Weer gestopt met Indra

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Weer gestopt met Indra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-04 11:54

Scheve mond

Tot teleurstelling van twee kanten. Verdrietig
De vrouw was heel blij dat ik indra goed door durfde pakken en lekker reed.
Maar toch heb ik net gebeld om af te zeggen.
Ze was erg teleurgesteld want ze had er veel vertrouwen in.
Ik vond het zelf ook een moeilijk telefoontje omdat het gewoon best wel lekker liep enzo.

Waarom dan toch stoppen zal je je afvragen.

Het is namelijk zo dat ik Indra op zaterdag reed.
Ik mocht vaker komen, graag zelfs. Maar het is best ver (ruim half uur, binnendoor, met de auto). Op een avondje 'ff' heen en weer lukt niet.
Ja lukt wel, maar je bent je hele avond kwijt. Dat zag ik niet zitten.
Indra is ook een paard wat je goed uitprobeert en elke keer begon ze weer.
Ik zou gewoon minimaal 2 x in de week moeten komen om dat uitproberen voor te zijn, wat ik dus niet red.
Op deze manier schiet het niet op. Met 1 keer in de week kan je dit paard er niet 'lekker door' rijden.

Ik rij ook nog 1 x in de week bij Jurga en die wilde ik niet afzeggen (veel te gezellie! Haha! )
Bij Ilona mag ik ook best wat vaker komen om 'lekker te rommelen enzo' en dat is net 10 minuten rijden, dan ga je nog eens 'effies' heen en weer.

Zoekt iemand nog een leuk bijrijpaard voor 2 a 3 keer in de week in Wekerom Pb me dan even.
Het is een 14 jarige merrie die Z heeft gelopen. Je kan er een hoop van leren, veel knoppen zitten er nog goed op.
Ze zal je alleen goed uitproberen en je moet haar goed naar voren rijden want zodra je denkt stap staat zij al stil.

:evaw:


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 12:08

Hè wat zonde zeg, maar kan me het wel voorstellen.
1x in de week is leuk voor een paard waar je op weg rijdt, maar voor eentje die wat meer discipline nodig heeft is het eigenlijk te weinig.
Gelukkig kan je nog steeds bij Ilona terecht.
Zonde...

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 12:13

Jammer Petra, maar ik denk wel dat het rustiger is zo..En bij Ilona is het altijd super gezellie

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-04 12:16

Cody schreef:

1x in de week is leuk voor een paard waar je op weg rijdt, maar voor eentje die wat meer discipline nodig heeft is het eigenlijk te weinig.


Dit is inderdaad het probleem.
Erg jammer, ik vind het ook zonde.

Het zure is ook dat die mensen eerst bij mij om de hoek hebben gewoond zo ongeveer Scheve mond Ze zijn 2 jaar geleden ofzo verhuisd naar daar.

:evaw:

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 17:13

Peet, je komt maar lekker meer bij ons rijden hoor! Komt mij ook wel goed uit! *heb een 32 uurs-contract gekregen op mijn eerste werkdag!* Bovendien worden de paarden er absoluut niet slechter van en ik ben niet altijd alleen aan het modderen.
Fijn dat je ze zaterdag voor me doen kunt . Toevallig zin om morgenavond mee naar de hengstenshow te gaan? Schijnheilig

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 18:31

Jammer maar ik kan het me goed voorstellen. Lief van Jurga datje daar lekker mag rijden!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 19:19

Jurga is ook hartstikke lief Schijnheilig ....

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 21:11

Jammer, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. Goed van je dat je het eerlijk hebt aangegeven. Ik kan me voorstellen dat het best moeilijk is om die mensen te moeten teleurstellen.

* To Belg, or not to Belg *

Dees

Berichten: 18874
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 21:21

Jammer joh, maar...er komt vast wel weer wat op je pad

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Spookie

Berichten: 935
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Loenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 21:31

Snap hoe je je voelt. Omdat mn arabier dus voorlopig 'uitgeschakeld' is, ben ik een hengstje gaan rijden voor iemand. Was al erg lang niks meer mee gedaan, en de eigenaar was erg blij dat ik ermee aan de gang wilde/durfde. Heb hem eigenlijk net lekker aan het lopen...
Maar ja, volgend weekend komt mn appie erbij en dan heb ik dus echt geen tijd meer over, helaas...

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-04 21:35

Yorghos schreef:
Jammer, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. Goed van je dat je het eerlijk hebt aangegeven. Ik kan me voorstellen dat het best moeilijk is om die mensen te moeten teleurstellen.


Ja ik kan wel op mijn tenen gaan lopen maar vroeg of laat lukte het toch niet meer en eerlijkheid duurt het langste Lachen

:evaw:

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 08:52

Jammer, maar wel de slimste keuze denk ik....

Ik ken het Scheve mond Heb hier ook twee weken een erg leuk paard gereden, maar ook dat ging (structureel) maar één keer in de week lukken en ook die probeerde ontzettend uit. Dat werkt idd niet op die manier
Ben er dus ook mee gestopt Scheve mond

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 15:04

Het is wel zonde... dacht juist dat je het zo leuk vond...
Maar ja... is natuurlijk wat je er voor over hebt...
Kan me ook wel voorstellen dat het een afstand is...

L1 + 5 :)

Ons wondertje Collin is geboren :)

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 15:41

Cody schreef:
Hè wat zonde zeg, maar kan me het wel voorstellen.
1x in de week is leuk voor een paard waar je op weg rijdt, maar voor eentje die wat meer discipline nodig heeft is het eigenlijk te weinig.
Gelukkig kan je nog steeds bij Ilona terecht.
Zonde...


Niets aan toe te voegen .. Ach gut

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: jildou1979, Mark0919 en 45 bezoekers