Mijn vader heeft een ongeluk gehad!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Daihyo

Berichten: 87994
Geregistreerd: 01-06-01

Mijn vader heeft een ongeluk gehad!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-12-01 13:00

Afgelopen dinsdag ochtend is het gebeurd. Hij gaat altijd met z'n brommer naar z'n werk. Naar Dordrecht. Hij moet dan door de Kiltunnel. Daar is het gebeurd.
Het was donker en mistig, dus reed hij al niet zo hard, 30 ofzo. Toen stond daar ineens een verkeersbord midden op de weg. Onverlicht. Hij zag dat bord dus veel te laat en was te laat met uitwijken. Hij heeft 'm aan de rechterkant geraakt en is zo omgevallen. Hij heeft daarbij z'n been gebroken en toen is z'n brommer er nog een op gevallen.
Omdat hij bij de brandweer werkt, heeft hij een streepje voor bij het ambulancepersoneel. Klinkt heel banketstaaf, maar nu waren we er heel blij mee. Ze hebben vanuit de ambulance m'n moeder gebeld met de mededeling dat ze niet moest schrikken, maar dat ze opw eg waren naar het ziekenhuis. Hij had waarschijnlijk z'n knieschijf gebroken.

Bij het ziekenhuis aangekomen hebben ze meteen foto's gemaakt en kwamen tot de conclusie dat z'n scheenbeen, net onder z'n knie gebroken was. Van het bot zijn een aantal grote splinters afgebroken en het is gaan schuiven.
Dat wordt wel een operatie van een uur dachten ze. Op zich viel dat nog wel mee, dachten wij.
Woensdag ging de operatie al niet door, er was geen plek. En m'n vader lag daar maar pijn te lijden. Verschrikkelijk om te zien. Vrijdag belde m'n moeder me op met de mededeling dat hij om 3 uur op de OK was gebracht. Eindelijk. M'n moeder erheen. Hij was om kwart over 7 weer terug op de kamer. De operatie heeft dus 3 uur langer geduurd dan gepland. Zijn kniebanden bleken ook nog eens gescheurd te zijn.

We hopen dat hij met de kerst thuis is, maar waarschijnlijk wordt het kerst vieren in het ziekenhuis.
Hij zal ongeveer een jaar nodig hebben om weer normaal te kunnen lopen. Als dat ooit nog goed komt, want zelfs dat weten ze niet zeker.

Ik vind het verschrikkelijk om hem zo te zien liggen. Hij heeft nog nooit iets gebroken, of in het ziekenhuis gelegen, en dan ineens...... En het ergste is nog dat hij zoveel pijn heeft.
Gelukkig ging het vanochtend alweer wat beter.

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!


Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 13:12

Zo, dat is zeker niet leuk! Je zult wel geschrokken zijn!
Op zich valt het natuurlijk wel mee, maar leuk is het niet en ontzettend pijnlijk! Hij zal er vast snel boven op komen en als hij eenmaal geopereerd is zal de pijn ook vast een stuk draaglijker zijn. Ik hoop voor je dat hij met de kerst thuis kan zijn.

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 13:19

sjeeeeeetje, das wel schrikken hoor!! En dat zo vlak voor de kerst!
Wens je vader maar veel beterschap van heel bokt!!!
en jij ook succes....

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 16:05

ik wens jou en je vader en de rest van de familie heel veel sterkte en hopelijk komt het allemaal weer goed!
en probeer er toch maar het beste van te maken!
groetjes jeannette

zita

Berichten: 754
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 17:52

wens m sterkte!!!!!!

I love Kyra+Arabe( miss you 4-ever)!
dag lieve aap ik hoop dat je een leuke eigenaar krijgt met een lekker stuk land......

fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 18:33

Jemig zeg, das wel schrikken! Allemaal veel sterkte ermee!

Daihyo

Berichten: 87994
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-12-01 18:38

Ik ben vanmiddag weer geweest. Gelukkig ging het weer wat beter. Hij had wat minder pijn.
Er zitten nu een aantal pennen enzo in z'n been. Ze hebben gezegd dat het echt wel een jaar duurt voordat hij weer op de been is.
En ze weten nog niet zeker of hij echt weer helemaal normaal kan lopen.
Afwachten maar.
In ieder geval bedankt voor al jullie reacties. Fijn om te weten dat er mensen zijn die met je mee leven. Party!!

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!


Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 19:06

sterkte en wens je vader maar beterschap. Klein dingetje nog: hebben jullie de gemeente gebeld? Als dat verkeersbord daar verkeerd stond, zijn zij aansprakelijk... en dat betekent betalen voor ze!

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 19:49

Fijn dat het weer wat beter gaat ! maar leuk is anders natuurlijk.
Wel een goed punt van Laura trouwens, ik zou daar zeker aandacht aan besteden of zelfs goede hulp daarbij inroepen.
In elk geval voor alle zekerheid de gemeente aansprakelijk stellen voor alle huidige en toekomstige schade. Dat geeft wat de tijd betreft wat "lucht" en je doet in elk geval wat je moet doen.

Eventueel wat foto's maken van de situatie ter plekken is ook geen slecht plan.

Bertus.
(In een vroeger leven erkend assur. adviseur

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 20:08

Nou gelukkig dat het nu wat beter gaat met de pijn, Sterkte.

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 20:15

Ach jeetje, wat vervelend Scheve mond\ , wens je vader maar beterschap Lachen en ach.... misschien is kerst vieren in het ziekenhuis ook wel leuk Verward iig sterkte!!!!!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

traksnz
Berichten: 78
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: New Zealand

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 22:02

ach wat rot voor hem wens hem maar beterschap van my,, komt vast wel goed mijn vader had het zelfde ooit,kwam omdat hij een persoon redden en kwam zelf onder de hijskraan teregt maar na een hele tijd kon hij toch weer goed lopen,, hij gebruikte de spieren in zn tenen om te lopen inplaats van die in zn kuiten het kan dus alemaal goed uitpaken!


veel success


Cathy Knipoog

Daihyo

Berichten: 87994
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-01 18:06

Wat de aansprakelijkheid betreft: het bedrijf dat het heeft geplaatst is aansprakelijk. Dat hebben we al uitgezocht. We zijn voor de rest alleen nog nergens aan begonnen. Eerst moet m'n vader het ziekenhuis maar uit.

Vanavond kreeg ik een minder leuk bericht. Hij zal er waarschijnlijk altijd last van blijven houden. Hij zal gelukkig wel weer kunnen lopen.

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

Renza

Berichten: 4113
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-01 18:10

Wat erg zeg!!!
Heel veel beterschap en sterkte!!!

Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

sterkte!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-01 18:14

Veel beterschap en sterkte!!
Hoop dat je vader er snel weer bovenop komt!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, Amazonbot, Athena1982, DearDarling, GoogleAdsense, Marie111, Nicje87, nimbletje, Queijo, Siebel en 50 bezoekers