Al wat kleine opmerkingen

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-01 03:03

Ik zie al enige veranderingen, waaronder dat sommige stukken tekst in het engels zijn. zoals post reply enz. Nou maakt het mij niet zoveel uit, maar ik kan me voorstellen dat de niet engels lezenden/sprekenden onder ons hier problemen mee hebben.

Ik moet overigens wel even wennen aan die fletse blauwe kleur... heb liever de oude vertrouwde bokt kleur terug.

Oh ja, en wat ik nu merk is dat ik ook bij een gereageerd bericht kan aanvinken.. waarschuwen als er gereageerd is (een goed ding vind ikzelf), maar wat ik wat minder vind is dat bij het plaatsen van ditzelfde bericht ALT+S niet meer werkt.


Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-01 03:07

Dan nog even iets... (tja, ik blijf doorgaan)... ik kijk net in mijn eigen profiel en zie jammer genoeg dat ineens alles schots een scheef door elkaar heen staat. Daarmee bedoel ik de door mij geplaatste tekst en plaatjes. Is hier nog iets aan te doen?

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 03:08

Klopt, de plaatjes heb ik nog niet aangepast.. Dat gaat nog komen..

De kleur? Hmm, ik vind dit eigenlijk beter Lachen Stuk vrolijker als je het mij vraagt. De oude bokt was zo donker... Gaf ook wat problemen op sommige monitoren en het zwart/rood op bokt blauw was soms slecht te lezen. Verder viel het echt extreem op (als je op je werk zit bij voorbeeld Knipoog).

Alt-S zal ik naar kijken..

Profielen? Hmm, inderdaad, je hebt gelijk. Lijkt erop dat returns niet omgezet worden naar HTML. Kijk ik morgen naar..

Thanks voor de feedback!

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 03:13

Hmm, heb de profielen maar meteen even gefixed Haha!

BTW de site is op dit moment extreem traag omdat ik de index voor de zoekfunctie aan het opbouwen ben en er wordt nu (uurtje of 3) een backup gedraaid..

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-01 03:15

Ja, ja... ik blijf maar gaan... (niet om je wakker te houden ofzo hoor.. Lachen )
Ik mis de smilies in een bericht.. en tevens als je naar een profiel toe gaat en klikt op zoeken naar alle berichten van deze gebruiker.. dan gaat dat heel erg traag en krijg ik uiteindelijk de volgende melding:

Fatal error: Allowed memory size of 5000000 bytes exhausted (tried to allocate 184320 bytes) in /www/site/bokt/forums/includes/page_header.php on line 361


Wat betreft de vetgedrukte letter enz. ik neem aan dat je de tekst selecteerd en dan de desbetreffende knop indrukt en dat dan die tekst vet is? Of gewoon indrukken en dan typen? Beide manieren werken niet jammergenoeg.

Ik zie net je bericht.. vandaar dat die zoeken naar berichten van deze gebruiker niet werk neem ik aan.

Ik zal je voor nu niet verder storen.. (althans.. ik doe mijn best.. Lachen ) Veel succes verder.. enne, maak het niet te laat. Lachen

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-01 03:18

Toch nog wel eventjes iets... Lachen dit is echt het laatste van vandaag.. want ik wil zo ook mijn oogjes eens sluiten.... ik de antwoordmail die je krijgt als er gereageerd is op een bericht.. staat alles in het engels...

Bart, succes verder... en het ziet er verder goed uit. Moet wel even wennen..

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 03:19

Huh?
Smileys doen het bij mij gewoon. Welke browser heb je? En waar bedoel je precies?

Zoeken naar gebruiker zijn nog wat problemen mee..

Die knoppen voor BBcode werken inderdaad niet.. Zal er zo nog even snel naar kijken.. Maar daarna ga ik echt naar bed. Morgenvroeg college Verdrietig

[edit]BBcode doet het weer[/edit]

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-01 03:27

Ja, ik zie de smileys wel, maar ik kan ze allen handmatig intypen.. naast een reactie kon je altijd een smiley selecteren.. en die optie is er niet meer of zie ik niet.

Tevens kan je bij onderwerpen niet meer op de naam klikken van een persoon om diegene een pb te sturen. Wel gewoon onderaan het bericht van die persoon PM, maar niet via de naam meer dus.

Slaap lekker Bart enne, geen boktmerrie's krijgen hoor. Lachen

Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 03:52

Hij gooit ook de foto's op in the picture door elkaar heen, je kunt niet meer zien waar nieuwe berichten bij gekomen zijn, en ik vind de lay out, minder mooi. De foto's van m'n paard zijn weg uit m'n profiel, er staat alleen nog maar een link.

Ik word hier heel verdrietig van, ik wil de oude bokt terug Verdrietig Huilen

Goedgekeurd onderschrift :)

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-01 03:59

Dan toch nog iets positiefs... Lachen wat ik erg fijn vind zijn de opties... nieuwe berichten sinds laatste bezoek en bekijk onbeantwoorde berichten.

Dat is toch wel een vooruitgang, maar net als billy zegt.. 't is lastig dat je niet in de lijsten kunt zien welke berichten je al gelezen hebt. Wat de plaatjes betreft, gelukkig heb ik nergens last van (althans.. ik zie in mijn eigen profiel geen problemen omtrent de plaatjes)

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 06:30

Ik vind het leuk dat bokt nu de nieuwe versie erop heeft staan. Ik zie de smiley's trouwens ook niet staan zodat ik ze aan kan klikken
Wat ik jammer vind, is dat er bovenaan nu gewoon "bokt.nl" staat i.p.v. "bokkende forums". Vond ik leuk gevonden

Geen onderschrift.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 07:39

Ik vind eerlijk gezegd de oude véél beter!! Ik wild e oude lay-out terug!! Huilen

Gast

da's schrikken

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 07:46

ik ga om 1 uur weg. kom om half 8 weer binnen, is alles veranderd. Ik moet nog wel heel erg wennen aan de lay-out, dat zal de leeftijd wel zijn.
Een opmerking:
- vreemde karakters werken niet (zie priveberichten bovenaan bv)

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 07:48

ik krijg iedere keer die vreselijke docter Watson op bezoek Boos!

Niets zo charmant als een paard in her land.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 08:17

Enne waar is de verjaardagskalender?
Ik schrok gelijk wakker toen ik dit lichtblauwe scherm zag, het is ff wennen en uitzoeken maar als alles werkt (en dat komt vast, daar twijfel ik niet aan,) Dan vind ik deze beter.
Succes Bart en als ik kan helpen, graag.
BTW mijn smileys werken ook niet.

:evaw:

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 08:35

Hallo,

geweldig leuke nieuwe features, met name in de PB sfeer. Ook wat handigere navigatie hier en daar. Zo te zien zijn we wel kwijt wie er online ins (was toch een fantastische feature *LOL* ). Ook zien we niet meer wat het "record" was. Ik neem aan dat dat nog gefixt wordt...

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 08:38

Humor, humor, forum stijl veranderd in mijn eigen instellingen.. kreeg alles weer terug Great! Haha!

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 08:43

Oh chips, wat is er met de zoekfunktie gebeurd? Gaaaap

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 08:48

Ik mis ook de optie om op je eigen naam te klikken en meteen een lijst te krijgen van de topics waarop je zelf hebt gereageerd. Handig om te zien of er alweer nieuwe reacties zijn, hoef je niet alle forums af en te onthouden op welke topics je een reactie hebt gegeven.

En inderdaad: waar zijn de smilies???

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 09:05

Uhhm ik zie het net pas. Vind het "anders", maar niet lelijk ofzo. Eventjes wennen waarschijnlijk. Wat me wel opviel, idd de smileys, en ook de foto's in mijn profiel (nog van de oude upload van bokt) het niet doen. Ook kan ik nergens de upload weervinden. Kan zijn omdat ik net wakker ben hihi.

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 09:11

BartVB schreef:
Verder viel het echt extreem op (als je op je werk zit bij voorbeeld Knipoog).


Nog steeds hoor. En sinds ik gisteren 'betrapt' ben, kijk ik liever een beetje uit. Komt er nog een 'wit-scherm-optie'? Ik hoop het wel, anders is het afgelopen met Bokken op m'n werk. Of afgelopen met werken. Boos!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

Ik vind het op zich...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 09:21

wel mooier gemaakt maar ik vind het allemaal wat onoverzichtelijker.
Misschien dat er een duidelijkere scheiding tussen de berichtjes moet komen. En inderdaad zou het makkelijker zijn als alles gewoon in hnet nederlands staat geschreven hoewel bijna iedereen hier denk ik wel engels kan is het in het nederlands toch makkelijker.
Groetjes van Jessica Lips are sealed

Kijk voor mijn tekeningen op Instagram: https://www.instagram.com/JessGProductions

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 09:26

Mijn fotootjes doen het ook stuk voor stuk niet in mijn profiel Boos!
en rechts van het bericht staan geen smilies meer? Best wel irri Lachen

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 10:06

Je kunt ook niet meer zien welke andere gebruikers er allemaal op bokt aanwezig zijn? Stond normaal altijd helemaal onder op de pagina....


Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 10:19

Mijn naam met de e met puntjes erop kent ie ook niet, hij maakt van de e met puntjes en de 2 t's een vierkantje?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: vierspan en 6 bezoekers