verzorger zoeken voor Niqua

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sophietje

Berichten: 76
Geregistreerd: 07-12-01
Woonplaats: vlakbij Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-01 00:13

Een moeilijke beslissing, maar ik kom de laatste tijd vaak in tijdnood, en dit leek me een oplossing, zo kan een leuke meid lekker met Niqua bezig zijn, en heb ik er minder omkijken naar.
Heb wel even getwijveld want ja, Reïlle is een veelste druk paardje en echt alleen te berijden door iemand die ze kent, Jonson is een veelste karactervol paardje, met een ijzeren wil, en ik wil niet dat er ngelukken gebeuren en ja, Sven heb ik zelf nog niet zo lang en wil ik eerst zelf beter leren kennen, en misschien verkoop ik hem wel (weet niet waarom) en dan wil ik niet zo,n verdrietige verzorgster hebben
jullie reactie, want moet ik dit wel doen? Niqua is een prachtig paardje met een eerlijk karacter en een goed leerpaardje, en ik kan nou toch niet met haar verder wegens tijdnood, en als ik iemand vind die haar bv 5x per week rijdt en verzorgt, dan zijn we beide denk ik blij, toch vond ik het wel een moeilijke beslissing


Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 22:25

Ik zou het wel doen hoor, dan heb je ook weer een blij Haha! paardje omdat ze veel aandacht krijgt enzo. Het lijkt me alleen nog wel moeilijk om DE PERFECTE verzorgster te vinden! Verward

Succes en laat nog ff weten wat je gaat doen!

xxxSanne

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 22:29

Het lijkt me dus ook beter om 1 van je paardjes weg te doen.
Een moeilijke tijd zal je krijgen, maar dat moet je ervoor over hebben, lijkt mij.
Omdat je dan nu je paardje een goede tijd gaat gunnen bij andere mensen, die er wel tijd voor hebben, en waar die lekker word verwent!
Een verzorgster kan handig zijn, als je wel een goede in huis haalt!

Succes!
Claudia
xxxxxx

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 22:31

Kun je het paard waar je een verzorger voor wil zoeken niet als leenpaard weg doen? Ik geloof dat Dennis er nog 1 zocht. En anders weet ik misschien wel iemand.

Sophietje

Berichten: 76
Geregistreerd: 07-12-01
Woonplaats: vlakbij Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-01 20:10

neej, ze blijft lekker bij mij, ik kan ze waarschijnlijk (al me paardjes) op eene landje vlakbij zetten, super mooi, een weiland van 2 hectare een grote schuur met boxen enz., en dan heb ik alle ruimte en ook meer tijd (minder reistijd) en met me werk zal het ook rustiger worden na deze maand.
En het is gewoon denk ik leuk, als ik een gezellige meid vind waar ik gezellig samen mee kan rijden, en haar een plezier kan doen met Niqua en Niqua met haar, dan zijn we beide blij!


carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 20:34

Zo heb ik het nu ook sinds kort.
M'n oude pony dient nog als gezelsschapspaardje en er rijdt 4 x in de week een heel leuk meisje op van 10 jaar.
Zo heeft het meisje plezier, de pony plezier en dus hebben wij er ook plezier van!

En ik heb echt de ideale verzorgster... Het meisje is jong, maar rijdt errug goed voor haar leeftijd. De vader is huisman en het meisje enigst kind. De vader is dol op paarden (had vroeger ook zelf paarden) en gaat altijd met veel plezier (en verantwoordelijkheid) mee.

Ik vind het ideaal zo!

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-01 21:20

Niqua is een super paardje, dat weet ik wel, vaak zat op gereden!
Maareh Sophie kom je nog eens bij Toscar kijken?

Mensen, als je in de buurt van Amsterdam woont, Niqua is een pracht paardje...!

Greetz Eva
P.s. ben een nichtje van Sophie...

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anne_vD, Berryz, Besje, Blacky94, koenlover, Marcato, Marlou91, Vagabondo en 145 bezoekers