Morgen mag ik er weer op!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Morgen mag ik er weer op!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-01 15:17

Ik moest vandaag weer verslag uitbrengen aan de dierenarts. Ik heb hem eerst heel even binnen laten draven aan de longe en toen nog even buiten op het harde. Ik zag niks meer. Ik mag er nou morgen weer voor het eerst op en dan 20 minuten stappen, 5 minuten draven en dan weer 15 minuten stappen. Op een zachte niet zware ondergrond. Bak dus. Als het goed gaat mag ik dan na 4 dagen 10 minuten draven en dan 4 dagen later 15 minuten draven etc. Maar zodra ik twijfels had of hij goed loopt moet ik meteen bellen en vooral niet doorgaan. En ik moest echt superrustig opbouwen. De Da zei wel nog dat er kans was dat hij wel meer last kreeg van zijn hoefje als er nog wat zat te broeien. Maar dat zie ik dan wel weer.

Ik ben benieuwd hoe het morgen gaat. Ik zal maar mijn veiligheidsgordels
goed vastmaken }> . Vandaag was meneer namelijk weer flink aan het schrikken. De spiegel was opeens doodeng. Ik liet hem ven los stappen en hij ging bij de spiegel kijken en bekeek zichzelf eens goed en schrok zich toen een ongeluk. Hij stond helemaal te briesen en zich op te blazen tegen de spiegel. Hij sprong er van weg en durfde er niet meer langs te stappen. Echt idioot, er is niks veranderd aan de spiegel en hij kijkt er wel vaker in maar vandaag zag hij er spoken in. Hij deinsde echt helemaal weg. Ik kon hem nog amper houden, echt amper...

Hij heeft 3,5 halve week nu stilgestaan maar ik zeg maar wel tegen degen die voeren dat Pablo nog niet meteeen weer vol voer mag want hij mag toch nog zo weinig dat hij te weinig verbruikt dan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-01 15:40

Fijn voor je Katrien, kun je weer rustig aan op gaan bouwen. Ik ben benieuwd of meneer van plan is om het ook bij 'rustig' te houden Schijnheilig
Veel succes morgen!!!

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-01 17:29

heel veel plezier!
je zult ongetwijfeld de koning ter rijk zijn!

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-01 17:43

Veel suc6 morgen!!
toy toy toy!!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-01 17:56

He wat fijn! Lekker eindelijk weer met je eigen paard aan de gang. Hopen dat het nu de goede kant op gaat en dat hij goed blijft. Dat heb je wel verdient na al die zorgen van de afgelopen tijd.
Ik duim voor je!

Renza

Berichten: 4113
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-01 18:02

Succes morgen!!
Hopenlijk gaat alles goed (vast wel!)! Haha!