Welke hoefschoen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 

Welke hoefschoen heb je gekozen en waarom?

Old Macs, omdat...
6 (12%)
Marquis, omdat...
8 (16%)
Smit-Rijssen, omdat...
13 (26%)
Easy Boot, omdat....
11 (22%)
Anders, nl....., omdat.....
12 (24%)

Totaal aantal stemmen: 50


Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Welke hoefschoen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-04 14:21

Ik weet dat er veel over geschreven is hier op Bokt maar toch krijg ik niet een duidelijk welke hoefschoen ik nu het beste kan aanschaffen.
Graag hoor ik jullie meningen, voor-en nadelen!

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart


MPH

Berichten: 2772
Geregistreerd: 16-10-02
Woonplaats: Rhenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 15:56

Nou, ik stem niet want heb dr verder geen idee van wat het verschil is.. maar ik krijg dus les van Spiering (de hoefsmid die voor bit dat onderzoek gedaan heeft)
En eigenlijk kwam hij al heel snel tot de conclusie dat het allemaal troep was.. maar als hij toch zou moeten kiezen had hij de goedkoopste gekozen (heb het artikel niet gelezen dus weet niet welke dat was) maar het was de enige hoefshoen met een opzet erin..
Verder hebben ze de meest onnozele oplossingen, zoals het op maat maken van een hoefschoen.. Ik heb gehoord dat er ergens een man zit die een afgiet van de hoef van je paard maakt en op basis daarvan een hoefschoen maakt.. Hoe kan dat nou ooit goed zitten!
Hij is welliswaar op maat maar het hoefmechanisme werkt dan voor geen ene meter meer! En dan komt er nog bij de de hoef van een paard veranderd, je moet zowiezo een keer in de zoveel weken een hoefsmid laten komen, en elke keer is de vorm van de hoef anders, dus dat zou betekenen dat de schoen na, laten we zeggen, 10 weken, al niet meer zit zoals hij in het begin zat.
Ook heb ik ergens gehoord dat als je paard last heeft van droge hoeven je er water in akn doen onder het rijden zodat de hoeven veel water op kunnen nemen.. hoezo mn paard heeft dan bakstenen aan zn voeten hangen, en hetzelfde probleem als je in het bos bijv door een plas rijd.. je paard loopt dan de rest van de bosrit met bakstenen aan zn voeten.
En hetzelfde probleem met het vastmaken van de schoen, volgens mij word dat veel met een soort van skischoen bevestiging gedaan, je paard trapt es een keer met zn voeten op elkaar en de klip schiet los, je hebt het niet door, en weg is je schoen.
Ik kan eigenlijk alleen maar meer nadelen als voordelen bedenken, er zullen vast mensen zijn die heel blij zijn met de hoefschoen, maar na mijn idee is het niet dé oplossing..

Lenneke_
Berichten: 18614
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Garderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 16:04

Ik vind dat er wel veel voordelen aan dehoefschoen zitten, maar daar gaat het nu niet om. Als ik ze zou kopen zou ik die van Marquis kopen. Ik heb ze gezien op paard Ahoy en ik vind ze er heel mooi uitzien. Het zijn gewoon nette schoenen. Jammer genoeg vinden mijn ouders het niet mooi en mag ik ze dus niet kopen.

MPH

Berichten: 2772
Geregistreerd: 16-10-02
Woonplaats: Rhenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 16:06

Anouar15 schreef:
Ik vind dat er wel veel voordelen aan dehoefschoen zitten, maar daar gaat het nu niet om. Als ik ze zou kopen zou ik die van Marquis kopen. Ik heb ze gezien op paard Ahoy en ik vind ze er heel mooi uitzien. Het zijn gewoon nette schoenen. Jammer genoeg vinden mijn ouders het niet mooi en mag ik ze dus niet kopen.


Volgens mij gaat het daar wel om, ze vraagt waarom je voor die schoen zo kiezen en ik denk niet dathet dan alleen gaan omdat hij er mooi uit zite maar meer aan de voor en nadelen..

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 16:18

bij de hoefschoenen word er rekening gehouden met het hoefmechanisme
in de schoen is ruimte aanwezig zodat de hoef ruimte heeft om uit te zetten en iets te glijden zoals de hoef dat ook zou doenals het diet op blote voeten zou doen
de onnozelheid van het op maat maken is dus lang niet zo onnozel
ook omdat die op maat gemaakte schoenen verschillende standen hebben
1 als ze net bekapt zijn
1 als ze net wat langer worden en nog 1 voor als ze weer tegen het bekappen aanzitten
op alledrie die standen is er genoeg ruimte in de schoen voor de hoef om het hoefmechanisme zijn werk te laten doen
enne , niet meer goed zitten na tien weken,
met de hoefschoen worden ijzers overbodig, maar bekappen word gewoon gedaan dus dat probleem is geen probleem

water in de schoen, dit gaat om minimale hoeveelheden, er is maar iets ruimte in de schoen als de hoef erin zit, genoeg voor het hoefmechanisme maar wel zodat de schoen blijft zitten
hier kan een beetje water in, maar dit gaat niet om liters meer om misschien een deciliter
dus bakstenen aan de hoeven, tja overdrijven is ook en vak

er worden endurance klasse drie wedstrijden gereden met hoefschoenen,
dat zou dus betekenen dat het losschieten van de schoenen wel meevalt
om nu tachtig kilometer lang elke 10 minuten je schoenen weer opnieuw aan te moeten doen lijkt me niet handig en dan zou de schoen dus ook niet gebruikt worden in de endurance, punt 1 erg vermoeiend
punt twee, dan gaat je snelheid wel erg laag liggen

lijkt me handig als je reageert op een onderwerp dat je wel weet waar je het over hebt en niet van horen zeggen spreekt
zo komen er veel onwaarheden de wereld in en dat is zonde
de dingen die jij naar voren brengt daar krijg ik het idee van ," de klok horen luiden , maar de klepel niet gevonden"

ht enige waar ik me in kan vinden is het opzet verhaal
maar waarom heeft een paard een opzet nodig,
als een paard op blote voeten loopt is er ook geen opzet aanwezig zoals op een ijzer
is die opzet er voor het paard of ons?
maar mocht een opzet nodig zijn , idd dan is de keuze beperkter
maar de ontwikkeling gaat door , dus komt vast ook wel weer goed

Ik ben niet pc en heb ook niet de ambitie dat te worden :evaw:

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-04 16:19

Alleen jammer Miekjuh, dat jouw mening gebasseerd is op wat je denkt en hebt gehoord. Niet uit eigen ervaring Scheve mond
Ik ben juist benieuwd naar gebruikers die ervaringen willen delen.

Ik heb overigens de Old Macs gebruikt voor een hoefbevangen pony en die marcheerde er prima mee. Maar misschien is het wel omdat ik ze alleen voor over de weg gebruikte en niet om door zand en plassen te banjeren.

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 16:21

maar terug on topic
ik heb nog geen schoenen, maar als blijkt dat mijn paard straks niet op blote voeten de weg op kan dan ga ik voor de smitjes(maatwerk spreekt me toch wel heel erg aan

of de boa schoenen (van de zelfde fabrikant als de easyboot)
maar ik wacht bij die een beetje af wat het sluitings systeem doet
maar die omdat ze er heel goed afgewerkt uitzien
de polstering aan de bovenrand ziet er erg goed uit
en ze zien er ook wel stoer uit

Ik ben niet pc en heb ook niet de ambitie dat te worden :evaw:

Lenneke_
Berichten: 18614
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Garderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 16:28

Het grote voordeel vind ik dat als je niet de weg op gaat je paard gewoon lekker op blote voeten kan. Een stuk beter voor de hoeven!


xx_Irisje

Berichten: 12345
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 16:29

ik ben t met miekjuh eens.
ben tegen de hoefschoenen
door die hoefschoenen kunnen de hoeven en hun afwikkelingen niet meer goed heen werk doen.
als paarden lopen draaien ze vaak wat met hun hoef, dat hoort beetje bij hun loopje, maar door t profiel onder de hoefschoenen kunnen ze dat neit doen waardoor ze heel snel een ontsekking of verrekking te pakken hebben (kan t neit zo goed uitlgeggen hoe de dierarts t deed :S)
nu heeft een paard van ons maar 2 weken of hoefschoenen gelopen, ong. 3 x per week en zitten dr nu in alle 4 zn benen ontstekking. hij kan nauwelijks meer lopen.. en de dierrenarts is dr achter gekomen dat t door de hoefschoenenn is gkomen.. vandaar dat k dr tegen ben.

Iris op instagram!
Jeanne D'Arc, Elite Sport (v. Negro x Elite, Sport v. Jazz) Lichte tour


Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 16:30

Ik zou (heb er nog geen ervaring mee) voor die van Smit-Rijssen gaan. Om de doodsimpele rede dat ze ook 'rare' maten zoals die van shetlanders doen. De rest is allemaal veel te groot.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 16:33

als de hoefschoenen de goede maat hebben dan is er in de schoen ruimte voor de hoef om uit te zetten en te schuiven en iets te draaien
als een paard meer draait met de hoeven onder het lopen zijn schoenen idd niet geschikt
maar dat ligt dan niet 100% aan de schoenen maar aan de combinatie beweging en schoenen
ook word er bij sommige merken (marquis geloof ik) hier ook aan gedacht, die zijn van een materiaal(de zool) die de hoef imiteert kwa gedrag bij neerzetten van de hoef

voor de rest , iets verder naar boven staat een reactie daar staat een hoop in, lees die maar

Ik ben niet pc en heb ook niet de ambitie dat te worden :evaw:

pmarena

Berichten: 48063
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 17:02

Over m'n Boa's : ik vertrouw ze dus nog niet volledig , en doe het rustig aan ermee.

Als ik ze gebruik , dan alleen om de voorhoeven en met dezelfde zij-inlages als die ik bij mijn Old Macs gebruikte , omdat Rena rare smalle hoefjes heeft helaas Scheve mond

Aan de voorvoeten zitten ze zo prima , grappig ook wel om te zien dat Rena ineens een stukje hoger is dan aan de voorkant , ik kan net niet lekker meer mijn arm om haar schouders leggen als ik ernaast loop Tong uitsteken

Ze loopt er prima tevreden op en haar kootholtes blijven mooi.

Het blijven erg aansprekende schoentjes , absoluut ! OK dan!

Heb ze er gisteren weer eens onder gehad , met die wind even een rondje wandelen en draven , en zowaar : ze bleven nu ineens muurvast zitten !

Als ik ze aandoe -> schijf draaien totdat hij lekker vastzit -> paar stapjes lopen -> schijf weer tot dat punt aandraaien -> einde oprit 50 m verder -> weer aandraaien en dan na een 100 meter voor mijn eigen rust nog eens controleren , dan mezelf dwingen om er verder vanaf te blijven , dus klepje erop.

Rena maakte een paar rare sprongetjes met die zware windvlagen om haar heen , maar opvallend genoeg bleek bij thuiskomst dat ik de draaischijf voor het eerst NIET strakker kon draaien , was echt een verassing en volgens mij 1malig , heb ik het vermoeden Tong uitsteken

Maar misschien dat het systeem nu idd tot rust is gekomen en gewoon WEL strak vast blijft zitten.....

Heb onlangs weer eens op de site van Smit gekeken , en zijn schoentjes zien er tegenwoordig goed uit OK dan!

Die sluiting ziet er erg prima en betrouwbaar uit , en het geheelsluit mooi aan om de hoef door het op maat maken.

EN het blijft vrijwel allemaal mooi onder die haargrens

Ik voel erg veel voor de Smitjes vanwege het maatwerk wat Rena eigenlijk wel goed kan gebruiken.

Paar dingen staan me tegen :

- dat stomme riempje eraan om de kogel
- blijft het wel goed zitten aan de achterkant Verward
- ik zie die ruimte er niet zo aan af , en die 3 standen Verward
- verhalen van stugge schoentjes die moeilijk aan/uit te krijgen zijn

En de ultieme reden waarom ik ze niet aan laat meten :

ik ga het Rena niet aandoen om haar daar helemaal naartoe te slepen.
Daar pest ik haar teveel mee , ik heb bovendien geen auto + trailer + iemand met BE-rijbewijs die daar zin in heeft.

Als Smit nou eens hiernaartoe kon komen ... dan zou ik dat zeker doen !
Kan hij niet eens een leerling aannemen die gewoonweg heel het land doorgaat met wat gereedschapjes ?

MPH

Berichten: 2772
Geregistreerd: 16-10-02
Woonplaats: Rhenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 17:13

Maar volgens mij zit er wel een kern van waarheid in het draaien op de weg enz.. (ik noem maar een voorbeeld) Je loopt op de weg met je paard, het paard schrikt, komt omhoog, en draait zich om.. een hoefschoen kan toch nooit zoveel meekomen als een hoef zelf? de hoef kan een klein beetje draaien in de schoen, maar blijft dus op een gegeven moment staan, waardoor je paard zn gewrichten een opdonder geeft.. Of zie k dat verkeerd?

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 17:19

Wij hebben Marquis hoefschoenen voor Maus... waarom?! Omdat een vrouwtje van stal met de mensen van Marquis heeft gepraat op paard ahoy en meteen overtuigd was... De eigenaresse van Maus wilde dus ook maar meteen meedoen.
Toegeven, hij loopt er buiten lekker op. Wat mij alleen niet aanstaat is het vele schoonmaakwerk (wat een rotklus!) en het feit dat Maus zn hoeven veranderen, waardoor die schoenen nu een stuk minder goed passen dan in het begin (vooral achter is dit het geval). Hierdoor ben ik ze dus ook al een keer kwijtgeraakt tijdens het galopperen, helaas (voor mij) heb ik ze weer teruggevonden. Ik vind het niet geweldig, ik heb liever ijzers (okee.. liever niets, maar dat kan Maus echt niet aan. Die kan echt niet op blote voeten over een stukje straat lopen...)

Der Ellmauer Dancing Queen

pmarena

Berichten: 48063
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 17:23

Toch raar dat je over de Marquis vrij veel negatieve verhalen hoort.... ben ik de enige die dat opvalt Verward

Schoenen verliezen tijdens het galopperen is natuurlijk hartstikke gevaarlijk Bloos!

Maar heb nu ook al van verschillende kanten gehoord dat paarden knap last kregen van ontstekingen en overbelastingen enzo , en dat was dan toevallig (?) met Marquisjes......

Ik beweer hiermee niks over de Marquis-schoentjes , maar het valt me gewoon op Scheve mond

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 19:12

Smit komt tegenwoordig ook op locatie schoenen aanmeten!! Afgelopen vrijdag is er iemand bij mij op stal geweest om de afdrukken te maken.
Ik had old macs maar omdat ik maatwerk stukken beter vind zijn er nu smit schoentjes in de maak voor pride. En ze zijn ook nog voordelig. Met een speciaal zooltje voor zijn gevoelige voetjes.
Het grootste voordeel van schoenen vind ik dat mijn paard weer bruikbaar is, dus ik ben zeker helemaal voor schoenen Lachen

germie

Berichten: 25919
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 19:55

Geen. Voor een sportpaard zie ik het niet zitten. Zie je jezelf al dressuren en springen met hoefschoenen? Ik niet.
Ik vraag me ook nog af of het uberhaupt wel mag.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

DubbelFun

Berichten: 88626
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 20:06

Ik heb een hoefbevangen paard die duidelijk pijn lijdt als er een ijzer ondergeslagen wordt.
Dus schoenen zijn voor haar een uitkomst. Ik gebruik ze nu al 3 a 4 jaar (nog steeds het eerste paar !! ) en vanaf stap één loopt ze er mee als een 3-jarige (zie is 19). Ze draaien nauwelijks tot niet en haar hoeven zijn al zo verbeterd dat ik haar nu al enkele keren zonder hoefschoenen heb kunnen berijden over het harde en kiezelige zandpaden.

Overigens heb ik voor mijn andere paard ook een paar OM's staan voor het geval het buiten sneeuwt/glad is, want met OM's loopt ze een stuk zekerder en geen last van sneeuwklompen.

Het hoefmechanisme is prima en uit onderzoek is ondertussen al wel komen vast te staan dat de vering stukken beter is dat van een ijzer. En een betere vering is dus minder belastend voor voet en pezen.
Dus voor mij schoenen (indien nodig) en geen ijzers !!

MPH

Berichten: 2772
Geregistreerd: 16-10-02
Woonplaats: Rhenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 20:22

Ik ben ook absoluut niet voor ijzers maar ja, soms kan het niet anders.. vooral niet bij sportpaarden zoals germie zegt..
maarja.. het ene paard zal er beter op lopen als andere.. en de ene persoon is er super wijs mee en een ander kan dr nie mee overweg en ziet er mee nadelen aan als voordelen.. dat is met alles bijna zo ja..

Siggy

Berichten: 1730
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: de Eifel in Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 21:27

Ik heb de schoenen van Dallmer nu ongeveer 1 maand in gebruik en Guinness loopt er perfect op. In het begin heeft ze wat schuurplekjes gehad in de kootholtes, maar nadat ik het rustig heb opgebouwd, heeft ze nergens last meer van. De schoenen zien er degelijk en sterk uit en zijn aan de achterzijde goed gepolsterd. Ze zijn heel gemakkelijk aan en uit te trekken en blijven goed zitten. Het zijn open schoenen van onderen. De bovenkant van de schoenen blijven onder de kroonrand.
Guinness loopt er heel goed op, ze kan er in elk geval goed op afwikkelen. Hoe dat precies zit met dat draaimechanisme weet ik eerlijk gezegd niet. Wel is de zool glad van onderen, net als een ijzer, dus ik verwacht daar eigenlijk geen grote problemen van.

Who can say
where the road goes
where the day flows
- only time

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 21:42

Miekjuh"]
Verder hebben ze de meest onnozele oplossingen, zoals het op maat maken van een hoefschoen.. Ik heb gehoord dat er ergens een man zit die een afgiet van de hoef van je paard maakt en op basis daarvan een hoefschoen maakt.. Hoe kan dat nou ooit goed zitten!
Hij is welliswaar op maat maar het hoefmechanisme werkt dan voor geen ene meter meer!
[/quote]

Dat is Smit, die de afdrukken maakt, en nee, een hoef zal idd niet altijd precies hetzelfde blijven, maar het veranderd niet zo snel zo erg dat een schoen problemen oplevert. En elk paard heeft andere hoeven, dus het is juist goed om afdrukken te maken, het lijkt me altijd beter dan op de gok bestellen.
En hoefmechanisme werkt nog prima, en buiten het rijden (over harde wegen) om hoeven ze niet eens aan, en bij een onbeslagen paard werkt het hoefmechanisme nog altijd beter dan bij een beslagen paard, die is altijd ijzers onder heeft.


[quote="Miekjuh"]
Ook heb ik ergens gehoord dat als je paard last heeft van droge hoeven je er water in akn doen onder het rijden zodat de hoeven veel water op kunnen nemen.. hoezo mn paard heeft dan bakstenen aan zn voeten hangen, en hetzelfde probleem als je in het bos bijv door een plas rijd.. je paard loopt dan de rest van de bosrit met bakstenen aan zn voeten.
[/quote]

Hoeveel liter denk je dat er naast de hoeven nog in die schoenen passen?


[quote="Miekjuh"]
En hetzelfde probleem met het vastmaken van de schoen, volgens mij word dat veel met een soort van skischoen bevestiging gedaan, je paard trapt es een keer met zn voeten op elkaar en de klip schiet los, je hebt het niet door, en weg is je schoen.
[/quote]

Mijn hoefschoenen hebben een skisluiting, en dat is ideaal. OK dan!
je hebt drie 'standen' dus ze kunnen losser en strakker, en ze gaan zeker niet los als je er langs schuurt.


[quote="Miekjuh schreef:
Ik kan eigenlijk alleen maar meer nadelen als voordelen bedenken, er zullen vast mensen zijn die heel blij zijn met de hoefschoen, maar na mijn idee is het niet dé oplossing..


Zullen we het eens over de nadelen van ijzers hebben?


Iedereen mag natuurlijk z'n eigen mening hebben over hoefschoenen, maar mijn eigen ervaringen zijn er iig goed mee.

Ik heb dus Smitjes, met de anderen heb ik zelf geen ervaring, dus daar ga ik niet over oordelen, maar deze schoenen bevallen mij goed. OK dan!

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-04 23:13

Is er misschien iemand die in de buurt van Krommenie woont en recent een Smit-Rijssen gekocht heeft??
Ik zou deze graag even komen bekijken, als dat kan Bloos

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 23:39

Ik woon niet echt in de buurt, maar je bent altijd welkom hoor Knipoog

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 23:44

Ik hoorde dat van die Boa's de sluiting onder het rijden uitrekt en je de schoenen dus uiteindelijk verliest.
Die Dalmer Clogs vind ik er goed uit zien. Van de Marquis schoenen vind het grote voordeel dat alle onderdelen los verkrijgbaar zijn. Ik heb er helaas geen ervaring mee, dus wat dat betreft kan ik je geen advies geven.

pmarena

Berichten: 48063
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 23:56

Tessebes , van wie hoorde je dat van de Boa's Verward


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: lkaw, MaxEnHenkie, Miss_Mii21, The_Cat en 105 bezoekers