Nee he .. :\ verder onderzoek ..

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Nee he .. :\ verder onderzoek ..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-04 16:46

Naar aanleiding van deze topics :
[VvdD] Uitslag van bloedonderzoek ..
[VvdD] Naar de dokter geweest ...
weer een vervolg .. Scheve mond

*diepe diepe zucht* Boos!

Ik kom dus net weer bij de dokter vandaan, blijkt dus dat ze me de vorige keer helemaal niet op pfeiffer hebben getest terwijl ze wel dachten dat dit het was ? Verward lekker slim .. moet dus morgen weer bloed laten afnemen .. weer een week wachten op de uitslag (lees: weer een week beroerd voelen) Verdrietig maargoed.. niets aan te doen en we blijven positief he .. Scheve mond

Tevens zei de dokter nog dat als er uit dit onderzoek (wordt weer op een aantal dingen getest) niets komt, ze niet verder zullen onderzoeken Verward en ik naar een internist zou moeten .. nee daar ben ik lekker mee .. Scheve mond

Afwachten maar weer .. Clown

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond


spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 16:51

Sterkte toegewenst.

KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 16:54

Succes met wachten...

Dat betekent dus niet dat "iedereen" stopt met onderzoeken, maar dat de huisarts het aan iemand anders overgeeft. Dat is bij mij ook zo...



Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-04 16:56

PriscaZ schreef:
Succes met wachten...

Dat betekent dus niet dat "iedereen" stopt met onderzoeken, maar dat de huisarts het aan iemand anders overgeeft. Dat is bij mij ook zo...


Zo werd het letterlijk gezegd .. er werd niet eens iets gezegd over evt. doorverwezen worden .. dan hebben wij zelf maar bedacht ..

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 16:56

Succces met wachten :/

Niet dat ik je pfeiffer toewens, maar het zou wel een antwoord zijn... en anders de internist... Ik ben daar één keer naar verwezen, en van schrik ging m'n lichaam weer helemaal gezond doen en kon ik m'n afspraak afzeggen... msischien werkt dat bij jou ook? Lachen

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 16:57

En volgens mij heb je gewoon een onbeholpen ploert van een huisarts als ik het zo hoor

Spetterlover
Berichten: 17862
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 16:59

he bah, vervelend weer ! stomme huisarts, gaat ie je niet testen op pfeiffer, komen ze lekker op tijd mee , dat zeggen..
succes !

-

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 17:01

Spetterlover schreef:
he bah, vervelend weer ! stomme huisarts, gaat ie je niet testen op pfeiffer, komen ze lekker op tijd mee , dat zeggen..
succes !


Dit is niet de fout van de huisarts hoor, het SHL doet dit, een apart lab.

Schitterend paarden-pensioen-oord in Frankrijk: http://www.equinepensions.com/

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-04 17:03

Elise"]
[quote="Spetterlover schreef:
he bah, vervelend weer ! stomme huisarts, gaat ie je niet testen op pfeiffer, komen ze lekker op tijd mee , dat zeggen..
succes !


Dit is niet de fout van de huisarts hoor, het SHL doet dit, een apart lab.
[/quote]

Dit is WEL de fout van de huisarts aangezien hij het niet had aangekruist op het blaadje Schijnheilig

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 17:12

Yellowfish"]
[quote="PriscaZ schreef:
Succes met wachten...

Dat betekent dus niet dat "iedereen" stopt met onderzoeken, maar dat de huisarts het aan iemand anders overgeeft. Dat is bij mij ook zo...


Zo werd het letterlijk gezegd .. er werd niet eens iets gezegd over evt. doorverwezen worden .. dan hebben wij zelf maar bedacht ..
[/quote]

nu snap ik het even niet, je moet dan toch naar een internist? Dan word je toch doorverwezen Verward

Ik ben sinds vanmiddag doorgestuurd. Eerst naar mijn reumatoloog, om te zien of die er iets mee kan. Hij heeft me aan allerlei vragen onderworpen en opnieuw bloed afgenomen voor vanalles. Ook krijg ik een buik echo, om te zien of daar iets uitkomt. Die bespreekt hij dan met een internist. Als daar iets uit blijkt ga ik bij die internist verder. Ik vind het maar niks dat constante wachten en niets weten...


Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-04 17:14

PriscaZ"]
[quote="Yellowfish"][quote="PriscaZ schreef:
Succes met wachten...

Dat betekent dus niet dat "iedereen" stopt met onderzoeken, maar dat de huisarts het aan iemand anders overgeeft. Dat is bij mij ook zo...


Zo werd het letterlijk gezegd .. er werd niet eens iets gezegd over evt. doorverwezen worden .. dan hebben wij zelf maar bedacht ..
[/quote]

nu snap ik het even niet, je moet dan toch naar een internist? Dan word je toch doorverwezen Verward

Ik ben sinds vanmiddag doorgestuurd. Eerst naar mijn reumatoloog, om te zien of die er iets mee kan. Hij heeft me aan allerlei vragen onderworpen en opnieuw bloed afgenomen voor vanalles. Ook krijg ik een buik echo, om te zien of daar iets uitkomt. Die bespreekt hij dan met een internist. Als daar iets uit blijkt ga ik bij die internist verder. Ik vind het maar niks dat constante wachten en niets weten...
[/quote]

*LOL* nee, zo bedoelde ik het niet, het is een beetje moeilijk om zo via de computer uit te leggen he.. Knipoog

De dokter heeft gezegd dat als er uit deze tests niet komt, ze de conclusie trekt dat er niets lichamelijks aan de hand is. Wij zelf hebben later besloten dat mocht er uit deze tests niet komen, ik TOCH verder onderzocht wil worden aangezien ik ervan ben overtuigd dat er iets niet goed is .. !

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 17:15

Oh op die manier, nu snap ik het... toch vervelend...


Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-04 17:18

Lachen ja .. maargoed, eerst maar afwachten of er hier iets uit komt !

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-04 17:19

Ellende schreef:
En volgens mij heb je gewoon een onbeholpen ploert van een huisarts als ik het zo hoor


Haha!

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 17:19

Ahhh , misschien is het het zogenaamde Ciska-te kort , en heb je morgen totaal geen klachten meer ! Haha ...

Nee hoor Romaan , heel veel sterkte , enne .. ik ben dr voor je hoor Ach gut

    S p o t.

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-04 17:20

SpLaSh_ schreef:
Ahhh , misschien is het het zogenaamde Ciska-te kort , en heb je morgen totaal geen klachten meer ! Haha ...

Nee hoor Romaan , heel veel sterkte , enne .. ik ben dr voor je hoor Ach gut


Tnx Lovers

Ciska-tekort .. jaja .. dan is het altijd nog een perdy-tekort .. Clown

Maargoed, meestal gaat t overdag wel redelijk .. dus ik wil gewoon mee hoor ! en als de mogelijk er is ook zeker rijden !

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BranwenGC, Elegance_ en 9 bezoekers