Zoon zoekt vader!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Urban

Berichten: 95
Geregistreerd: 25-03-04
Woonplaats: Eersel

Zoon zoekt vader!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-04 23:48

Mijn paard Urban voormalig Ulster,

Zoekt zijn vader "Kings Quest"

Kan iemand mij aan meer informatie helpen over die Dekhengst. Hij staat geregistreerd bij het N.E.S.. Het is een zwarte platen bonte hengst ik zou graag willen weten hoe dit paard in de sport presteerde en hoe hij er uit ziet (foto,s a.u.b.) Hij stond op manege De Molenheide in Schijndel.

een andere vraag die bij mij speelt is, heeft hij ook wat schimmels voortgebracht?

Alvast bedankt,

groeten Cindy Cheese! Cheese!



Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 23:51

Weet je toevallig of Concorde de vader van Kings Quest is? Ik vond namelijk deze treffers via Google: KLIK HIER en HIER.

De naam Kings Quest in combinatie met bont komt me ontzettend bekend voor, vandaar dat ik ook nieuwsgierig ben naar die hengst en zijn nakomelingen.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Urban

Berichten: 95
Geregistreerd: 25-03-04
Woonplaats: Eersel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-04 23:53

Beste Karin,

Concorde is de vader van kings Quest!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 23:56

Dan zijn er dus in ieder geval twee halfbroertjes van je paard bekend. Knipoog

Ik zie nu ook dat dat de site van manege Molenheide is, dat moest dus eigenlijk wel dezelfde Kings Quest zijn. Knipoog

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Urban

Berichten: 95
Geregistreerd: 25-03-04
Woonplaats: Eersel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-04 23:59

Karin,

even voor de duidelijkheid heb je zelf ook een kings quest nakomeling, en is die dan ook in het N.E.S. geregistreerd?

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 00:02

Nee, ikzelf niet. Maar zijn naam komt me ontzettend bekend voor, ben hem wel eens tegengekomen bij mijn zoektocht op internet naar bonte hengsten. Maar als ik zijn naam zo intik bij Google, krijg ik helaas geen directe links. Hopelijk is er iemand die je verder kan helpen!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

annesmeets
Berichten: 3
Geregistreerd: 09-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 17:00

Ik heb een verzorgpony Shadow, zij is een dochter van hem :D
Ze is een E pony en bruin met wit gevlekt. Ze werd bij haar vorige eigenaar dressuurmatig gereden.

Peterina
Berichten: 9148
Geregistreerd: 13-06-03
Woonplaats: Neerpelt, Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 12:41


agerrits
Berichten: 967
Geregistreerd: 16-12-05
Woonplaats: Overijssel

Re: Zoon zoekt vader!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 15:59

Lang niet gehoord die naam, denk dat van oettenlaar wel weet waar die staat.
Wat betreft eventueel bestand NES is of denk vooral was in handen van mensink te tubbergen, had zelf in die tijd King nero.
Kan me ook nog de naam Limbo voor de geest halen, volgens mij ook naar frankrijk gegaan.

Apollo V. Samber, AES ggk, BPS-sport, ZZL
Nikita ZZ springen (Nicky)
Jan, kwpn, bont, obelisk x turskinski

Mabotje

Berichten: 2112
Geregistreerd: 08-11-08
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 16:09

Dit is een topic uit 2004...

FB fotografie-pagina
Op zoek naar een supergave paardrijvakantie? Kijk snel op http://www.oosting-horseriding.com en vindt ons leuk op Facebook

Nicole288
Hoofdmoderator Informatief
May the horse be with you! Coƶrdinator Veulenverkiezing

Berichten: 31283
Geregistreerd: 05-01-05
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Zoon zoekt vader!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 17:18

Dat is idd wel erg oud. Toch komt hier info naar voren (Frankrijk) die interessant kan zijn voor mensen die er meer over willen weten. We zullen de berichten daarom niet verwijderen, maar het topic wel sluiten, omdat het al zo oud is.

Drachtig 2024: Overa x Willem Normandi 332 dgn / Nina x Vaderland 275 dgn (18-4)


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: carika, Maayke en 119 bezoekers