Ik moet afkicken van bokt --> deeltijdopname

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Ik moet afkicken van bokt --> deeltijdopname

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-04 18:56

Misschien herinneren sommigen van jullie wel eens eerdere verhalen over mijn eetprobleem, want ik heb wel raad gevraagd toen ik bang was dat het de verkeerde kant op ging.
Dat is overigens alweer een hele tijd terug, toen ik ben doorverwezen naar de huisarts. Nadat ik ben doorgestuurd en doorgestuurd, en overal op de wachtlijst heb gestaan, gaat er over een paar weken waarschijnlijk toch echt wat gebeuren. Ik ben nu vanaf oktober bezig, maar die hulpverlening is gewoon een zootje, en het schiet helemaal niet op, waardoor het in de wachttijd dus alleen maar enorm achteruit is gegaan, en ik straks dus voor deeltijdopname in een eetstoorniskliniek zit.
Deeltijd wil zeggen, een paar dagen in de week (ik denk 4 in mijn geval) dus niet de hele week. Jullie zijn dus nog niet helemaal van me af. }>

Ik heb mijn verhaal hier wel eens neergezet in een ander topic. Voor degenen die het willen lezen plaats ik het even in een link, want het blijft een raar gevoel om het zo hier neer te zetten.
(het staat in 4 kleine stukjes, omdat het anders te groot was om te uploaden)

verhaal 1e stuk
verhaal 2e stuk
verhaal 3e stuk
verhaal 4e stuk


[edit: klein foutje veranderd]
Laatst bijgewerkt door Lindy op 21-03-04 19:11, in het totaal 1 keer bewerkt


KeeK

Berichten: 3748
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Huis ter Heide

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 18:59

Ik heb je verhalen wel gelezen, ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat je snel weer fulltime kan bokken (en dus weer beter bent)

Bokker sinds 02-02-03.

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 19:01

ik heb je verhalen een beetje gevolgd, en hoop dat het snel weer beter met je gaat!
en tot full timed bokt!!

'Wil je me alsjeblieft vertellen welke kant ik op moet vanaf hier?'
'Dat ligt er aan waar jij naar toe moet,' zei de kat.
'Dat kan mij niets schelen,' zei Alice.
'Dan doet het er niet toe welke kant je opgaat' zei de kat.

passie

Berichten: 2323
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 19:03

Ow meissie heel veel sterkte! Je zal het wel moeilijk krijgen!! Maar gelukkig is bokt er nog! Sterkte en beterschap! Ach gut

Alja

Berichten: 25521
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 19:05

veel sterkte en doorzettings vermogen gewenst van mij Haha!

ONDERSCHRIFTLOOS

Technoboy

Berichten: 423
Geregistreerd: 01-03-04
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 19:08

Citaat:
(het staat in 3 kleine stukjes, omdat het anders te groot was om te uploaden)


psst. het zijn 4 stukjes Knipoog Haha!

Marinke

Berichten: 2584
Geregistreerd: 15-12-02
Woonplaats: Eelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 19:09

Lieve Lindy, heeeeeel veel sterkte, succes en wat je dan ook maar nodig hebt in die tijd!! Ach gut
Ik weet zeker dat je je hieruit vecht, want je wil het écht!
Wel k*t dat de hulpverlening niet sneller in gang gezet kon worden, hopen dat ze je nu met die deeltijdopname echt kunnen helpen!
Maar nogmaals: als je het wíl gaat het je lukken
Want je bent t écht waard knoop dat in je oren! Je hebt mij zo super geholpen door me in te laten zien dat ik er niet alleen uit kom, en ook door alle bemoedigende woorden (én schoppen Tong uitsteken:P)
we spreken af dat jij mij het goede voorbeeld gaat geven, ok? Knipoog

En: deeltijdopname, das niet voor de hele week, dus kun je de rest van je tijd lekker bokken en ff op adem komen, das wel fijn Lachen

GO LINDY OK dan!

Romeo Lovers

marel

Berichten: 681
Geregistreerd: 03-12-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 19:22

Wat afschuwelijk dat de hulpverlening zo tekort is geschoten! Maakt me erg kwaad!
Des te meer bewondering heb ik voor je, je hebt toch maar doorgezet, terwijl het zoveel makkelijker is gewoon maar in je oude patroon door te modderen alsof er niets aan de hand is. Verder met cirkeltje eten/niet eten, en daar steeds meer verstrikt in raken...Feit dat je (weer) aan de bel hebt getrokken getuigd van een enorm portie verstand, wilskracht en moed. Hoewel de weg lang en zwaar zal worden, zal het je zeker lukken! Ga ervoor, en laat eens horen hoe het allemaal gaat, zowel tegenslagen als de stapjes vooruit!

Het kan misschien dienen als troost dat, in al onze rampspoed en onheil, hij die iets verliest en er wijsheid uit put, een winnaar is.

Marinke

Berichten: 2584
Geregistreerd: 15-12-02
Woonplaats: Eelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 19:25

marel schreef:
Wat afschuwelijk dat de hulpverlening zo tekort is geschoten! Maakt me erg kwaad!
Des te meer bewondering heb ik voor je, je hebt toch maar doorgezet, terwijl het zoveel makkelijker is gewoon maar in je oude patroon door te modderen alsof er niets aan de hand is. Verder met cirkeltje eten/niet eten, en daar steeds meer verstrikt in raken...Feit dat je (weer) aan de bel hebt getrokken getuigd van een enorm portie verstand, wilskracht en moed. Hoewel de weg lang en zwaar zal worden, zal het je zeker lukken! Ga ervoor, en laat eens horen hoe het allemaal gaat, zowel tegenslagen als de stapjes vooruit!


Wow mooi gezegd (en waar!)
Dat ontbrak nog in mijn stukje Knipoog

Romeo Lovers

wabisabi

Berichten: 5008
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 19:28

ah meid heeeeel veel sterkte. Het gaat je lukken!! (psycholoog gliss)

Waar een wil is, is een weg. Ook al is die weg soms lang

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 19:57

jeetje meid, ik heb je verhaal gelezen en je moet t echt vreselijk gehad hebben! EN nog steeds uiteraard, maar nu is er tenminste een uitweg! Ooit zal je uit die cirkel komen, al zal t mssn erg lang duren en erg zwaar zijn. Maar je hebt wel al bewezen dat je t echt wilt en een flinke portie doorzettingsvermogen bezit, dus ik ben ervan overtuigd dat t je gaat lukken!
Heel veel sterkte en lucht je hart bij ons als je dat nodig vind!

Onderschriftloos :Y)

Tropico
Berichten: 1333
Geregistreerd: 18-11-03
Woonplaats: In een hutje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 20:00

Meis ik wens je veel sterkte....
en hopen dat het snel weer beter met je gaat.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 20:02

Het feit dat je zelf onderkent een probleem te hebben en hier ook graag mee geholpen wil worden zal zeker meewerken aan jouw genezingsproces.
Veel sterkte!


mel_kreeft

Berichten: 755
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Warwick University (en in de vakanties in Sassenheim)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 20:05

Ach gut heel veel sterkte!! Ach gut

Hand out the window
Floating on air
Just a flip of the wrist and I'm waving you goodbye
... ♥

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 20:08

Tjonge zeg, wat dapper onder woorden gebracht..
Heel duidelijk en helder uitgelegt.

Ik wens je heel erg veel sterkte de komende tijd... maar als ik het zo lees, red jij het wel.... Zet hem op!!!!

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-04 20:12

Ja, Sjuimpje, maar dat heeft er ook wel voor gezorgd dat ik in het begin niet serieus genomen werd. Mensen met een eetstoornis ontkennen het immers bijna altijd. Dat deed ik in het begin ook hoor, op stal ben ik een keer buiten westen uit de bak gevist, maar te weinig eten? Verward Hoe kwamen ze dáár nou bij... Maar later had ik toch wel door dat het niet goed ging, en dat was erg moeilijk om tegen mezelf toe te geven. Toen was het nog lang zo erg niet, maar ik besloot toch naar de huisarts te gaan, omdat ik dingen wilde voorkomen. Maar het frustrerende van zoiets is, je merkt dat je achteruit gaat, maar je kunt het niet tegenhouden! Maar omdat ik er zelf mee kwam dachten ze dat het wel mee zou vallen, en hebben zowel huisarts als andere hulpinstanties me laten zitten met het advies 'gewoon' drie keer per dag te eten. En daardoor heb ik dus wel zo lang gewacht tot ik dus wel écht een probleem had, en daarna elke keer moet spoed moest worden doorverwezen, omdat ze vonden dat het zo niet langer kon. Boos! Nee, lekkere hulpverlening. Lips are sealed

Maar iedereen bedankt voor de steun en lieve berichtjes! Kusje

lore
Berichten: 349
Geregistreerd: 20-12-02
Woonplaats: Deurne (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 20:21

Heel veel steun meid. Ik ben ondertussen 25 maar heb op mijn 17 ook een zwaar eetprobleem gehad, dus ik voel met je mee. Ik wens je het allerbeste en duim voor je dat je hier zo snel mogelijk uitkomt. Ik weet dat je het kunt. Alleen moet je kunnen die klik maken om terug te gaan eten. en dan niet meer terug wat willen afvallen, want het potentieel gevaar blijft. duim duim duim.

Pauline
Berichten: 12186
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 20:48

Heel veel sterkte, ik vind het knap dat je aan je preobleem gaat werken, dat vraagt moed, heel veel moed. Hou je taai, meissie Ach gut

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 20:55

Wat zijn zitbeentjes Verward
Zijn dat die dingen in je kont, waar je last van krijgt als je lang zit ofzo ?
Dat heeft iedereen toch ?

Sunny-power tussen de paarden
dressuur L1, springen B & SGW B

favorietje
Berichten: 956
Geregistreerd: 22-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 21:18

ik hoop dat het snel weer beter met je gaat, kop op je red het wel!!!

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 21:19

Hey Lindy!
Heel fijn voor je dat je dan toch eindelijk kan beginnen met je behandeling! Dat vind ik echt fijn voor je!
Ik heb alles wel gehoord natuurlijk maar als je het zo in 1 verhaal leest is het toch wel even slikken!
Jij hebt mij heel goed geholpen! En ik probeer jou zo goed mogelijk te helpen! Ookal kan ik via een msn schermpje niet alles doorzien enzo.

Maar 2 april kom ik toch echt (ookal is het een uurtje later....) en dan gaan we er weer een super weekend van maken!

Kom op he Lindy! Je kunt het!

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)

Kikka

Berichten: 4687
Geregistreerd: 18-12-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 21:40

Ik heb je gepbt...

bassistje

Berichten: 361
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 21:43

Ik heb je verhaal wel gevolgd en wil je ontzettend veel sterkte wensen de komende tijd.
Ik vind het heel dapper dat je zelf aan de bel getrokken hebt omdat je zo niet verder kon en wilde!!!!!
Succes straks bij de opname en ga ervoor!!!!!!!

In loving memory of all the people and animals we've so sadly lost...................
Till we meet again somewhere..............

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 21:51

Heel dapper dat je dit allemaal durft te vertellen en dat je je probleem onder ogen ziet.
Hele goede vriendin zit nu sinds 3 maanden in een kliniek, 7 dagen per week en die gaat met sprongen voor uit!
Hopelijk gaat het bij jouw ook snel weer zo als het hoort.
Succes en sterkte!

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 22:55

Dapper van je dat je doorzet OK dan! ! Sterkte meid Ach gut !!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/