ik ben zo dom :(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

ik ben zo dom :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-12-01 19:53

vandaar had ik dus concour L springen in alverna...
met losspringen was ze al heel gemeen aan het weigeren... nou ik dus uitendelijk haar goed aan het springen gekregen moest ik de ring al in... nou hindernis 1 ging goed 2 weigering queen ging ineens staan waarom weet ik nog steeds niet nou ff slaan met de zweep toen sprong ze hem super.... hindernis 3 ze ging te hard dus ik een ophouding maken steek ik mijn been eraf! oliebol die ik ben weigering dus.... nou daarna sprong ze super goed.... maar wat ik zo dom als ik ben rijd zo hindernis 8 voorbij Frusty Frusty dat was dus de 3de weigering... wist eg niet meer waar die stond achteraf ook nie zo gek want ik was er al voorbij Frusty
nou ik boos opmezelf mijn pa boos op me dat ik het weer es verpest had voor mezelf....

doet queen eens goed haar best verpest ik het weer met mijn domme acties... het liefst zou ik mezelf helemaal in elkaar meppen op dit moment..... ik ben dom dom dom dom Scheve mond\ Scheve mond\

Love the life that you live, live the life that you love



¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 19:59

Ja, das idd niet echt slim! Tong uitsteken
Maarja, volgende keer beter zullen we maar zeggen! Party!!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 20:01

Welnee joh, kan gebeuren.
Het is alleen wel ontzettend balen, maar goed...
Heel veel sterkte en jullie moeten maar eens heerlijk met z'n tweeen staan knuffelen samen.
Gewoon weer eens realiseren dat je van haar houdt, ze voelt dat en ze geeft jou datzelfde gevoel weer terug zeker weten.
Denk maar aan de uitdrukking: vrienden voor het leven!
Ondanks de mindere momenten toch nog genieten.
Toch?
Sterkte!

Anoniem

ontzettende muts

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 21:39

wa ben je ook een ontzettende dokus!!

maar ja dat heb ik op het NCB gedaan 2 hindernissen gewoon in een lijntje en dan de 2de vergeten. gelukkig kon ik nog draaien en hem toch nog springen maar ik was 1 seconde langzamer als 1 dus daar ging mijn eerste plaats. Frusty Frusty Frusty Frusty Frusty Frusty Frusty

ik zie dus al wel dat ik mee moet de laatste keer

xxx von

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 22:04

Das balen inge! maarja, is ook wel overheen te komen! Die laatste wedstrijd word je gewoon eerste met 2 winstpunten! Dan kom je foutloos rond! GAat echt zeker weten lukken!!

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-01 12:12

ok vond de laatste keer ga jij mee
en als ik er dan een mis moet je het maar ff heeeeeeeeeel hard schreeuwen oke????
en bij deze moest je een gebroken lijn naar hindernis 8 rijden en ik had al zoveel vaart van 7b dat ik die wending nie meer in kon zetten en er zo strak voorbij reed..... Frusty Frusty Frusty Frusty Frusty

Love the life that you live, live the life that you love

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-01 17:15

Dat is zonde zeg! Maar ik heb liever fouten die ik zelf heb gemaakt, dan een fout van mijn paard. Eigen fouten zijn meestal makkelijker op te lossen. Uithuilen, vergeten en volgende week gewoon weer overnieuw rijden, is het beste recept. Wanneer moet je weer? Ik ga pas weer in januari, maar dan ook drie dagen achter elkaar op Indoor Vught.

PS De ergste fout die ik ooit gemaakt heb was op de NKB kampioenschappen toen ik in de barrage voor de bel startte! Diskwalificatie dus, en het ging zo super.

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-01 17:21

Lielle schreef:


PS De ergste fout die ik ooit gemaakt heb was op de NKB kampioenschappen toen ik in de barrage voor de bel startte! Diskwalificatie dus, en het ging zo super.


das pas helemaal balen.
misschien 2de kerstdag nog naar barchem en 30 december afscheidconcour... allebei springen gelukkig!

Love the life that you live, live the life that you love

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-01 18:12

dat is niet leuk zeg
volgende keer beter he ingrid

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

oester

Berichten: 1287
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-01 18:25

tja niet er slim he Frusty maar de volgende keer gaat het vast wel beter!
xxx


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 987ZYX, Babootje, ChanelR, ikkedus, laura_estee, Marja, rover_ en 108 bezoekers