Aangereden

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Aangereden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-04 18:15

Heej,

Ik was vandaag met mijn moeder naar Alkmaar geweest en we kwamen terug en reden het dorp in. Toen we op de straat waar wij woonde reden moesten we heel langzaam rijden want voor ons reed een auto die bijna uit elkaar viel Bloos! . Toen waren we bij osn huis en hadden onze richting aanwijzer al een tijdje aan en stonden zowat stil. Wij willen in slaan het parkeerterrein op maar er komt in ene een auto inrijden. Hij wou ons inhalen Verward Wij worden keihard gebotst en meegesleept. Ik had mijn riem al los omdat het voor het huis was en kreeg een behoorlijke knal. De rest had niks. Ik heb last van mijn rug, nek en hoofd maar misschien ook wel door de schrik.

Al spoedig kwam de politie en die vroeg hoe hard die jongen die ons aangereden had (jongen uit het dorp, jaar of 20) gereden had. Hij zei dus echt langzaam. Nou toen keek de politie naar het remspoor/sleepspoor en toen bleek dat hij minstens 50 reed. Dus helemaal niet zacht want je mag niet harder dan 50 bij ons in de straat en dat deed hij wel.

Was dus een lekker dagje vandaag en ik heb overal pijn en sta nog te trillen op mijn benen, ook al is het al bijna 2 uur geleden gebeurt Verdrietig

~XxXxX~ Shanna

If you can't amaze people with your intelligence.. confuse them with your bullshit Slim


SassieSjaak

Berichten: 2250
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 18:38

Ach meis, sterkte.

mama van 2 prachtige jongens


Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 19:56

Ieuw, lijkt me zo eng he....
Hoop maar dat er niks met je rug/nek is!!! Beterschap..

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 19:58

Zoooo wat zal jij geschrokken zijn zeg.....brrrrr.
Gaat het wel goed nu dan met je?
Sterkte!!

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 20:01

Joh meid, ga zo snel mogelijk naar de huisarts!! Ik heb 2 maand terug ook een aanrijding gehad en heb nu nog steeds klachten! Ook last van mijn nek, rug, schouders en ook hoofdpijn. Ik dacht ook dat het wel weer over zou gaan, maar inmiddels moet ik 2 keer in de week naar de fysio... en heb ik er nog steeds last van. Het komt wel weer goed, daar niet van, maar onderschat het ajb niet!!

Faber quisque fortunae suae

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 20:04

Gadverdamme meis! Dat is niet leuk!
Net als Alet zegt, ga toch maar even langs de huisarts, klachten kunnen vaak later komen. 5 jaar geleden heeft mijn vriend ook zo'n soort ongeluk gehad, en niet naar de huisarts gegaan. Nu heeft ie af en toe nog last van z'n nek door dat ongeluk.

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

foetsie

Berichten: 2311
Geregistreerd: 11-01-04
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 20:36

Heel veel sterkte en ik hoop dat je klachten snel verdwijnen.

Geniet van het leven, want je leeft maar 1 keer!

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 21:55

ah meis, hopelijk gaat de schrik snel over en word je iet bang om in een auto te stappen, heb ik dus gehad, net hagelnieuwe auto gekocht, sta ik in een eenrichtingstraat stil omdat het verkeer stil stond, vliegt er iemand keihard achterin, nu zijn we twee jaar verder en vind hetnog steeds onprettig in auto!!

hopelijk gaan je klachten wel snel over anders toch ff naar het ziekenhuis om na te laten kijken!

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-04 00:18

Allemaal voor bedankt voor jullie lieve reacties Lachen .
Ik ga idd even naar de chiropractor want die kan kijken of er dan iets verkeerd geshoten is, zoals vaak met ongelukken gebeurd. Samen met mijn moeder want die kreeg later ook last van d'r rug.

Ik kan mijn nek nu alweer iets beter bewegen maar nog steeds doet het pijn. En ook mijn rug is erg pijnlijk. Maar ik denk dat dat wel snel over is als ik naar de chripractor ben geweest.

Echt bedankt allemaal Lachen

If you can't amaze people with your intelligence.. confuse them with your bullshit Slim

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 00:33

Fijn dat je ernaar laat kijken! Ik kreeg pas echt last na een dag, dus dat het nu niet zo erg is hoeft nix te zeggen... Blij dat je er naar laat kijken dus. En doe eerst goed voorzichtig!

Faber quisque fortunae suae

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 01:20

Achossie toch Ach gut heel veel sterkte!
en idd, breng de huisarts maar eventjes een bezoekje Lachen
Ach gut




Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 0laura0, _chou, Amazonbot, GoogleAdsense, Hicaria, Kayleigh__, Kieffertje, Kirrietje, Mnoonn, ogidni, ontherun, rollyjogered, xAlice en 172 bezoekers