Vliegendekens..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Vliegendekens..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-04 19:50

Na heel wat liters vliegenspray verbruikt te hebben (en nog niets gevonden dat echt werkt). Wil ik nu denk ik zo'n goeie vliegendeken gaan kopen.
Wat zijn jullie ervaringen? Ik zag pas een hele mooie van Anky staan, maar ik weet dat Bucas er ook een heeft. Ik heb zelf allemaal Bucas dekens en ben er erg tevreden over.
Wie?

A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on



Amadeo

Berichten: 894
Geregistreerd: 28-03-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 19:51

tegenwoordig zijn ze allemaal erg goed en kun je denk ik het beste de prijzen met elkar vergelijken. Mijn ervaringen zijn positief, ze werken erg goed!

Die Skala der Ausbildung blijft de basis van de opleiding van ruiter en paard.
Takt, Losheid, Aanleuning, Schwung, Recht richten, Verzameling
https:www.equisabella.nl

elady

Berichten: 5898
Geregistreerd: 17-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 19:54

bij tentenkamp (tja, daar ga ik weer) hebben ze vliegendekens in de aanbieding van stevige vliegendekens met en zonder hals!

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 20:01

Ik heb een vliegendeken met hals van Imperial Riding. Is echt een goede kwaliteit deken. Ben er erg blij mee en hij werkt ook goed!

♥ Iets met diepe dalen en hoge bergen!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 20:29

ik heb net ook in het andere topic gereageerd, maar ik ben echt super tevreden over de Bucas deken (vooral nieuwe uitvoering, met buikflap)

Silenzio

Berichten: 652
Geregistreerd: 18-03-04
Woonplaats: Oegstgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 20:30

persoonlijk gebruik ik geen deken, maar ik hoor van vrienden dat de Bucas idd erg goed bevalt...

Als zij doen wat ik zeg, doe ik wat zij willen....

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 20:36

Ik heb een exceempony, en heb zojuist de Harry's Horse Fly Protection Set (tjeezz, wat een mond vol) besteld. Had er goede verhalen over gehoord, en ik heb goede ervaringen met HH dekens.

Some people look for a beautiful place, others make a place beautiful

Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-04 21:30

Hmm, zie zelf om me heen dus hele slechte ervaringen met HH... ik denks dus de BUcas.. Is die hals los, of eraan vast?

A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 23:42

Ik rij zomers met een vliegendeken op... om wat meer rust onderweg te hebben. In de wei staan ze zonder.
Heb er zo eentje nog te koop...

Gezochtt bijrijder. Voor paard en ruiter: http://www.mijnalbum.nl/Album=7HUQWTTA

Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 00:16

Die Rambo vliegendekens vind ik best fijn. Maar je moet er altijd eentje kopen met kleine gaatjes.
Een keer kwam desiree aan met een wit vliegendeken met van die koeiengaten erin, Niet veel effect... Haha.

Trouwens, die vliegenspray van Ressoa is echt effectief! In zo'n knalgele spuitbus. die blijf ook zitten als het paard zweet of heeft gerolt.

Spetterlover
Berichten: 17862
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 06:51

Ik hoor ook dat die van Bucas erg goed is

-

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 08:45

die van anky!!!!!!!!!!!! die zijn echt super!! ze blijven erg goed liggen, en ik vind ze ook nog eens mooi, je kan met of zonder hals nemen. die van bucas lijken me ook wel fijn, maar die zijn weer van een wat hardere stof gemaakt vind ik...

Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-04 09:00

Ik vind persoonlijk de ANky ook heel erg mooi, maar het gaat natuurijk ook om het funtionele. Het lijkt me wel ideaal dat je da hals er af kan halen, dan lijkt ie me bijv ook nog handig voor op concours als cooler.

A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 09:04

Hoi,
ja die van anky is echt mijn favoriet, ik heb er al verschillende gehad, van eskadron, en dergelijke, maar die van anky vind ik echt het fijnste die ga ik dit jaar weer kopen, maar hij blijft echt goed liggen, zowel op de wei als op stal. en je kan er dus net wat je zegt de hals er af halen, is ook erg fijn op wedstrijd!

ik had de keuze snel gemaakt Knipoog

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 09:40

Ik heb de Bucas, hals eraan vast. Maar ik weet dat Mark Todd ook een hele fijne heeft (eventing shop).

KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 10:21

Ik heb ook een Bucas vliegendeken. Ik vond die van HH veels te stug... Deze heeft ze nu al 2 jaar op en dat gaat goed. Blijft goed liggen en ze trekt echt minder vliegen aan met die kleur...

Ik heb wel een "gewone" HH vliegendeken voor als mijn Bucas in de was zit... maar dat is een gewone blauwe zonder hals (heb ik trouwens nog een te koop)



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 53 bezoekers