Ik durf geen contact te leggen...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
zilla

Berichten: 1167
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Landsmeer

Ik durf geen contact te leggen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-04 19:12

Ik moet het toch echt even kwijt... Scheve mond

Al een tijdje vind ik een jongen uit de 5e erg leuk *LOL* Ik ken hem nog niet zo goed, maar ik weet dat ie enorm lief is

Mijn zusje zit in de 1e (ik zit in de 4e) en met haar vriendinnen was ze meteen al helemaal gek op diezelfde jongen: J. Mijn zusje is helemaal niet verlegen ofzo en ze begon gewoon steeds praatjes met hem te maken en een beetje met hem te dollen. Op een gegeven moment dus ook z'n msn gevraagd. Omdat ik nogal goed met mijn zussie omga kreeg ik tot in de details te horen wat ze allemaal met hem had meegemaakt. (gewoon de dingetjes als: hij zei me weer gedag Schijnheilig enzo)
Mijn zusje en haar vriendinnen begonnen J. te volgen en irritant te doen, laten we het maar een soort 'stalken' in een superlichte variant noemen....
J. vind de aandacht wel leuk, maar met zijn vrienden erbij erg vervelend... wat te begrijpen is! Clown
(mijn zusje is er inmiddels achter dat ze geen kans maak en ziet het nu als een grapje Knipoog )

Maargoed, ik kreeg dus ook zijn msn. Inmiddels weet hij mij te herkennen en zeggen we elkaar gedag op school.

Groot probleem= Hij heeft een tweelingbroer en ik kan ze AMPER uit elkaar houden Scheve mond Boos! hahaha eigenlijk wel erg stom Clown

Maar mijn probleem is nu dus, dat ik erg slecht ben in contact leggen...
Zeg maar: ik ben verlegen! Scheve mond Boos!
ik zou het graag willen veranderen, maar dat lukt me gewoon niet..!

Als ik J. op school zie durf ik ten eerste geen praatje te beginnen, omdat ik bang ben dat ik tegen zijn broer begin te banketstaaf, en ten 2e: Ik heb geen idee wat ik zou moeten zeggen!!! Verward

Kan iemand mij misschien tips geven???

Ohja, ik zat alweer een tijdje geleden op msn tegen J. te vertelle dat ik me verveelde enzo en dat ik wat leuks wou doen. Toen vroeg ik (eigenlijk voor de grap) off ie mee ging naar de bios... Clown
Hij zei ja, maar dan wel met wat meer vrienden, dat is gezelliger....
Help! wat nu? Tong uitsteken


verana

Berichten: 2807
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 19:17

Gewoon doen
Met ze allen is altijd gezllig en zo leer je hem beter kennen
Als ik jouw was zou ik eens opletten wat de verschillen zijn tussen hem en zijn broer

Gewoon ervoor gaan

Valencidee's Valentino M1+2 My one true love :+:

Help ons Thats me te vinden!! [OV] [PG]Thats Me KWPN merrie v. Jimtown geb 2000. st 1.63

zilla

Berichten: 1167
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Landsmeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-04 19:39

ja het lijkt me wel gezellig, maar ik heb eigenlijk geen vriendinnen die ik mee kan nemen... en wat als hij z'n broer mee neemt??? Scheve mond

Verschillen zullen er vast wel zijn, maaar ik kan ze nie vinde... Scheve mond

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 19:44

Waarom maar je daar niet een grapje van... ze maken het ongetwijfelt vaker mee. Zeg je op MSN (als je zeker weet dat hij het is) gewoon een keer iets van "wilde wat aan je vragen vandaag maar was bang dat ik je broer voor me had! Bloos"

zilla

Berichten: 1167
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Landsmeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-04 19:50

haha goed idee

Kan ik vragen of hij mij een x aanspreekt Tong uitsteken Ik zie ook heel vaak dat hij twijfelt of hij wat tegen me zal zeggen...

Maar ik heb wel gehoord dat J. zelf ook erg verlegen is... Scheve mond Lekker handig

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 20:00

inderdaad proberen toch verschillen te ontdekken. (mss heeft een een pierciong, litteken, whatever) en t toch proberen! Je hebt echt nix te verliezen! Maar dat van de bios is echt een goed idee. kan je elkaar leren kennen!!
Heel veel succes (je kan t Tong uitsteken ) en horen we t nog??

♥ Iets met diepe dalen en hoge bergen!

zilla

Berichten: 1167
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Landsmeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-04 20:04

Ik ben zo bang dat ik helemaal dichtklap en niks meer weet te zeggen... Scheve mond Als hij nou een enorme prater was, zou dat wel helpen, maar dat is niet zo, dus ben ik bang dat we amper prate... of alleen van die droge gesprekken!!! Schijnheilig

En tuurlijk horen jullie nog hoe het is gegaan Knipoog

Martenique
Berichten: 1606
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 20:27

Heb je geen vriendin die makkelijk praat?
Ik vind contacten leggen met jongens die ik leuk vind moeilijk, maar voor vriendinnen regel ik vanalles;) Dat is op de een of andere manier makkelijker..
Ik weet ook niet zo goed wat je dan in zo´n gesprek moet zeggen.. Vrijdag zat ik op de open dag naast een erg leuke jongen(vond in eerste instantie me vriendin) maar zij ging natuurlijk niet een gesprek beginnen, dus ik maar even gevraagd waar hij heen ging welke opleidingen.. we zijn ´smorgens mee gegaan en het was super gezellig zo gezellig dat we na 2 uur toch meer eens moesten vragen hoe die nou heette Schijnheilig Me vriendin vind hem niet meer leuk(vanwege zijn accent, Tilburgs) Maar ik heb dikke lol:)

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 20:52

De eerste beste keer vraag je gewoon: "ben je jezelf of je broer" Haha!
Zit ja altijd goed ! Lachen

Martenique
Berichten: 1606
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 20:54

lageveld schreef:
De eerste beste keer vraag je gewoon: "ben je jezelf of je broer" Haha!
Zit ja altijd goed ! Lachen

Die is goehoed!!

Vooral dat "ben je jezelf"...

Silenzio

Berichten: 652
Geregistreerd: 18-03-04
Woonplaats: Oegstgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 20:56

ja maar dan kan zijn broer ook zeggen ik ben mezelf dus schiet dat wel zo op?

enne dat verlegen zijn als de tijd daar is ben je het opeens kwijt en dan schiet de vonk wel over hoor (spreek uit ervaring Schijnheilig )

Als zij doen wat ik zeg, doe ik wat zij willen....

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 21:01

Mijn vriend en ik waren ook beide verlegen, toch kun je via msn eerst een basis leggen en wat dingen laten doorschemeren. Zo heb ik hem uiteindelijk ook 'gewoon' verteld dat ik hem wel erg interessant vond en ondertussen hebben we bijna twee jaar verkering.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

zilla

Berichten: 1167
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Landsmeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-04 21:07

Silenzio schreef:
ja maar dan kan zijn broer ook zeggen ik ben mezelf dus schiet dat wel zo op?

enne dat verlegen zijn als de tijd daar is ben je het opeens kwijt en dan schiet de vonk wel over hoor (spreek uit ervaring Schijnheilig )


hahaha die klopte idd niet helemaal.... Haha!

Maar ik ben echt TE verlegen.... Bloos Ik wou dat ik wat makkelijker kon praten.. Die voornemens van mij om nu een keer ECHT wat te gaan zeggen, lopen toch altijd weer uit op een 'hoi' ... Boos!

zilla

Berichten: 1167
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Landsmeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-04 21:12

En ik heb geen vriendin die gemakkelijk praat...
Heel veel contacten heb ik niet hahaa sja, ik ben niet voor niets slecht in contacten leggen...

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 21:13

Joh, ik heb het ook zonder vriendinnen opgeknapt Knipoog. Je kunt het best hoor!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 22:15

piedro"]
[quote="Silenzio schreef:
ja maar dan kan zijn broer ook zeggen ik ben mezelf dus schiet dat wel zo op?

enne dat verlegen zijn als de tijd daar is ben je het opeens kwijt en dan schiet de vonk wel over hoor (spreek uit ervaring Schijnheilig )


hahaha die klopte idd niet helemaal.... Haha!

Maar ik ben echt TE verlegen.... Bloos Ik wou dat ik wat makkelijker kon praten.. Die voornemens van mij om nu een keer ECHT wat te gaan zeggen, lopen toch altijd weer uit op een 'hoi' ... Boos!
[/quote]

Dat het hetzij altijd, dan wel nooit klopt is uiteraard de bedoeling Haha! Je hebt zo altijd wat om over te ouwehoeren toch ? Beter dan alleen "hoi". Lachen
Bovendien met jou "looks" (jaja.. ik heb even in je profiel gespiekt Lachen ) hoef je je weinig zorgen te maken dunkt me Lachen

zilla

Berichten: 1167
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Landsmeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-04 22:33

Bloos Ohhh thanks, dat vin'k lief !

Nou ik moet dan maar 'ns proberen een praatje te maken hé?
Ik hou jullie op de hoogte Knipoog

Enne ik weet trouwens al wat ik moet zegge *LOL*
Ik vraag waar m'n foto nou blijft Tong uitsteken
Hij had beloofd een foto van z'n gespierde body te maken voor me Bloos! Bloos (vroeg ik naar op msn toen ie het weer eens had over de sportschool Knipoog )


Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 01:01

piedro schreef:
ja het lijkt me wel gezellig, maar ik heb eigenlijk geen vriendinnen die ik mee kan nemen... en wat als hij z'n broer mee neemt??? Scheve mond

Verschillen zullen er vast wel zijn, maaar ik kan ze nie vinde... Scheve mond


Dan maakt het toch niet uit Tong uitsteken Haha! Knipoog

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 08:01

Als je hem weer eens ziet vraag je gewoon: He, hoe zit het nou met die film? Gaan we nog een keertje?

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl

zilla

Berichten: 1167
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Landsmeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-04 16:14

Bloos Vandaag weer alleen gedag gezegd.... Bloos

MargaV

Berichten: 1317
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 16:16

Ok, misschien moet je een ietsie pietsie klein stapje verder gaan. Als je "hoi" zegt, bvb je wenkbrauwen optrekken. Of er lief bij lachen. Gewoon een klein teken dat je meer zou willen dan alleen maar "hoi" zeggen. Dat zou je toch wel durven?

zilla

Berichten: 1167
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Landsmeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-04 17:04

Ehmmm ja dat durf ik wel

Hij lacht zelf altijd al zo lief naar me Bloos

ikkiekikker

Berichten: 896
Geregistreerd: 25-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 18:44

Hahahahaha dat tweelingprobleem ken ik!
Maar dan ben ik 1 van de tweelig Boos!
Dat is echt zoooooo dom vind je een jongen leuk en hij jou, maar begint ie tegen de verkeerde te praten Verward
Maareh....maak daar in ieder geval geen al te groot probleem van, wacht bijv. tot hij hoi zegt.
En ja, wat margV al zei, gewoon lief lachen ofzo als je hoi zegt, of iets vragen, hoeft helemaal nergens op te slaan (weet je misschien hoe laat het is, dan weet ik hoeveel tijd ik heb voor ik die en die rep heb, en dan een beetje verder gaan banketstaaf over hoe vervelend dat vak is, en een beetje een gesprek beginnen)
Veel succes!

wabisabi

Berichten: 5008
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 18:49

echt gewoon doen. Vraag gewoon wanneer. En lief lachen helpt altijd

zilla

Berichten: 1167
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Landsmeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-04 21:28

Bedankt allemaal voor de lieve berichtjes

Hoe moeilijk ik het ook vind, ik zal toch ooit wat moeten gaan zeggen.... Scheve mond Ik WIL wel, maar waarom lukt het nou nooit ?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Danseresje, dasalijn, Facebook, Flieno, maaikemuis, Plukje, wortel115, x_Elise en 122 bezoekers