kerstpakket

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 19:46

mijn kerst pakket zit in een bus daar zit in wijn, pepermunt chocolade en nog wel wat ander dingen maar die ben ik weer vergeten


PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 19:56

Ach een gegeven paard moet je niet in de bek kijken Haha! En het is maar een extraatje ALS je iets krijgt, toch?

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 20:05

Een gegeven PAARD zou ik ook niet in de bek kijken Puck...maar wat wij krijgen voor kerst... Misselijk we mogen een "leuk" jaarabonnement uikiezen...bladen zoals cosmopolitan, marie claire, ouders van nu... Misselijk Misselijk Misselijk Sorry hoor, maar daar zit dus echt niks voor mij bij...

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 20:21

heej vikki kunnen ze voor jou geen abonnement op bit, hoefslag of iets dergelijks regelen ? Haha!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 20:32

Helaas niet... Frusty En tsja, ik ben dus echt GEEN cosmopolitan type he...en ouders van nu...arghhh!!! Nee, dank je...Ik ben wel heel benieuwd wie dit in hemelsnaam verzonnen heeft voor een heel bedrijf van een mannetje of 1000 personeel... Verward

janna

Berichten: 4536
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 20:45

z
Laatst bijgewerkt door janna op 22-04-22 05:44, in het totaal 1 keer bewerkt

-

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 20:59

Vorig jaar een kistje met twee flessen wijn. dit jaar vast hetzelfde. Tja het onderwijs (ik werk op een hogeschool) van de kerstpaketten hoef je het niet te hebben maar wel 1,2 % kerstbonus en veeeeeel vakantiedagen.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 21:06

Oja Dimmelim, nu je het zegt: vorig jaar liep ik stage rond deze tijd op een middelbare school en toen kreeg ik een hele grote witte paraplu met de tekst Esdal College *LOL*
Heb hem toen bij de paarden neergezet, als het dan heel hard regende kon ik zelf droog blijven met voeren (dacht ik...hoe naief Schijnheilig ) maar zelfs de paarden wilden er niet mee gezien worden Haha!
WEGGG waren ze.
Koe

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 22:08

Wat heeft iedereen zijn pakket al vroeg!

Wij krijgen het pas volgende week maar het stelt ook meestal niet zoveel voor, dus ik kan nou niet zeggen dat ik er met spanning op zit te wachten.
Tja, dat heb je in de gezondheidszorg.

joshua
Berichten: 1176
Geregistreerd: 07-12-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 22:25

Weetniet hoe hij er deze keer uitziet.Maakt me eigenlijk niet uit.Heb nl enkele jaren in de dierentuin in Emmen gewerkt en kreeg daar nooit wat.Waar ik nu werk wel.Ik vind dit als het ware een soort waardering voor het gewerkte jaar.

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 23:48

Wij krijgen geen pakket maar een heus cadeau. We zijn nu al in de winkel aan het gokken wat het dit jaar zal worden.Ben nu 10 jaar bij Miss Etam en kreeg daarvoor ook een kleine fl.700.--. op mijn bankrekening.Nou niet mis toch, dus eigenlijk mag ik niet mopperen.

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

elly
Berichten: 66
Geregistreerd: 13-12-01
Woonplaats: soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 00:29

wij hebben dit jaar een boekje gekregen waar je spullen uit kan zoeken,
wel leuk, maar geld is altijd wel lekker met de dure feestdagen

maar ja de bedoeling is goed zeg ik altijd maar Haha!

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 00:33

Ik heb nog geen idee wat ik ga krijgen. Blijft geheim tot volgende week vrijdag. Ik geloof dat het vorig jaar wel leuk was, maar toen werkte ik nog ergens anders.
Een aantal jaar geleden poetste ik voor een schoonmaakbedrijf bij een aantal panden. Bij elk daarvan en bij ons bedrijf, op één na, kreeg ik een paket. 7 Stuks in totaal. Niet slecht, hè?!
Dit jaar blijft het er bij 1, maar dat vind ik ook best. Het is gewoon leuk om wat te krijgen. *LOL*

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 17:18

een tas, met jenga, uhm en daar alleen maar lekkers, koekjes, drinken dat ik neit lust, slagroom uhm moet ik strakkes ff kijken

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 17:30

Ik krijg altijd een heel leuk pakket hoor!

Enne, wat ook altijd wel leuk is, mijn vader heeft een eigen bedrjf en krijgt dus relatiegeschenken.
Die worden aan huis bezorgt en aangezien ik nu thuis zit mag ik alles openmaken!:D
Daar zitten echt mooie dingen bij!
Elke keer weer spannend!

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 17:43

Grmmmbl Frusty Zijn er vandaag kistjes wijn bezorgt als relatiegeschenk van een drukker voor iedereen binnen het bedrijf... is het dus voor iedereen in het bedrijf, uitgezonderd uitzendkrachten (ik dus)

Snuitmans (B+14, pr 205) (L1+2)

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 17:53

Mijn vader heeft vandaag van zijn werk een kerstpakket gekregen.
Ohhh, die is echt ZO lekker, nouja wat er in zit natuurlijk.
Dame Blanche, chocoladesaus, soep (natuurlijk), heeeeele lekkere snoepjes, stokbrood en nog veel meer, maar dat ben ik vergeten Schijnheilig
Het is in ieder geval echt wel lekker! Beter als vorig jaar Misselijk Dat stelde echt niks voor.

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.


Percy

Berichten: 12023
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 00:03

Ik heb ook de eerste binnen gekregen! Aangezien ik twee banen heb, waarvan één via het uitzendbureau krijg ik er dit jaar maar liefst drie! Na acht jaar niet gewerkt te hebben, en dus geen pakketten, is dat toch wel weer leuk.
Mijn baan via het uitzendbureau is bij dezelfde afdeling van defensie als waar mijn man werkt, alleen werk ik thuis Haha! . We kregen dus ook hetzelfde pakket en hebben nu twee messensets, kunnen we elkaar bekogelen Pling . Verder een opblaasbal, kinderen blij want die hebben er nu elk één. Een fles wijn zat er verder in, een bonbonschaaltje, truffels, de onvermijdelijke olijven en theezakjes, dropjes en meer van dat soort eetbaars maar ook een grappige handzeep met kiezelsteentjes. Ik vond het wel een geslaagd pakket. Behalve dan dat ik op de fles wijn geen jaartal heb kunnen ontdekken, dat heb ik nog nooit meegemaakt!
Van het andere bedrijf krijg ik behalve het pakket nog een zelf uitgekozen cadeau. Ik heb de Foxkidshits 3 maar genomen voor mijn oudste dochter.

Ach, het is maar een extraatje, en een redelijk standaard iets ook nog waardoor er altijd wel mensen zullen zijn die niet tevreden zullen zijn maar het gebaar is leuk.

Rushwood

Berichten: 124
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: werkendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 00:19

wij mochten dit jaar kiezen, een scheurkalender of 100 euro.
ik heb de scheurkalender gekozen, daar doe je langer mee

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 08:49

mijn kertspakket is donderdag 20 december baar de premiere voorstelling van het kerstcircus in carre met diner! Haha! Haha! Haha!
ik ben nu 5 maanden bij dit bedrijf (via het uitzendburo) en ik heb me contract al getekend...ik kom februari in dienst
ik heb echt SUPER arbeidsvoorwaarden! Haha!
o'ja en ik krijg nog een kerstpakket van Randstad

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 09:09

ik kreeg een cadeaubon in een pakje met een kerststerretje en een pakje thee Verward

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 10:33

Ik ben benieuwd wat ik dit jaar krijg.
Ik werk bij radio-omroep Favoriet FM (voor hier in de streek), en die heeft zowel mensen in vaste dienst als vrijwilligers.
Iedereen krijgt echter een mooi kerstpakket, ik als vrijwilliger dus ook Haha! .
En met Sinterklaas had de voorzitter een luxe letter gekocht voor iedereen, de M van Megalekker (de D van Dorine was schijnbaar op Verward ).
Verder krijgt Peter nog een kerstpakket, die is filiaalleider van Blokker in Ede (centrum Bellestein).
Hij krijgt ook nog wel eens relatiegeschenken, nu al twee flessen drank... hij vindt het nog lekker ook!
Mijn ouders waren zo lief om ons, mijn zus en mijn broer ieder fl.500,- te geven. We hadden niet aan Sinterklaas gedaan, en ach... ze hadden een meevallertje gehad. Zo lief!
Ik kan het goed gebruiken wanneer ik een paard ga kopen, en ik moet nog zoveel spullen kopen, zoals een longeerzweep, een uh.... nou ja noem maar op.
Maar het wordt vast een mooie Kerst!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 10:43

Volgens mij krijg ik het leukste cadeau van jullie allemaal! Clown

Een bon ter waarde van 100 gulden (VVV, Douglas, of een ander cadeau waar je uit kon kiezen) + 250 gulden! Lachen

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 11:44

Ik heb nog geen flauw idee, kan ze deze week ophalen.
1 ding weet ik wel: IK krijg er lekker DRIE , hihihi. Kwijl Eentje van m'n werk, 1 van de instelling waar ik stage loop, en 1 van de managementgroep waar m'n stage adres in onderverdeeld is.

Tong uitsteken

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 12:25

Ik krijg van alle uitzendbureaus, werving en selectie bureaus en andere relaties veel cadeau's. Maar met de kerstgedachte verloot ik de spullen onder mijn collega's op de afdeling!