wat vinden jullie van de nieuwe look??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SED
Berichten: 14
Geregistreerd: 03-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 03:34

nee niet best.. geen verbetering.

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-01 21:05

idd k vind ook dat het gezellige eraf is.....bokt was altijd een soort thuis plaats op het grote wijde web!
maar nu is het zo'n site die "erbij" probeert te horen.....
maar dat k het nix vind weten julile al...

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Is ie nou weer anders? bruin?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 21:17

Deze vind ik trouwens wel leuk. Of komt dat nu door mij? dat ie bruin is enz? Rolleyes

DeEsJe

Berichten: 53
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 21:24

ja deze is raar

kan de oude bokt terugkomen? Huilen

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 21:32

Ja ik heb ook liever de oude bokt weer terug hoor, dit is zo'n kouwe kleur enzo, en ik kan echt niks meer terug vinden ofzo!!
en trouwens ik vind het om te Misselijk , maar ja meningen verschillen Haha! .

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 11:32

ja het is nu wel echt een site geworden.... niet meer bokt ik weet neit hoe ik dat uit moet leggen Verward

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 12:41

ik vind dit dus echt niet leuk Huilen ik snap er niks meer van en vind het oerlelijk Misselijk Huilen

carina

Berichten: 2784
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 13:28

als ik heel eerlijk ben, ik vind het ook niet zo.

ik was een paar dagen afwezig, kom net weer binnen en dacht argggggggggggg wat is dit nou weer... Scheve mond\

Lunatic

Berichten: 737
Geregistreerd: 01-06-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 13:45

Ronduit AFSCHUWELIJK!!!

Ik vind dit bijzonder jammer. Idd zoals de meesten zeggen is het schreeuwerig. Heb momenteel koppijn van de kleuren Haha! .

Ook ziet het er nu rommelig en onoverzichtelijk uit. Horses is nu eigenlijk mooier dan dit en eerst vond ik Bokt veel chiquer overkomen.

Sorry Bart, maar ik wil het oude Bokt terug Huilen !!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 14:21

Heeej, dus ik ben niet de enige die hoofpijn krijgt van al die tinten lichtblauw? Gelukkig kun je het forum op een andere kleur zetten in de profiel, maar dan navigeer je ook meteen anders.
Sinds deze look draait, ben ik een halve strip ibuprofen verder van de hoofdpijn.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41658
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 14:27

Tja, kom maar met een beter voorstel..

Kopieer de HTML naar je harddisk (inclusief http://www.bokt.nl/forums/templates/sub ... kt_css.php ) en leef je uit.

Ik werd redelijk depressed van die donkere kleuren op de oude Bokt verder zag het knalrood er op de meeste monitoren ook niet uit.

BTW enig idee hoeveel programma's en sites voor 90% uit wit bestaan (zie je gemiddelde Word of Excel scherm)? Neem dus aan dat jullie de hele dag toch al met hoofdpijn rondlopen.. Haha!

Anyway, als je het je niet aan staat; kom met wat beters.
Ik heb op het moment andere dingen aan m'n hoofd dan wat kleurtjes..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 15:10

Wit is het probleem niet, het zit m in de riante variaties aan lichtblauw, licht, lichter, lichtst blauw en allerlichtst ook nog. De nuances liggen te dicht bij elkaar. Bovendien zijn de kleuren van de letters in de forum lijsten te weinig discriminerend om duidelijk te zijn.
Soit, ik heb beige nu, niet mooi maar wel beter.

Op mijn werk werk ik trouwens erg veel met helder lila op zwart, heerlijk is dat.
Bovendien, als je op je werk zit dan werk je vaak vanaf papier en dat kan zwart-wit zijn, blauw op zachtgeel of blauw op wit. Blauw op zachtgeel is ook fijn, maar dat zijn dan de concepten. Als je concepten uitwerkt in word schakel je van zwart op wit naar zwart op wit en dat kunnen mijn hersentjes dus wel verwerken.
Lichblauw op lichtblauw via leeg middenblauw scherm weer naar verschillende tinten ijsblauw echter niet.