gezocht mensen voor toffe buitenrit!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Beate

Berichten: 597
Geregistreerd: 23-03-04
Woonplaats: Gaanderen

gezocht mensen voor toffe buitenrit!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-04 17:50

hooij, ik heb een lieve haflinger die te koop staat, voor ze weggaat ( ze is nog niet verkocht dus hebben nog ff tijd) wil ik een leuke afscheidsrit met haar maken, gewoon relaxed met andere paardenliefhebbers. In eerste instantie zou ik het met een mini-fokstal doen waar ik ook rijd maar die paarden zijn nog nooit in het Doetinchemse bos geweest Verward maar jah...Dus als er mensen zijn die in Doetinchem wonen of er heen willen rijden dan is dat helemaal toppie (mocht het leuk zijn en je woont voor jou op redelijke afstand kunnen we er ook een maandelijkse- of wekelijkse rit van maken) maar dat zien we dan wel...ENNE.. ook al gaan jullie niet mee zouden jullie (paardenmensjes uit de omgeving doetinchem) evengoed willen reageren, ik kan wel wat paardencontacten gebruiken Knipoog haha OK dan!


foetsie

Berichten: 2311
Geregistreerd: 11-01-04
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 20:26

Jammer dat je te ver woond. Had graag met mn Haf wel mee willen rijden. In ieder geval heel veel rijplezier.
Afbeelding

Geniet van het leven, want je leeft maar 1 keer!

Beate

Berichten: 597
Geregistreerd: 23-03-04
Woonplaats: Gaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-04 16:59

dank je wel, of het zal lukken weet ik niet ben nog steeds allenig, en mijn haffie gaat ook niet meer weg dus het word ook geen afscheidrit!

Hate is baggage. Life is too short to be pissed off all the time.

foetsie

Berichten: 2311
Geregistreerd: 11-01-04
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 21:00

Des te beter toch dat ze niet verkocht wordt?Hoe komt het zo dat ze nu blijft?

Geniet van het leven, want je leeft maar 1 keer!


Beate

Berichten: 597
Geregistreerd: 23-03-04
Woonplaats: Gaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-04 19:48

meerdere redenen, mijn moeder kon geen afstand doen van haar 'knuffeldier' en ik reed door het bos heel rustig zonder zadel en toen bedacht ik dat ik dat veel minder snel zou doen op een sportpony ( die ik toch al heb) dus dat waren de twee redenen dat ze toch blijft:D

Hate is baggage. Life is too short to be pissed off all the time.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 bezoekers