Wat moet ik hier mee gaan doen??????

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Wat moet ik hier mee gaan doen??????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-04 19:44

Mijn ouders zijn het weekend naar Texel... heerlijk, vooral voor mij! Kan ik mijn paardenschoenen gewoon in huis neer zetten zonder gezeur Haha!

Vandaag wilde onze oma voor ons koken, nou ok. Lekker en opeens gaat het gesprek over, mijn overleden, opa. Het gaat richting zijn jongste broer. Hij heeft in Nederlands-Indie gedient. Opeens krijgt mijn oma nog een helder idee. Ze hebben altijd met hem gecorrespondeerd en zij heeft ALLE brieven bewaart. Ook de brief met de mededeling dat hij gesorven is Scheve mond

Nou zit ik even na te denken. Zouden er mensen niet nieuwsgierig zijn naar deze brieven? Het is een doosje vol. Maar waar moet ik beginnen? Kent iemand hier mss een Nederlands-Indie fan die dit soort informatie zoekt?

De brieven zijn iig nog goed te lezen. Wat er mee doen? Weggooien vind ik helemaal zonde, wie zou ik hier mee blij kunnen maken? Bokkers hebben jullie misschien ideeen?

foetsie

Berichten: 2311
Geregistreerd: 11-01-04
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 19:47

Is er dan geen stichting van Indie-gangers? Misschien kun je daar informeren of er iemand interesse heeft.
Afbeelding

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-04 19:51

Maar weet jij een adres o.i.d.? Ik zit al een tijdje te zoeken maar vind geen goed adres (ik zoek via google)

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 20:02

misschien een uitgever een idee? als er tenminste een verhaal-lijn in zit. Wie weet is het wat om te bundelen Knipoog