we worden er helemaal gek van!! *zadels*

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Alja

Berichten: 25595
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

we worden er helemaal gek van!! *zadels*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-04 21:49

Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos!

wij zijn echt heel boos, joeylover en ik hebben bij dezelfde man een zadel gekocht en aan laten meten door dezelfde man.
nu hebben onze paarden al einge tijd last van de rug en hebben vandaag een zadelmaker laten komen en die heeft ze helemaal na gemeten en gekeken, nu blijkt dus dat het zadel van joeylover vermaakt moet worden en dat gaat 150 euro kosten. mijn stubben scandica extra die ik in januari nieuw heb gekocht blijkt dus voor geen meter passend te kunnen worden gemaakt op mijn paard.
Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos!

wat moeten we nu doen????????
we denken zelf nog aan een second opinion omdat die vrouw mij dus gelijk een zadel wou gaan aansmeren van 1700 euro!!
ze heeft aan de ene kant ook wel gelijkk want wij zien ook wel dat onze paarden last hebben van het zadel....

maar toch??!!

Delphi2

Berichten: 2891
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Frasselt (DE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 21:55

Ik zou proberen de kosten van het vermaken op de verkoper te verhalen en jou zadel moet hij terugnemen, ervan uitgaande dat het echt niet past. Ik zou inderdaad nog een second opinion vragen van een andere deskundige, en als het zadel inderdaad niet past verhaal halen bij de verkoper. Heb je eventueel een rechtsbijstandsverzekring, dan kan je die inschakelen, mocht hij niet op je klacht ingaan. Succes!

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 21:56

zou er toch nog een ander naar laten kijken...maar waarom heb je diegene waar je de zadels van gekocht hebt er niet bij gehaald?

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 22:01

Nou, als jij in januari 2004 een nieuw zadel hebt gekocht en het past gewoon niet...dan heb je zeker nog wel rechten hoor! Aankaarten bij de originele verkoper, laat die maar een oplossing verzinnen.
Ik neem aan dat je het bij een officiele winkel hebt gekocht Knipoog

Tja, en anders ben je zo voor een redelijk bedrag van een dergelijke jonge Stubben Scandica af hoor, die zijn redelijk waardevast.

Jammer, dat jullie zo'n pech hebben met de zadels...
Maar ik zou sowieso wel snel overgaan tot vervanging; het kost misschien wel iets geld, maar een kapot paard is duurder.

Jennifer

Berichten: 4738
Geregistreerd: 11-05-03
Woonplaats: Echten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 22:02

ik ga morgen tom vd brink bellen en die er nog eens naar laten kijken,en ik weet eigenlijk niet als waar ik het zadel heb gekocht een officiele verkoper is (naam via pb)

joeylover= alja

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 22:19

Waarom niet meteen naar de autoriteit op zadelpas-gebied; Van Triest in Meppel?
Dan weet je zeker dat je na het passen tenminste met wat goeds thuiskomt.

Jennifer

Berichten: 4738
Geregistreerd: 11-05-03
Woonplaats: Echten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 22:20

dat vrouwtje wat vandaag was geweest werkte bij van triest

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 22:25

Daar heb ik dan wel vertrouwen in, ook al ben jij argwanend omdat ze jouw investering niet kan redden.
Ben sterk geneigd te zeggen dat je geen beter advies kan vinden. Want je hebt immers ook niets aan een second opinion van iemand die jouw zadel wel goed vind passen...toch?
Lijkt me sterk trouwens dat het goedkoopste zadel dat goed op jouw paard past, 1700 euro moet gaan kosten. Dan heb je wel een mooi krom paardje Haha! en jouw een beetje inschattende, vast niet!

Jennifer

Berichten: 4738
Geregistreerd: 11-05-03
Woonplaats: Echten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 22:31

ze heeft ook wel gelijk, maar Tom van de Brink is ook goed die kunnen we altijd vragen. en zij heeft geen andere zadels, want dat hebben we nog wel gevraagd. Zij heeft een Barnsby met lucht in de kussens.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 12:29

Heb je een rechtbijstandsverzekering?
Ik zou ze even een briefje laten sturen, dat je niet blij bent en dat je een oplossing van hun kant verwacht.

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 20:06

Tom vd Brink is een oud-leerling van Van Triest, dus ik neem aan die dezelfde kwaliteiten hebben!!

Alja

Berichten: 25595
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-04 21:30

fijn dat je met ons meedenkt Haha!

Flevolander

Berichten: 3841
Geregistreerd: 24-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 23:29

meschien moet je Kat in de zak een brief schrijven Knipoog

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 12:57

ik+pambri schreef:
meschien moet je Kat in de zak een brief schrijven Knipoog


Die hebben volgens mij echt nog nooit wat opgelost. Verward
Ze brengen je verhaal in de publiciteit, that's it.

KoppigJarig

Berichten: 345
Geregistreerd: 24-05-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 12:06

Tessebes"]
[quote="ik+pambri schreef:
meschien moet je Kat in de zak een brief schrijven Knipoog


Die hebben volgens mij echt nog nooit wat opgelost. Verward
Ze brengen je verhaal in de publiciteit, that's it.
[/quote]

Klopt en volgens mij zou die man er niet echt blij van worden om negatief i/d publiciteit te komen en het op jou afreageren. Dat zou ik als laatste redmiddel proberen. Begin bij het begin...contact opnemen met die man en je klacht bekend maken. Als hij het niet weet dan kan hij er ook niet s aan doen...
Succes!!!! OK dan!