druk, maar wel lekker...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sall

Berichten: 6712
Geregistreerd: 20-05-03

druk, maar wel lekker...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-04 18:51

Druk druk druk, ben ik.. met schilderen (er borrelen steeds meer schilderijen in mij naar boven OK dan!
Baal er dan van dat ik ook nog een aantal uur bij een baas werk, maar goed dat komt nog wel.
Ook heb ik Padaula weer een beetje op gepakt, zondag voor het eerst.
Gisteren voor de tweede keer, ín de buitenbak... ja het was zulk lekker weer, ik dacht gebruik te kunnen maken van het feit dat ze mischien nog een beetje loom zou zijn.
Nou, idd gisteren was ik niet ontevreden, lekker in stap en ook het drafje was ok
tot het moment.... dat er in de verte.... een man.... op een fíets... door het WEILAND reed...

tja

wat doe je dan, als echte bloedkikker-vos-merrie.... dan gedraag je je alsof er een een vleesetend monster elk moment je naar de strot kan springen.. Verward

Maar goed, ben redelijk ontspannen geëindigd.
Vandaag weer even erop, veel stappen, maar ja... die ontspanning was nu heel ver weg.
Drafje werd ze alleen maar heter en gekker van (draaien in die hoek, waar ze gisteren die enorm enge bla... bla.... bla.... zag )
om een lang verhaal kort te maken, hoe relaxter ik wilde rijden, hoe geflipter mevrouw werd.
Ik ben op een gegeven moment, op een plek in de bak waar zij nog redelijk te benaderen was gaan draven, heb haar wat dieper ingesteld en ben op de volte gegaan en van volte wisselen en maar rijden.
Eigenlijk ontspande ze toen redelijk snel en kon ik super afsluiten... Lovers
Maar ik baalde er wel van, ik wilde het nog iets rustiger opbouwen, maar aan de andere kant, als zij de energie heeft om zo te 'flippen' dan maar de energie gebruiken om lekker wat te werken.

Verder ben ik vanmiddag lekker naar de kapper geweest, een vriendin van mij heeft een eigen 'salon' en niet veel tijd, dus deze afspraak stond al een hele tijd.
Er is een flink stuk af en ik ben weer blond (back to nature Knipoog )
Voel me er heel lekker bij (zoooooo vrouwelijk Schijnheilig ) , wat kan dat een hoop doen zeg.
Ze gaf ook een heeerlijke hoofdhuid massage... hmmmmm...

Ben weer als nieuw! Haha!

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 19:03

Soms vind ik het ook wel lekker om zo bezig te zijn. Je bent druk, maar wel met allemaal leuke dingen!

Dat met Paduala dr energie komt mij erg bekent voor. De laatste keer dat Magic een blessure had wat ik ook haast te voorzichtig en heeft ze me alle hoeken van de bak laten zien.
De dag daarna heb ik haar aan het werk gezet en ze pakte het allemaal super op!
Soms geven ze zelf wel aan dat ze wat meer kunnen

Kiim

Berichten: 3733
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Schijndel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 19:06

Fijn dat die op het eind wel weer goed liep
Foto van je nieuwe kapsel!! Cheese!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 19:19

Geloof me nou, met zulk haar klim jij ook zo over een hekje Knipoog.

Sall

Berichten: 6712
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-04 19:23

Lovely schreef:
Geloof me nou, met zulk haar klim jij ook zo over een hekje Knipoog.


Meid, we gaan met z'n tweeën in 'hink-stap-sprong' overal overheen!! En maar wapperen met die haren Haha!

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 19:42

Sall"]
[quote="Lovely schreef:
Geloof me nou, met zulk haar klim jij ook zo over een hekje Knipoog.


Meid, we gaan met z'n tweeën in 'hink-stap-sprong' overal overheen!! En maar wapperen met die haren Haha!
[/quote]

Ik ga denk ik alvast een cursus EHBO erbij doen... Want als ik eens met jullie samen op stap ga... Knipoog

Heerlijk dat het zo lekker gaat... Ik kom gauw je nieuwe coupe bekijken...
En helemaal fijn dat je paardenbeest zo goed gaat... Geniet ervan...je hebt alweer genoeg meegemaakt dacht ik zo..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 19:52

EHBO??? Nergens voor nodig hoor, wij zijn nog zo soepeltjes, dat gaat heus wel goed hoor *LOL*.

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 20:25

Lovely schreef:
EHBO??? Nergens voor nodig hoor, wij zijn nog zo soepeltjes, dat gaat heus wel goed hoor *LOL*.


Zeker weten? Dan wil ik jullie niet horen als ik jullie niet overeind help hoor... Ach gut Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 01:36

Nou Tigger, je hebt erg weinig vertrouwen in de athletische vermogens van Sall en mij Verward. Lekker dan weer hoor, doe je een keer een beetje lenig.... Boos!.

Sall

Berichten: 6712
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-04 13:31

Ach...
Diep in haar hart zijn wij haar lichtende voorbeelden, voor hoe ze 'later' wil worden..

Haha!

Spetterlover
Berichten: 17862
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 13:33

wel vervelend dat ze druk was, maar gelukkig heb je uiteindelijk rustig kunnen afsluiten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 14:00

Sall schreef:
Ach...
Diep in haar hart zijn wij haar lichtende voorbeelden, voor hoe ze 'later' wil worden..

Haha!

Als ze "groot" is Haha!.