Stormachtig begin in de L1

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Stormachtig begin in de L1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-04 08:27

Zaterdagavond was het dan zover een stormachtig begin van de L1.
Geloof dat er zo'n beetje niks meezat, late inschrijving (door RV die me op de reservelijst had gezet en dit niet even gemeld had), storm, daarmee gepaard gaande turbo die op volle toeren draaide, jury waarvan ik al wist dat ze erug streng is, klapperende dakplaten van de binnenbak enz enz.

Oww wat was dat eng om met de trailer op pad te gaan, ging verder super en we moesten maar 4km verderop starten dus 3x de bocht om zo'n beetje. Tjo stampen en druk doen....
Aangekomen en opgstapt bleek de turboknop een beetje vast te zitten, marsepein dit was lang geleden, zoef zoef.... dus veel gestapt om dr niet teveel op te naaien en proberen te laten ontspannen... maar het werkte niet echt.. Boos!

Eenmaal in de grote binnenbak viel ze me alles mee, liep braaf dr oefeningetjes, al moet ze wel af en toe flink op de rem als de dakplaten weer klapperden en de daarmee gepaard gaande ontspanning was er ook niet echt maar de proefjes vielen me alles mee en was dik tevreden, wp was het zeker niet waard maar 150 pnt moest toch wel te halen zijn (bij een andere jury).
Helaas dacht het jurymens er idd anders over (ook in de andere rubrieken waar de punten om te janken waren hoor), 142 en 149 pnt (naja 1 puntje verschil waar zeur ik over *LOL* ).
Naja in ieder geval mn target gehaald (140 mnistens) en vanaf nu kan het alleen maar beter gaan.

T was zo'n jury die wel een 3 durft te geven als het fout gaat maar geen 8 als iets goed gaat, beetje jammer maarja daar leer je van zeggen we maar.
Overigens wel een dikke 7 voor de middenstap gekeregen, daar ben ik best wel trots op want die oefenen we eigenlijk nooit en bij dit jurymens ws dat dus en superhoge score... Ook goeie 6 voor de middendraf en halsstrekken dikke 7ens dus dat viel me alles mee aangezien Tjo daar normaal niet zo in uitblinkt.
Nou de rest weer even ophalen naar een 6je..
Was overigens wel 2x 1e en kreeg mooie bandages ipv een beker, jammergenoeg gebruik ik die nooit bandages dus heb ze gister gedoneerd aan een vriendin, hihii

Maar heb me prima vermaakt en ben supertrots op mn gele turbootje die zich ondanks alles toch super gedragen heeft. Op naar de volgende!

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3


Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 12:41

nou niet slecht als je toch 2 keer in de prijzen zat!
Ik ging ook regelmatig naar een concour in Arnhem en daar kreeg je ook geen beker maar spullen.
halsters en halstertouwen, hoevenkrabbers als 3de plek en hoefvet met kwasten.
Ik heb heel wat binnegehaald daar en dat scheelde regelmatig wat kosten bij de ruitersportzaak!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Maikuh

Berichten: 1613
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Ottersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 13:09

Kei goed hoor!!!!
Tjo kan het wel Haha!
Enne wel super punten voor de middenstap

Fenna :+:

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 15:28

Nou toch nog heel netjes hoor,met zo'n jury en dat weer.
En je hebt je goed toch vermaakt,daar gaat het toch om Knipoog Haha!

how sweet can it be to be loved by you

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 15:34

gefeliciteerd!
Je vriendin zal ook wel blij zijn geweest dat je wat had gewonnen Tong uitsteken

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 bezoekers

cron