Ben nu op Jumping

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Ben nu op Jumping

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-01 18:25

Ik loop in een rode trui met CRUW op m'n rug! En moet zo weer aan de gang. Ik heb de hele dag naast de invalide tribunen gezeten kaartjes controleren! Echt leuk. Ik heb nu ff pauze en heb een PC gevonden waar je kan internetten Haha! Haha! Haha!

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik



Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 18:39

hahaha hoezo verslaafd Haha!
nog veel plezier en wat heb je allemaal gekocht?

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 18:58

behoorlijk verslaafd ja........
maar het is wel leuk daaro????

Love the life that you live, live the life that you love

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-01 17:37

Ben echt niet verslaaft hoor! Ik had pauze en wist niets meer te doen. En er was een PC waar je op mocht internetten Haha! . Dan weet je het wel. Het was echt heel leuk! Ik heb 2 paar peesbeschermers gekocht! 1 voor Dennis en 1 voor Dien. Ik ga morgen weer heen en dan ga ik een deken voor Dennis zoeken en hopen dat ze die ergens hebben.
We mochten niet meer klagen over het eten(wat echt vies was) anders ging het restaurant(voor medewerkers, grooms en ruiters) dicht. OEPS!!!! Er was ook al ruzie geweest over het eten, er was zelfs met drinken gegooit. We waren dus niet de enige die het niet lekker vonden.
Maar het is echt heel leuk geweest! Heb bijna alles gezien. 1X een half uurtje weg geweest en 's avonds gingen we om half 11 weg en heb dus alles daarna ook niet meer gezien.
Ik heb nu al zin in morgen. Ik zal er wel zo bij zitten: Dromen Slapen Dromen Slapen . Het is nl. erg vermoeiend en moet erg vroeg mijn bed uit.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Roel
Berichten: 653
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 17:57

Goh, dit is ons ook overkomen. We lopen lekker te struinen in het strodorp en zien we 15 computers ofzo waar je kunt internetten.
Ja hoor BOKKEN IS AANGEBROKEN!!

Greetz,

Roel

Hoe meer je MENSEN leert kennen, des te meer ga je van je PAARDEN houden.
voor foto's: http://www.yourmomentfotografie.nl

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 17:59

Idd roel
Ik zit nu naast jou en we gaan een hele gezellige avonf hebben
kusje Tamaar


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: dierenfan, eestheer, Em_, Lau07, laura22, lina1998, rien10, VosjeN en 45 bezoekers