wil iemand mij en silas een x ontvangen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
EstherSi

Berichten: 942
Geregistreerd: 10-10-03
Woonplaats: Sint Pancras

wil iemand mij en silas een x ontvangen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-04 23:37

ik zou graag een keertje met mijn knolliebollie op vakantie willen Lachen
nu lijkt het mij erg leuk om een keer bij een mede-bokker op visite te komen, waar ik dan mijn haffie of vlakbij kan stallen!
en dan lekker rijden!
lijkt iemand dit ook erg leuk?

groetjes esther


_Simone

Berichten: 1634
Geregistreerd: 17-01-04
Woonplaats: Koudekerk aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 14:14

Van mij mag je hierheen komen hoor. Je paard kan je op manege Hoek van Holland vast wel een aantal dagen stallen en dan kunnen we elke dag heerlijk buitenrijden!
Ik weet alleen niet of dat helemaal je bedoeling is, want mijn verzorgpaard staat wel in de buurt maar niet op de manege. Maar als je wil kunnen we dan door strand + bos + duinen, dus ik hoor wel of dat is wat je wil!


gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 00:20

Je mag hier ook wel een keer komen hoor als ik een stal vrij heb *LOL*

Alleen of je het van Sint Pancras naar Den helder vakantie kunt noemen Verward Je kunt het bijna lopend af Haha!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

EstherSi

Berichten: 942
Geregistreerd: 10-10-03
Woonplaats: Sint Pancras

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-04 15:16

ShiningHorse schreef:
Van mij mag je hierheen komen hoor. Je paard kan je op manege Hoek van Holland vast wel een aantal dagen stallen en dan kunnen we elke dag heerlijk buitenrijden!
Ik weet alleen niet of dat helemaal je bedoeling is, want mijn verzorgpaard staat wel in de buurt maar niet op de manege. Maar als je wil kunnen we dan door strand + bos + duinen, dus ik hoor wel of dat is wat je wil!


het lijkt mij juist ook erg leuk om de paarden bij elkaar in de buurt te hebben.. zodat dat niet veel geoliebol oplevert..
maar wel erg leuk Lachen wat zijn de kosten voor een overnachting op de manege, want als dat erg uit de hand gaat lopen Verward

EstherSi

Berichten: 942
Geregistreerd: 10-10-03
Woonplaats: Sint Pancras

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-04 15:19

gomir schreef:
Je mag hier ook wel een keer komen hoor als ik een stal vrij heb *LOL*

Alleen of je het van Sint Pancras naar Den helder vakantie kunt noemen Verward Je kunt het bijna lopend af Haha!


misschien juist wel leuk Lachen
maar dat is juist ook erg voordelig als het dicht bij is! (hoeft m'n pa niet zo te zeuren Tong uitsteken)

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 20:13

We houden wel contact als het beter weer wordt *LOL*

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

_Simone

Berichten: 1634
Geregistreerd: 17-01-04
Woonplaats: Koudekerk aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 21:20

Ik zou echt niet weten hoe duur het is om een paard op de manege te stallen, ik weet ook niet of en hoeveel weidegang je kan krijgen enzo...
Je zou even kunnen bellen, tel. manege Hoek van Holland: 0174-384411
Enne... waar ga je zelf overnachten trouwens? Bij mij thuis Lachen of ga je zelf ook op vakantie op de camping o.i.d.? Als je zeker weet dat hvh een optie is om heen te komen zou je dus naar de manege kunnen bellen voor de kosten en de vraag of er weidegang bij zit enzo.

Nicolien_DF

Berichten: 647
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 15:24

Je mag ook wel een keer bij ons op vakantie komen Tong uitsteken Ik denk alleen niet dat je je eigen (woon)plaats vakantie noemt Tong uitsteken We hebben nu wel 2 stallen, bezoek is welkom Tong uitsteken Haha!

-


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 64 bezoekers