3 winstpunten na heftig losgereden te hebben!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AnnemiekvM

Berichten: 8247
Geregistreerd: 17-07-03

3 winstpunten na heftig losgereden te hebben!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-04 20:31

Afgelopen weekend had ik met mijn haflinger wedstrijd. Gelukkig was het bij ons op de manege, want het stormde behoorlijk.
Met al dat lawaai werd Tommie opeens behoorlijk opgefokt. Hij ging er als een speer vandoor en ik kon hem niet meer stoppen. Nadat we een hele tijd van de ene kant van de bak, naar de andere kant van de bak zijn gevlogen is hij uiteindelijk gestopt. Kletsnat van het zweet. Ik ben er af gegaan en heb met een deken op buiten aan de hand gestapt. Binnen was de wedstrijd ondertussen begonnen. Na 20 minuten was ik aan de beurt. Ik had niet meer gereden, omdat hij buiten drukker is, dus had ik niet verwacht dat het zo goed zou gaan. Ik stapte er gauw op en reed mijn proefje. Het leek wel of hij het goed wilde maken. Na mijn proefje weer even aan de hand gelopen en toen was mijn tweede proef. Die ging nog beter! Ik had 164 en 169 punten! Twee keer eerste geworden. Je hoeft dus geen dressuurpaard te hebben om een goede proef te rijden. Een superhaflinger kan het ook best OK dan!
Op deze manier vliegen we door de B heen. Aankomend weekend weer wat puntjes halen en we mogen al bijna L1 Pling

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132051
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 20:44

Wat kan het soms toch raar lopen he ?
Ik kan me zo voorstellen dat je met niet al te hoge verwachtingen de ring in bent gegaan Knipoog
Gelukkig is het toch nog goedgekomen, en hoe !
Gefeliciteerd met je prijzen en winstpunten OK dan!

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 20:51

Wowsers....

Voortaan maar op die manier inrijden dan? Schijnheilig

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 20:57

wow goed zeg! gefeliciteerd! dus voortaan maar zo inrijden? Knipoog

Dickie
Berichten: 1247
Geregistreerd: 07-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 20:59

Gefeliciteerd! Ik heb ooit ook zoiets meegemaakt, ik ging toen echt met een "niets-meer-te-verliezen-kan-niet-erger"-mentaliteit de baan in en werd toen ook 2x 1ste met een aantal wp *LOL*