Wat zal ik doen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Wat zal ik doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 18:13

Een collega van mij heeft een pony thuisstaan die ik afgelopen zomer verzorgd heb met mijn zusje, Roosje is vrij klein en ik reed er dus niet meer op, ja ff uitstappen...!
nu zijn we er al een hele tijd niet meer geweest omdat wij gewoon te groot zijn en met Lucky zaten/zitten

Nu zijn we vandaag weer ff langsgeweest om te kijken hoe het met haar ging, maar ze zag er dus echt niet uit! Traanoogjes, dik, heel erg dik in haar vacht en zo oud geworden..ze is nu een jaar of 23.
Ik zit hier dus echt mee in mijn maag, zal ik iemand zoeken die Roos weer aandacht geeft, poetst e.d?

Het probleem is dat Roosje maar 1.20 is en dat er echt alleen maar kleine kindjes op kunnen omdat ze anders gewoon gaat struikelen enzo..

Ik was me echt kapotgeschrokken, die mensen zijn koeienboeren en hebben ook niet echt verstand van pony`s, ik wilde eerst als het mocht een pony kopen en bij Roos zetten maar dat kon niet omdat ze dan niet genoeg wei hadden voor de koeien...Roos staat dus al heel lang alleen op de wei..

Moet ik het gewoon zo laten, of iemand zoeken die haar aandacht kan geven? het liefst het laatste natuurlijk maar ja verzorgsters zijn schaars, zeker hier, bijna iedereen heeft een eigen pony.


CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 18:15

wat lief van je dat je je zorgen maakt over die pony!
ik zou toch proberen om via advertenties in de supermarkt oid proberen te zoeken naar een verzorger voor m !

succes!

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 18:18

Ik zou iemand zoeken, of zorgen dat de boer iemand zoekt.
Niet meer erop rijden, geef dat beesje maar lekker vrij en rust. Wandelen en eventueel longeren is voor heel veel ponys ook al een hele belevenins en meestal knappen ze daar al van op. Of gewoon iemand die de vacht verzorgd enzo, de meeste ponys vinden dat ook al leuk. Zoek dus iemand die niet per se hoeft te rijden.
Veel succes, snap dat je er mee zit Lachen

Claudia19

Berichten: 5131
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 18:31

ik weet niet of het ver van jou vandaan is, maar anders kun je misschien soms met haar wandelen en met je eigen pony en poesten. en anders iemand zoeken. vind het super dat je je zo voor die pony inzet. veel succes

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 18:32

zonde van de pony ik zou idd een leuk grietje zoeken die haar lekker gaat vertroetelen. Rust roest. Succes


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 20:37

Op zich is het niet ver maar ik zit gewoon met de tijd en met school en met luck! Lucky staat nu op stal hoeveneind en Roos staat in die straat, ik heb het op die stal ook al gevraagd maar daar komen alleen mensen met een eigen paard..is er hier niet iemand uit breda, o`hout of teteringen die tijd heeft?

MirZam

Berichten: 5843
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 20:39

Ja iemand zoeken zou leuk zijn voor de pony.. als die mensen et goed vinden.. hang een briefje op in de supermarkt ofzo..

Hoest trouwens met luck??


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, YandexBot en 43 bezoekers