wensen

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ikke

Berichten: 37457
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-01 22:58

Lees ik zo te hier en te daar allerlei wensen van mensen. Een aantal daarvan kunnen zonder enig probleem worden uitgevoerd.
Ik ken hier en daar wel wat mensen met kennis, ik ben niet de enigste denk ik. Kunnen we hier met z'n allen niet wat aan doen voor elkaar?

Groeten Gery


Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-01 07:28

zoals?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-01 09:25

Een kennis over dat ik in volle vaart over een renbaan kan racen (op de rug van een paard wel he!)?
Maar als ik kan helpen iemands anders zijn wens te vervullen dan doe ik wel mee. Gaan we gewoon dagjes organiseren om het en een ander te realiseren, is wel koel.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Katrien op 2001-04-13 10:26 ]</font>

Sirius_

Berichten: 10937
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-01 10:21

Zeggen wat je wens is?

Heel simpel, of ie wordt vervult ligt aan mij:

Ik zou weer gewoon 'onder de paarden' willen zijn, lekker poetsen en weet ik het wat, en eventueel rijden maar zoals ik zei dat ligt aan mij.
En een van mn grootste wens is dat mkz voorbij is Lachen maar ik ben niet de enigste die dat wenst


Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-01 19:33

ik heb lekker al keertje over de renbaan mogen vliegen
tijdens een show vorig jaar. wij galoppeerden weg voor de tribune en toen gingen we gewoon in volle vaart door en der stond een mannetje te zwaaien met een boekje dat t rustiger moest was half rondje maar wle ontzettend leuk

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Thirza

Berichten: 9259
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-01 19:35

dan zou ik juist harder gaan van o hij schrikt van dat mannetje Schijnheilig

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-01 19:44

mijn wens op dit moment...
mn havo diploma...
dan krijg k wel een paard...

Thirza

Berichten: 9259
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-01 20:01

en ik wens dat ik mijn vbo examens haal en aangenomen wordt op wageningen

Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-01 20:19

Ik heb net mijn wensen ingevuld bij pony express. Maar sommig zijn onhaalbaar. Maar wat ik wel eens zou willen is een Tennessee walker uitproberen. Ong 2 jaar terug heb ik met iemand contact gehad die dus walkers had staan en ik mocht wel eens komen proberen. Ik had toen nog geen rijbewijs dus ging dat een beetje moeilijk. Maar nu ik een auto heb zou het wel waargemaakt kunnen worden. Dus wie kan helpen.
Ik heb eigenlijk nog zoveel dingen die ik wel eens zou willen doen maar ik heb deze uitgekozen. Een keertje op de renbaan lijkt me ook gaaf.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-01 20:54

Leuk idee ikke!!! Cool Ik zou zo gauw niet weten wat voor wensen ik misschien zou kunnen helpen, maar als er iets is...dan doe ik het graag! Party!! Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2IJsjes, carina, Em_, GoogleAdsense, Ladyson, Sanet, Ubermetrics en 38 bezoekers