3 april vorige eigenaresse Mist op bezoek !

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mist

Berichten: 9481
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

3 april vorige eigenaresse Mist op bezoek !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-04 19:10

Ze heeft me eindelijk gemailed dat ze langs komt ! met haar moeder om naar haar ex-paard te komen kijken. Ik ga eindelijk de (uitgebreide) versie horen van het verhaal waarom ze onhandelbaar was 19 jaar geleden !! Wat ik tot nu toe gehoord heb is dat ze (vorige eigenaresse) Mist had gekocht van een ponyclubgenootje, die haar ook niet aan kon. Ze is toen naar een handelaar gegaan omdat die mensen het niet op hun geweten wilde hebben dat iemand er mee zou verongelukken Schijnheilig en toen heb ik (althans mijn ouders) haar gekocht. Ik had haar een week op proef, ze heeft een week lang alleen maar gesteigerd (wat ik voor mijn ouders verzwegen heb Clown ) Ik zal nooit vergeten dat ze met de trailer aankwam ! ik zat op dat moment zonder zadel op mijn welsje, die door het gehinnek, aardig begon te bokken. De handelaar zei toen "dan kan je deze ook wel aan !"

Ik heb haar aangeboden dat ze op Mist mag rijden, maar ze zei letterlijk "ik weet niet of ik dat durf" Terwijl ze ongetwijfeld beter kan rijden dan ik (ZZ dressuur en vroeger SGW, ik zag haar naam elk weekend in de krant staan)
Ik hoop dat ze foto's meebrengt van vroeger !


Spookie

Berichten: 935
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Loenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 20:33

Hey joh! Gaaf voor je zeg! Ben erg benieuwd of ze er nog opstapt! Ik hoor wel hoe het afgelopen is!

Mist

Berichten: 9481
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-04 20:38

je hoort het zeker ! gek eigenlijk, hoe een paard in je gedachten zo "gevaarlijk" kan zijn Haha!

joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 20:50

leuk
vooral als ze fotos meeneemt

<3

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 20:52

Super Rianne!! Wie weet wat daar nog boven water komt...Pfieuw,na 19 jaar!!
Ze zal wel dolblij zijn dat mist het zo goed heeft OK dan!


Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 21:11

Wow wat spannend zeg! OK dan!

Laat me weten hoe t'is gegaan!

Mist

Berichten: 9481
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-04 19:16

Ik ben vooral benieuwd of zij het verhaal weet achter het litteken (mercedes ster van "rond" 20cm op haar bil) weet. Wat mij door de handelaar verteld is, is dat ze als veulen in een sloot in het prikkeldraad heeft gelegen Boos! wat misschien haar opstandige/wispelturige gedrag verklaart ?? Het moet iig een mega grote wond zijn geweest, als je op het litteken af gaat, en vermoedelijk ook de reden dat ze nooit in het stamboek opgenomen is geweest, ondanks haar afstamming! (ik heb dat zelf laten doen dmv DNA test). Verder ben ik ook benieuwd naar de achtergrond van de uitspraak van de handelaar, die mij vertelde dat ze NIET kon springen. Wat ze dus juist wel goed kan!

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 22:13

Het is inderdaad een mega litteken zeg..Hopelijk weet de vorige eigenaresse hoe mist daaraan komt...Niet van een bakje boter iig.Ben benieuwd hoor!

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 01:26

Goh, ik ben ook erg benieuwd hoe het bezoekje verloopt!

Faber quisque fortunae suae

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 10:02

Spannend, zeg! Ik hoop dat de vorige eigenaresse meer duidelijkheid kan geven over het verleden van je paard...

* To Belg, or not to Belg *


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Tarzan, Avatar22, Celebi, DotBot, Phonix, Rubio, Salinah, schumiegirl, vierhoef, Vuri en 119 bezoekers