drinkbak "weg"

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

drinkbak "weg"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-01 18:04

Nee hoor, wat is er nu weer gebeurd? Ik kwam een paar dagen geleden aan bij een van de weides waar de paarden nu juist niet staan en... drinkbak weg Boos! . Het was een groot zinken bad, echt mooi en practisch maar nu is het dus gestolen.

We weten waarschijnlijk ook al hoe mensen erbij komen om dat uitgerekend mee te nemen. De wei is namelijk vlak bij de werken van de hst en het is bekend dat op werven vanalles gestolen wordt. Vlak aan de wei is een een inhaalstrook(het is een smal betonweggetje) waar je kan parkeren. De 'bandieten' zijn waarschijnlijk daar gaan staan, zijn door het poortje dat toegang geeft tot de hst-werken gegaan (nee hoor, die werkmensen zijn te stom om dat op slot te doen!) en hebben daar vanalles gezocht (en gevonden?) en waarschijnlijk hebben ze ook gezien dat onze wei niet op slot was (we hebben een hangslot maar dat hangt eigenlijk altijd rond de poort waar de paarden achter staan, tja je verwacht je er niet aan) en dat er een mooie drinkbak in stond, waar ze misschien nog een paar euro's Knipoog mee kunnen verdienen... zucht...

Echt stom... voor zo'n drinkbak. Je moet eht toch maar meemaken als drinkbak zijnde Knipoog . Ik vond het wel een mooie...

(en dan nu de oproep: heeft iemand de grijze metalen drinkbak gezien of kent u hem, pb dan Knipoog )


Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 19:26

hoeveel is de beloning? Haha!

Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter, and those who matter don't mind.

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

JATTEN!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 20:53

ze jatten alles mee hoor... Nog net nie het prikkeldraad Extreme duivel vanwege het stroom ofzo...
waar ik een tijd verzorgde hadden ze een weide, iets van huis vandaan, daar werdt ook alles weggegapt!
Van drinkbak, tot halstertouw (om het hek geknoopt) tot halster! (pony had halsters om, 2 uur later niet meer, en het lag nie in de wei!) was een mooi halster joh!
Echt trietst....
En ze liepen er om de 2 uur voorbij (hond uitlaten) en dan controleerde ze alles... maar nooit iemand betrapt!
ZWAAR KNUDDE GEWOON!
Frusty

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 21:45

Eigenlijk toch belachelijk dat je in deze tijd zelfs een weiland moet afsluiten met een goed slot anders jatten ze zelfs je weiland noog leeg! Absurd!

Ik hoop dat het gevonden wordt, (zal vast niet Lips are sealed )

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 22:03

tja.. wees blij dat ze de paarden niet mee hebben genomen!!!

maarre.. ik heb geen drinkbak voorbij zien komen vandaag.. helaas Haha!


Kadans
Berichten: 193
Geregistreerd: 12-07-01
Woonplaats: silvolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 22:03

pff jij blij dat het blijft bij jatten van de spullen en niet de paarden.ze hebben geprobeerd mijn 2 welsch hengsjes te jatten.maar ze zijn ontzettend een kennig als ze dat niet waren waren ze gejat

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-12-01 08:46

Nee, ik ben ook wel al blij dat de pony's (die 200 meter verder staan) er nog zijn *LOL*

fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 09:40

Ja, dat vroeg ik me ook af, ben je nooit bang dat de pony's meegenomen worden?

Een hele poos geleden ( Haha! ) reed ik bij iemand die zijn pony's ook 5 meter van de grote weg af had staan, met aan de andere kant een mooie, brede, lange parkeerplaats Boos! Brrr, kom je de volgende dag, pony's foetsie.....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cjuan, Eliine, Esther_r20, IASCrawler, IzAw, Kalea, MeesMo, Noor17, petraaken, sasja0705, Texas02, Vagabondo, zonnetje1903 en 148 bezoekers