Wat te doen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Wat te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-04 12:44

Okee.. ik ben het even kwijt. Ik werk nu voor het 4e seizoen bij een ijswinkel, ik heb ontzettend leuke collega's OK dan! en het is op zich ook best heel leuk werk. Mn baas is ook heel erg aardig enzo, alleen zn vriendin (dus eigenlijk de bazin) doet heel vreemd...

Ze was altijd hartstikke aardig... ze maakte gezellig een praatje, vond het leuk als ik er was en we konden ook wel een geintje maken. Vorig jaar werd het aan het eind van het seizoen wat minder, maar dat was ook wel logisch (er waren veel spanningen omdat iemand telkens geld uit de kassa jatte). Enfin, het seizoen uiteindelijk nog best goed afgesloten en niets aan de hand.

Nu zijn ze sinds 2 weken weer open en ik heb alleen nog maar gezeik gehad! Niets doe ik goed! Ik schijn ook telkens werk af te zeggen (oh ja? Ik ben juist iemand die altijd bereid is te komen werken als de nood aan de man is en t minstens 2 weken van tevoren laat weten als ik een keer niet kan) en ALLES wat ik doe is fout. De ene dag zegt ze dat ik het zus en zo moet doen, kom ik de volgende keer, zegt ze: de vorige keer heb je er echt een zooi van gemaakt, dat moet je echt anders doen. Okee, ik doe het anders en dan is het WEER niet goed! Ik weet niet wat ik nou verkeerd doe?! Ik werk gewoon, ben vriendelijk tegen klanten en tegen haar, zeur niet, werk lekker door.... Ik snap er niets van. Verdrietig

Het is allemaal nogal frustrerend, vooral omdat zij het zo verpest terwijl het eigenlijk nergens voor nodig is! Ik heb het verder ontzettend naar mn zin daar! Wat zal ik nu doen?! Het is vorig jaar ook al gebeurd en ik krijg steeds meer het gevoel dat zij jaloers op me is ofzo (ze is bang bij sommige mensen dat ze dr vriend afpakken).. ik ben echt de zondebok!
Ik heb er vorig jaar al iets over gezegd, maar toen kreeg ik als antwoord dat ik het me allemaal maar inbeeld...

Moet ik nu ander werk zoeken en op een banketstaaf manier weggaan of moet ik gewoon een keer aar tegen haar doen?! (we hebben het er dus al eens over gehad!!!) *zucht...* ik weet het niet meer... wat kan de oorzaak nou zijn?! HELP! Verward

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 12:51

ik zou zeker niet weg gaan, dan laat je je gewoon weg pesten!
ik zou gewoon proberen om nog een keer met haar te gaan praten {of anders met haar vriend} en vertel het nog een keer.
en mischien heeft ze een beetje last van stress of zo.. suc6!!

pmarena

Berichten: 48107
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 13:33

Toch nog een keer een gesprekje aangaan , met haar direct of voor de rust met je baas , net wat in jouw situatie het beste is.

Jij zit hierdoor niet lekker in je vel op het werk en je moet je baas hiervan op de hoogte brengen vind ik , dan kan hij daar wellicht iets aan doen.

Ik zou dit toch uit willen praten zodat je weet waar je aan toe bent ,
dat is voor die vrouw ook fijn en voor de baas is het ook goed om te weten wat er aan de hand is Lachen

Oplossen die handel !

Breng het dan in de trant van : ik wil graag duidelijkheid over wat ik nu precies fout doe , dan kan ik daar iets aan veranderen

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 13:38

Ik sluit me bij pmarena aan; zoek het gesprek, het liefst met je baas én z´n vriendin.
Probeer om niet verwijtend te klinken Knipoog , hou het bij jezelf ! ("ik heb het gevoel dat...") Sterkte Ach gut !

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 14:43

Je moet je zelf niet weg laten pesten
Ga anders een gesprek met je baas aan en kijk of die er wat aan kan doen