Andalusiërs bij paardensport tv a.s. zondag 15 april

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-01 09:55

Ze hebben bij mijn schoonvader opnames gemaakt een paar weken geleden en dat komt a.s. zondag op tv. 1 van de dekhengsten die ze laten zien is zo'n plaatje, jullie snappen wel welke ik bedoel. En volgens mij zijn er ook opnames gemaakt van een merrie met veulen.


moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-01 10:00

Huh? Is die Wim v Poppel jouw schoonvader???

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-01 10:08

Ja, ik woon samen met zijn zoon. Wist je dat niet?? Sinds vorig jaar september (net voor de keuring) heb ik iets met zijn zoon gekregen. Grappig he. Ze hebben nu trouwens ook een internetsite http://www.woeste-hoeve.nl. Willen jullie Imatador nog een merrie laten dekken?

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-01 11:10

Jaha??? Dat wist ik echt niet nee!!! Wat leuk hee! Lijkt me dan extra moeilijk/lastig om met Barbiano weg te gaan?

We zijn vorige week op de Woeste Hoeve geweest om over Imatador te praten. We zouden er allebei over nadenken wat de beste methode zou zijn. Misschien gaat ie twee merries dekken en dan hopen op een merrie (voor hun) en een hengstje (voor ons). Er moet gedacht worden wat er gebeurd als er 2 hengstjes of 2 merrietjes uitkomen. En hij wil graag met Grello doorfokken en als Imatador dan staat te dekken zet ie die Grello buiten spel...logisch dat ie daar niet zo'n trek in heeft.
Binnenkort moet er besloten worden hoe of wat...ik ben heel benieuwd!

Groetjes Suzanne

Sirius_

Berichten: 10947
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-01 11:17

Wat ga je doen als het een hengstje wordt? 4e paardje erbij? Leuk!!
Of ik ben blond... en vat t niet..

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-01 12:06

Hoi Suzanne, het was lastig om weg te gaan maar vanalles beloven en dan niks waar maken, maakte het wat makkelijker. En het bevalt zo goed waar Barbiano nu staat dat we zeker niet meer teruggaan. Dus we hebben echt geen spijt.


moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-01 17:37

Ja, Pam...dan hebben we een nakomelingetje van Imatador. Maar dan is het wel te hopen dat we gauw een leuk huis met stalletjes erbij vinden!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amco, anjali, Hobbyhorse, Iselda, JeRekers, Karintich, moeshie, Sting en 92 bezoekers