vliegles met levi : /

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
prana

Berichten: 319
Geregistreerd: 29-01-04
Woonplaats: Rotterdam

vliegles met levi : /

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-04 19:11

Zoals sommigen van jullie wel weten, ben ik behoorlijk bang om te gaan rijden. Ik mag af en toe dan lekker op levi van hermione ( levi hier op de bokt) Die is zo ontzettend betrouwbaar, dat zit wel goed.
Ging dus vanmiddag lekker levi poetsen met Hermione want ze ging rijden.
Toen het zadel er eenmaal op lag, vroeg ze aan me wat de goede maat was voor mij van de stijgbeugels. De vlammen sloegen me dus alweer uit, maar heb toch doorgezet.

Stappen ging uiteraard prima, samen met hermione, daarna los. Op een gegeven moment wilde ik toch lekker ff in draf. Maar ik kan mijn benen nog niet stil houden en het ritme nog niet goed vinden. Verder ging het prima.
Mijn stijgbeugels waren te lang, dus ff halt houden en korter maken. Zet daarna levi aan van stap naar draf. Maar meneer ging toen over in galop. Heerlijk hoor. Galop is geweldig, dus er was nix aan de hand. Had wel moeite om hem terug te krijgen in de draf maar het lukte me toch.

Nog steeds nix aan de hand, totdat hij weer overging in galop. Heel rustig allemaal, maar ik kreeg hem niet terug. Daar kwam nog bij dat ik mijn stijgbeugels kwijt was. Het ging prima, maar mijn uithoudingsvermogen is nul komma nul. Dus na aardig wat rondjes werdt ik erg moe en begon steeds meer weg te glijden.
Tja toen wertd het de dood of de gladiolen en ben ik er af geklapt. KRAK zijn mijn ruggegraad, maar was gelukkig nog heel. Had wel veel pijn en moeite met ademhalen, maar dat trok wel weer weg.

Ben er na 5 min. toch weer op geklommen en heb lekker met hem gestapt met hermione erbij.
Ik heb weer wat overwonnen en ben weer een stapje verder.
Dat ik de goede hulpen niet geef kan levi nix aan doen.
Ik ben ook zo'n kluns, maar ooit zal het goed komen.

Tis wel een lang verhaal geworden he? ( sprak zij met een pijnlijke ruggegraat )

im memoriam
Co Berkhout.
03-02-1944/27-06-2008


mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 19:13

goed dat je er weer op geklommen bent. Alles wat je overwint is mooi meegenomen. Ga zo door en dan kom je er wel !!!

Kane me kanjer!!!!
Dressuur B + heel veel en nu ook L1 +16 yeah L2 here we come ! :)


prana

Berichten: 319
Geregistreerd: 29-01-04
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-04 22:39

Dank je, op het moment zelf was het een tegenvaller. Maar later begon ik dat toch anders te zien.

im memoriam
Co Berkhout.
03-02-1944/27-06-2008

Kabouterdans
Berichten: 5085
Geregistreerd: 19-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 07:12

He Praantje,

Volgende keer trakteren he Vork

prana

Berichten: 319
Geregistreerd: 29-01-04
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-04 10:35

hahahaa ik heb nog wel ergens oude koekjes liggen.

im memoriam
Co Berkhout.
03-02-1944/27-06-2008

EvaC

Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 10:37

Knap hoor dat je er toch weer opgeklommen bent.
Hoe is het nu met je ruggengraat?

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 11:13

Knap dat je er weer bent opgeklommen, weer wat overwonnen OK dan!
Heb je nog erg veel last van je ruggengraat ?

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

prana

Berichten: 319
Geregistreerd: 29-01-04
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-04 11:30

Bedankt voor jullie lieve reacties. OK dan!

Ja ik heb behoorlijk last ja, van mijn rug en van mijn nek. Daar komt ook nog bij dat ik het benauwd heb. Behoorlijk slecht geslapen ook vannacht. Maar dit is een kwestie van een paar dagen en dan ben ik weer helemaal het vrouwtje, hoor.

Oh ja, de spierpijn begint nu dus ook behoorlijk op te komen, hahaha. Tja wat wil je, 2 jaar niet gereden en dan ineens zo'n lange tijd in de galop. Verward

im memoriam
Co Berkhout.
03-02-1944/27-06-2008

brichelle

Berichten: 158
Geregistreerd: 30-03-02
Woonplaats: eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 11:36

super dat je er gewoon weer opgestapt bent! OK dan! gewoon stapje bij stapje iets meer en dan komt alles vast goed!

prana

Berichten: 319
Geregistreerd: 29-01-04
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-04 17:25

waaaaahahahahaha ik ben niet vooruit te branden, kun je je het voorstellen? Denk dat ik vanavond maar lekker lang in een heet bad ga liggen en zet van het weekend mijn vriend aan het werk ( masseren jij )

im memoriam
Co Berkhout.
03-02-1944/27-06-2008


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amand0, Annash, Articuno, BeFunny, Contemplate, GrapeshotBot, Kayleigh__, Kimm4, kimmetje26, Lente, Lestrange01, Lightninggg, Liiesjjj, prii_boy, rocky_1995, Slagroomsoes, Tieme, xxx88 en 108 bezoekers