irritantste opmerkingen van mensen................

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Saskia008

Berichten: 1735
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: zuidlaren

irritantste opmerkingen van mensen................

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-04 12:29

................als jij een buitenrit aan het maken bent.


gister had ik weer zn buitenrit, mooi weer.... veel mensen in het bos, en dan plaatsen ze weer zn opmerking, sommige zijn leuk, maar anderen.........

die van kleine kinderen bijvoorbeeld, "kijk mamma, paardje heeft sokken aan!" Haha!

vertel! hebben jullie ook nog irritante/grappige opmerkingen?

De vogeltjes doen het......... de bijtjes doen het...... zullen wij het ook doen?!
nee joh gekkie, wij kunnen toch niet vliegen!! Bloos


bakkabouter

Berichten: 5298
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Antwerpen - België

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 12:32

paard was een *beetje* verschoten van een tractor die het niet nodig vond even te vertragen toen hij ons voorbijreed.maw,in volle galop richting wei.
klein kindje tegen z'n moeder "dat paard gaat snel he"

Grammar, it's the difference between knowing your sh!t and knowing you're sh!t.
Mensen met een zuiver geweten hebben een slecht geheugen.

HeleennAnton

Berichten: 394
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 12:32

'Mamma ,paardje, paardje, paardje, paardje ' wordt er soms wel eens gek van.

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 12:35

ja kinderen die verbaasd roepen "PAARDJE" dan roep ik altijd: wáár, wáár????"

En wat ik nogal eens heb is dat mensen me aanspreken waarom ik dat lieve brave paard met zo'n monsterlijk zwaar bit rijd (pelham met dubbele teugels), dat dat nergens voor nodig is en dat je op een gebroken trensje moet kunnen rijden of anders les moet nemen.....die mensen weten niet hoe de mond van mijn paard eruit ziet van binnen en dat hij in een vorig leven boomsleper is geweest, dus een mond van schokbeton heeft........en ik houd het graag veilig voor iedereen

Nadir

Berichten: 12709
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 12:36

Ik reed een keer met mijn haflinger op straat... Komt er een vrouw naar me toe. ''Mooie pony heb je, is het een ijslander?'' Dus ik zeg: ,,Het is een haflinger.'' ,,Ja, leuk zijn ze he, mijn dochter heeft ook zo'n ijslander!!'' Schijnheilig

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

Estragon

Berichten: 1666
Geregistreerd: 17-05-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 12:37

Ik kreeg van de zomer de opmerking: Zo jij hebt een mooie tinker!!! Ik zei ja he? Voor een merens is hij als tinker best knap.....

Lovers Estragon & Herlando Lovers

supertygetje

Berichten: 2918
Geregistreerd: 24-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 12:40

Als we naar buiten gaan met haf en shet, loopt Petra (spoekie) meestal naast Evelien (shet) en dan zeggen de mensen, pfft, ga der dan op zitten.. en als we er een keertje wel op zitten zeggen de mensen: ahhh, das zielig, dat kleine arme beestje...

en ja xtwisterx deden ze bij mij ook een keer: is dat nou een fries? nee een haflinger, ow ja, wel een mooie fries hoor! (zelfde dommerd denk ik:P)

verder zeggen mensen altijd als ik met het zadel op m'n stuur (van m'n fiets) fiets, dat ik m'n paard ben vergeten enzo...

Haarbal

Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 12:43

"Moet je niet eens met je pony naar de kapper?" Haha...

Saskia008

Berichten: 1735
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: zuidlaren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-04 12:44

haha,
bij veel dingen heb ik vaak dat ik op het moment dat mensen het zeggen, dat ik dan gek word. maar achteraf moet ik erom lachen.

ik heb ook wel es, dat ik ergens rijd, en dat er dan een groep jongens langsfietsen. en dan zn synische opmerking plaatsen, en dat gaat niet over het paardje, daar word ik op zn moment echt geirriteert van!

De vogeltjes doen het......... de bijtjes doen het...... zullen wij het ook doen?!
nee joh gekkie, wij kunnen toch niet vliegen!! Bloos

xx_Irisje

Berichten: 12345
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 12:47

reed x op een bonte buiten :

"kijk mama, ze rijden nu ook op koeien"


was een zwart bonte van 1.70.. echt een koe Schijnheilig

Iris op instagram!
Jeanne D'Arc, Elite Sport (v. Negro x Elite, Sport v. Jazz) Lichte tour


Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 12:48

Citaat:
zelfde dommerd denk ik:P)


die dombo loopt hier ook rond:

"Wat een vette lelijke Tinker heb je, hij mag wel een afslanken!"

"Het is geen Tinker, maar een Noriker!"

"Dat zeg ik, een Tinker"

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 12:53

Tsja, de echt ergste blijven:

Heej kijk, het paard van sinterklaas *zucht* en natuurlijk Oh, mijn prinses op het witte paard *dubbel zucht*.

Laatst kreeg ik ook de opmerking of het lekker was, zo op een paard

Maar de leukste opmerking die ik heb gehad was van een geestelijk gehandicapt meisje, die voorop een tandem fietste (ze kon niet alleen fietsen). Ze spring overeind en roept: Pippie, Pippie. Ze was echt helemaal door de dolle heen. Was zo lief Lovers

linielin

Berichten: 858
Geregistreerd: 10-06-02
Woonplaats: gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 12:56

toen ik mijn mini shetlander nog had ging ik er vaak mee wandellen. en dan kwam je van die mensen tegen van. ow ik dacht in de verte te zien dat er een hond aan kwam. en zown dingen. toen werd ik er gek van maar nu kan ik er wel mee lachen.

Don't dream your live but life your dreams!

Haarbal

Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 12:56

En deze dan: "Je mag ook wel een keer op mij komen rijden hoor! (*hijg hijg*)" Boos!

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 13:01

Haarbal schreef:
En deze dan: "Je mag ook wel een keer op mij komen rijden hoor! (*hijg hijg*)" Boos!


hahahahahahahaha Afbeelding
*lol* Hoe verzinnen ze et.
Laatst bijgewerkt door Vonnie84 op 28-03-04 13:02, in het totaal 1 keer bewerkt

wickedjazz

Berichten: 1625
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 13:01

Ik krijg nooit opmerkingen als ik buitenrijd, maar sommige brommers gaan toeteren als ze langs je rijden of auto's toeteren enzo. En een keer kwam een of andere debiele vent achter me aangerent met een kind op z'n schouders: 'mag zij op je paard zitten?' Nou nee!

Meeste irritante opmerkingen nou trouwens: wat loopt je paard slecht! :S mijn paard revalideert Boos! klinkt nooit zo leuk als je zelf gemotiveerd bent

'The readiness is all'

Tropico
Berichten: 1333
Geregistreerd: 18-11-03
Woonplaats: In een hutje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 13:02

Ik reed toen ik nog kleiner was altijd buiten op een shetlandertje
nou je raad het al krijg je van die opmerkingen als heb je hem in de droger gestopt.... Scheve mond

Feufollet

Berichten: 561
Geregistreerd: 27-02-04
Woonplaats: bij Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 13:07

Op vakantie met onze Shire. Twee jochies in de berm. Hoor ik de één tegen de ander zeggen. Jeetje, wat zou dat nou voor een paard zijn?
Zegt de ander met een wijsneuzig gezicht op zelfverzekerde toon: "Dat zie je toch zo! Dat is een shetlander, die hebben altijd zo veel haar!". Haha!

*Het leven is te kort om moeilijk te doen!*

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 13:10

*hahaha** lig in een deuk*

ik heb jaren een schimmel gereden en hoorde ook vaak opmerkingen als: "geef die knol eens terug aan Sinterklaas" en " hé zus, je hebt schimmel tussen je benen"

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 13:14

Feufollet schreef:
Op vakantie met onze Shire. Twee jochies in de berm. Hoor ik de één tegen de ander zeggen. Jeetje, wat zou dat nou voor een paard zijn?
Zegt de ander met een wijsneuzig gezicht op zelfverzekerde toon: "Dat zie je toch zo! Dat is een shetlander, die hebben altijd zo veel haar!". Haha!


wahaha geweldig Haha! . Jammer dat ik op dit moment nog niks kan bedenken.

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

Saskia008

Berichten: 1735
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: zuidlaren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-04 13:20

oh ja, ik had ook een keer, bij een paar jongens...
ik reed ergens een veldje op, fluiten die jongens, ik kijk ook nog es om met me domme kop zeggen ze
"oh, was niet voor jouw hoor, was tegen dat paardje...."

De vogeltjes doen het......... de bijtjes doen het...... zullen wij het ook doen?!
nee joh gekkie, wij kunnen toch niet vliegen!! Bloos


iris_oo

Berichten: 1792
Geregistreerd: 22-02-04
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 13:29

ik was een keertje met iemand een stukje aan het meelopen (diegene zat op haar paard) zijn daar wat jochies: "heb je weer zo'n stomme knol" zullen we dit en dat doen?¿ rijd zij (op haar paard) eropaf rennen ze snel weg Tong uitsteken

Pick yourself up, dust yourself off and back in the saddle!

For bitter or worse you know me better than anyone else :+:

Saskia008

Berichten: 1735
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: zuidlaren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-04 13:46

ja, dat had ik ook een keer, ik reed langs ene weg, me pony was superopgefokt, en ik dus ook.......
kwamen er een groep jongeren aan, heel stoer doen...
ik voor de zekerheid een stukje land in, komt die jongen ook het landje infietsen. en net toen hij naast me was schreeuwde hij "boeh!"
oei! en toen knapte er iets in mij, ik draaide me pony om, zette hem in galop, en rende achter hem aan, ik heb hem toen afgesneden en flink aangesproken, (mijn pony is nog wel een heethoofd, en zou kunnen schrikken toen hij dat deed, gelukkig deed hij dat niet...)

De vogeltjes doen het......... de bijtjes doen het...... zullen wij het ook doen?!
nee joh gekkie, wij kunnen toch niet vliegen!! Bloos

_Emma_

Berichten: 6275
Geregistreerd: 18-04-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 13:55

Met mijn paardrijles ga ik in de zomer regelmatig naar buiten, naar het bos en de duinen en af en toe het strand, heerlijk Lachen
Maar vlakbij mijn manege is zo'n bedrijf wat van die zware steppen verhuurt, dus die komen we dan ook vaak tegen.
Er is altijd wel een (vermoeid) iemand die zegt: 'Pff.... zullen we ruilen? Jullie op de steppen, dan gaan wij op jullie paarden zitten!'
Dan zeg ik altijd: 'Leuk he, zo'n step!' (ik weet hoe zwaar dat is Schijnheilig )

En een paar jaar geleden ging ik met mijn les altijd op een heel groot schimmelpaard naar buiten, kleine kinderen zeiden dan: 'Kijk mama! Daar heb je het paard van sinterklaas!' *LOL*

En als ik met mijn verzorgpony ga wandelen zijn er altijd van die domme mensen die gaan toeteren en bellen enzo Boos! Daar kan hij dus echt niet tegen resultaat --> Midden op de weg steigeren enzo Scheve mond
Ik kan dan verder niks doen, behalve de bestuurder heel boos aankijken...

If happy ever afters did exist
I would still be holding you like this

Tomaatje

Berichten: 2505
Geregistreerd: 16-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 14:02

HeleennAnton schreef:
'Mamma ,paardje, paardje, paardje, paardje ' wordt er soms wel eens gek van.

Jep, maar die moeders die die kinderen dan mee sleuren en vervolgens aan de andere kant van de weg gaan lopen zijn wel heel leuk Schijnheilig


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot en 112 bezoekers