Verslag N.K. viertallen kur op muziek.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Verslag N.K. viertallen kur op muziek.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-04 12:06

Gister was het zover Haha! Na 2 goed gereden wedstrijden in Dronten (2e plaats en een 1e plaats) mochten we naar de Nederlandse Kampioenschappen kur op muziek voor viertallen te Wanroij. Voor ons een hele wereldreis... 2 uur en een kwartier hadden we erover gedaan.. Wow! Maar we hadden het er voor over Knipoog De spanning zat er goed in Schijnheilig
Na aankomst bij het Federatiecentrum (mooi is het daar zeg ) gingen we een paar viertallen bekijken in de klasse L (concurenten! Rolleyes ). Sommige zagen er echt niet uit om eerlijk te zijn! Muziek wat om de 10 seconden veranderd, erg storend.
We moesten als aller laatste starten van de L pony's (er deden 16 teams mee) en dat was om half 12. Om kwart voor 11 zaten we alle 5 (incl. reserve Knipoog) er mooi optijd op. Het was aardig druk in de inrijhal maar dat kan je verwachten Het inrijden ging goed en we hadden er zin in. Party!!
Toen was het zover. Na een rondje te hebben gereden in de bak moesten we beginnen. Ik rij in het begin als tweede en opeens ging het meisje voor mij halthouden op M. Wij botsen op haar op en ik zeg zo "Kim hier staan we bij C, we moeten bij A binnen komen (we stonden dus pal voor de juryhokjes). Kim kijkt zo om zich heen en zag zo dat ze fout zat. Dus wij moesten vet hard lachen en de jury lachte ons gewoon uit Schijnheilig Hahah *LOL* Dus wij snel naar K gereden en toen werd muziek aangezet en we begonnen! Cool Het ging eigenlijk best wel goed. Een paar kleine foutjes zaten er wel tussen maar totaal geen grote! Bij de galop op de grote volte merkte ik dat we iets te fanatiek hadden gereden en we voorop lagen bij de muziek. Ik moet dan de commando's geven wanneer we moeten sluiten en alles en dus moest ik dat iets later doen want anders kwamen we niet goed uit op de muziek. Alleen 1 meisje raakte daar door de war van maar gelukkig loste we het goed op en bij het afgroeten kwamen we daarom ook weer goed uit op de muziek..
Na afloop hadden we de proef nog eventjes besproken en we waren het over eens dat het niet slecht ging maar dat we in Dronten wel beter hadden gereden. Maarja afwachten he Knipoog

En de uitslag:
3e geworden van Nederland Party!!
Was dat nog is eventjes een verassing Party!! Party!! Party!! Blij dat we waren! Zijn bedoel ik Clown We zaten heel dicht op elkaar!
nr. 1 had 68,8%
nr. 2 had 68,5%
En wij, nr. 3 hadden 68,0%
En door Jury H waren we gewoon op nummer 1 gezet OK dan! En door Jury C op nummer 4 Boos! En ik lachte nog wel zo lievvv naar hem Schijnheilig Maar het was heel raar. Je kreeg punten voor 'de moeilijksheidgraad van de proef'. We kregen van Jury H daarvoor een 8 (onze proef is vrij moeilijk ) en door Jury C gewoon een 5 Boos! Terwijl we in Dronten daarvoor verder altijd een 7 voor hebben gekregen. Dat begrijp je toch niet? Verward Naja niks aan te doen Tong uitsteken We zijn in ieder geval heel blij met onze 3 plaats en volgend jaar doen we zeker weer mee. Wat is dat leuk zeg om te doen
En oja, we komen op T.V. Als het goed is Knipoog Ze waren daar aan het filmen van het progamma Zapsport van Z@ppelin. En ze gingen ons zo filmen bij het inrijden. Cool Op 10 april word het uigezonden Haha! En er werden daar ook foto's gemaakt als ik het goed begrepen had. Van Totaal Digitaal dus die komen waarschijnlijk binnenkort ook op het internet.
De terugreis was trouwens echt een ramp. Wat een storm zeg Bloos! Maarja we hebben het overleefd Knipoog OK dan!

Stefanie

Berichten: 781
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Hierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 12:39

hey amy Cool
Gefeliciteerd joh!!!!! echt SUPER OK dan!
ik had je gister ook al gefeliciteerd, maar
het blijft super!!
van de zomer weer zo goed jullie best doen!!!!

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 12:46

Wauw wat goed zeg! Gefeliciteerd!!!!!
Ik ga wel even kijken hoor 10 april!

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 12:52

Heee Amy, wat goed zeg! Gewoon 3e van Nederland dat is nogal wat! Gefeliciteerd OK dan!
Als ik het onthoud 10 april ga ik zeker kijken! Haha!
ZIjn er ook nog foto's gemaakt??

Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 13:19

Ahhh kewl! Jij hebt die gave pony Margon Lachen wil em ook hebben! :p

Vora

Berichten: 810
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: Hoogezand

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 13:25

Van Harte met jullie derde plaats. Wij hebben bij de L paarden gereden en zijn 8e geworden. Verschillende mensen in het publiek vonden ons toch zeker 1 van de betere, maar ja. Het blijft een jury sport en het ging niet helemaal foutloos. Het was voor ons de eerste keer dat we zoiets deden, maar het was super leuk om te doen. De terugreis was wel het spannendste van de dag Haha! , jemig wat een storm Bloos! . Als ik een gewoon concours had gehad had ik afgebeld. Ook voor ons is het zo'n 2 uur rijden en dat is geen pretje met die verradelijke windstoten. Ik wil eigenlijk volgende keer wel weer meedoen, maar met dit paard ga ik nu Z starten. Ik zal dus met een jong paard mee moeten doen, als Bathmen me weer erbij wil hebben Haha!
Ik heb het in ieder geval super naar mijn zin gehad. OK dan!

LadyLuna

Berichten: 3681
Geregistreerd: 09-02-04
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 13:30

Zeker goed gereden en gefeliciteerd, ik zag de camera's jah, maar ze gingen ook zo'n proefje opnemen gereden door die kleine ponytjes!

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 15:32

super gefeliciteerd!!

WIJ zijn ook 3e geworden van de 15 *LOL*
Was echt leuk!

en 5 zakken biks Tong uitsteken

ankyfan
Berichten: 415
Geregistreerd: 21-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 17:14

gefeliciteerd toppiej(Y)

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 18:14

Wow echt super van jullie!! Gefeliciteerd! Lachen Ik zal 10 april zeker kijken Haha!

Dyyy

Berichten: 5360
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Geleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 19:53

Super! Goed gedaan en gefeliciteerd! OK dan!
Ga zeker kijken!

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-04 22:39

Dank jullie wel Party!!

Margon: Zoals ik al zei zijn er waarschijnlijk foto's gemaakt van Totaal Digitaal. Dus die komen dan wel op het internet te staan. Er er waren veel mensen mee dus al die gemaakt foto's krijg ik vast wel binnenkort
LadyLuna: Jaa ze kwamen speciaal voor dat A-B viertal Knipoog Was echt schattig *LOL*
Vora en Chantal: jullie ook gefeliciteerd Party!!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 22:46

Goed gedaan hoor!

Als ik 12 april niks heb kom ik ook even naar Etten, moet je rijden he? Ons mam zei al dat je er anders een weekend van kon maken, sleur je je ouders mee hierheen Tong uitsteken

LadyLuna

Berichten: 3681
Geregistreerd: 09-02-04
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 22:47

Ja Lachen Zaterdagochtend 10 april kijken naar Zappelin = Z@ppsport!!!
Misschien komt een van ons nog op tv, kga het misschien opnemen Tong uitsteken:)

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 10:20

Staan die uitslagen ook ergens vermeld op internet?

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 11:09

En ik heb wendy gezien?
Weet alleen nie wie het is op bokt?!!??!!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 12:23

gefeliciteerd hardstikke leuk en 3de is helemaal niet slecht joh!

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 12:24

Goed hoor OK dan! Gefeliciteerd Lachen

Ben benieuwd naar foto's Lachen

Wendy101
Berichten: 17
Geregistreerd: 07-01-04
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 19:10

Iedereen gefeliciteerd die in de prijzen is gevallen.
Wij hebben het niet goed gedaan!!!
Zijn erg genoeg laatste geworden!! Bloos
Het liep echt niet goed en daarvoor rijden we dan helemaal naar Wanroij toe.
De 2 selectie ging wel goed dus we hadden gehoopt toch een beetje mee te kunnen doen in Wanroij.
Maar het was wel een leuke dag en we gaan er volgend jaar weer gewoon voor.

O ja chantal ik was degene die je gezien had.

aa_yslander

Berichten: 128
Geregistreerd: 22-03-04
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 19:25

gefeliciteerd zeg! goed hoor Tong uitsteken

anke2002

Berichten: 810
Geregistreerd: 01-11-02
Woonplaats: Sneek city

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 21:08

Wat goed dat jullie 3e zijn geworden! En er zit inderdaad niet veel verschil tussen de 1ste, 2e en derde plaats. Maar het is wel vreemd dat jullie van de ene jury een 8 voor moeilijkheidgraad hadden gekregen en van de ander een 5. Maar ja het blijft een jurysport..

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 21:54

Wendy101 schreef:
O ja chantal ik was degene die je gezien had.


OHHH!! Haha! oke dan!!

haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 21:09

Iedereen gefeliciteerd!!

New-Forest schreef:
Jaa ze kwamen speciaal voor dat A-B viertal Knipoog Was echt schattig *LOL*


Was dat een viertal van Boxtel? Lopen een paar pony'tjes in die bij onze club hebben gelopen volgens mij.

Noie

Berichten: 2780
Geregistreerd: 13-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 16:55

Super zeg, gefeliciteerd! Party!!

Knap dat jullie dat zo kunnen op de muziek!

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-04 19:56

Bedankt iedereen Party!!

Linda: Bedankt voor je aanbod! Erg aardig Party!! Ik moet vroeg starten dus ik ou het eventjes doorgeven aan me pa!

Scum: De uitslagen staan op www.knhs.nl

haike: Ik weet niet of dat een viertal was uit Boxtel maar ik kan het wel eventjes voor je nakijken Lachen