Telegraaf op zondag, wel of niet?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Telegraaf op zondag, wel of niet?

Nee
18 (60%)
Ja
12 (40%)

Totaal aantal stemmen: 30


Johan
Berichten: 138
Geregistreerd: 26-03-03
Woonplaats: Brabant

Telegraaf op zondag, wel of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-04 19:58

Persoonlijk heb ik een tweeledig gevoel hierover...

Enerzijds denk ik dat we gewoon dubbel gaan betalen voor de 'normale' zaterdageditie. Zeker gezien de advertenties.

Anderzijds is het wel een lekkere dag om uitgebreid de krant te lezen. (Na het Bokken natuurlijk!)

Wat vinden jullie?

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 20:02

Kan me vrij weinig schelen, wij hebben de Trouw Tong uitsteken .

Johan
Berichten: 138
Geregistreerd: 26-03-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-04 20:07

Haha! Deze krant zal niet snel een zondag editie uitbrengen vanwege het geloof!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 20:09

Ik vind het eigenlijk niet nodig. De zaterdageditie is al zo dik, een zondageditie heb ik dan niet meer nodig. Misschien heb ik het doel ervan niet helemaal begrepen hoor, dat kan ook.

Nique

Berichten: 601
Geregistreerd: 17-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 20:17

Tessebes schreef:
Ik vind het eigenlijk niet nodig. De zaterdageditie is al zo dik, een zondageditie heb ik dan niet meer nodig. Misschien heb ik het doel ervan niet helemaal begrepen hoor, dat kan ook.



Helemaal mee eens!!!! OK dan!

verootjoo
Berichten: 35639
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 20:24

het maakt mij eigenlijk niet zoveel uit. En we hoeven toch niets extra te betalen voor die zondag-editie Haha!

Alja

Berichten: 25583
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 20:38

ik had ook al een topic hier over gemaakt, vind het eigenlijk vrij onnodig maar ga hem morgen wel voor het eerst rond brengen Haha!

moet het wel doen in een super christelijk dorpje waarvan er al 20 hebben gemeld geen krant te willen..

het is natuurlijk niet zo mooi voor de koningklijke familie maar het is wel gelijk eenp meur voor de telegraaf dat juliana is overleden

Johan
Berichten: 138
Geregistreerd: 26-03-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-04 01:02

alja schreef:
ik had ook al een topic hier over gemaakt, vind het eigenlijk vrij onnodig maar ga hem morgen wel voor het eerst rond brengen Haha!



Dacht ook dat jou topic over het rondbrengen van de Telegraaf ging en niet over het verschijnen van deze krant.

Hoe was het trouwens om de krant op zondag te bezorgen? Haha!

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 01:04

Ik vind het een leuke ontwikkeling zo

Telegraaf op zondag, het AD met elke dag een aparte sportkrant... Ik vind het wel leuk, zolang het maar niet de abonnementsprijzen omhoog jaagt Vork

Astridt
Berichten: 65
Geregistreerd: 18-03-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 02:42

Zal er echt veel meer nieuws instaan? De maandageditie is altijd erg dun Verward

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 08:22

Tessebes schreef:
Ik vind het eigenlijk niet nodig. De zaterdageditie is al zo dik, een zondageditie heb ik dan niet meer nodig. Misschien heb ik het doel ervan niet helemaal begrepen hoor, dat kan ook.


Het voornaamste doel van de zondagskrant is het brengen van sport, van de zaterdag-(voetbal)wedstrijden... En voor zover bekend is het NIET de bedoeling dat er extra voor betaald wordt, ze proberen om de Zondagskrant zoveel mogelijk uit advertenties te financieren.

Ik hoorde dat ze iets van 14 pagina's advertenties hadden voor gisteren... Dat leest toch niet lekker meer?

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 09:14

ik lees de telegraaf toch niet Lachen

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 09:31

Ik heb er eigenlijk geen mening over het maakt mij eigenlijk niks uit.

Johan
Berichten: 138
Geregistreerd: 26-03-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-04 10:34

Pervinco schreef:

Het voornaamste doel van de zondagskrant is het brengen van sport, van de zaterdag-(voetbal)wedstrijden... En voor zover bekend is het NIET de bedoeling dat er extra voor betaald wordt, ze proberen om de Zondagskrant zoveel mogelijk uit advertenties te financieren.

Ik hoorde dat ze iets van 14 pagina's advertenties hadden voor gisteren... Dat leest toch niet lekker meer?


Dat bedoel ik...zo wordt het toch alleen maar een advertentiekrant. De uitslagen van de sport lees ik wel op teletekst of in de krant van maandag! Pling Of zal de Telegraaf nu vanwege alle advertenties goedkoper worden????O:)

Katja
Blogger

Berichten: 42175
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 12:18

Je betaalt alleen twe keer zoveel als je de krant los koopt.
Heb je een normaal abonement kost het niets meer en ik had een weekend abbonement dan kost het wel iets extra.
Vond het zelf een fijne krant die lekker weg las, dikker dan de maandag editie en dunner dan de zaterdag.
Had overigens niet het gevoel dat de zaterdagkrant dunner geworden was.

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 12:33

Wij hebben hem op de zaak, en daar is zondag's niemand. Een enkele keer als we langs rijden zullen we hem wel eventjes op pikken, maar ik denk niet dat we hem fanatiek gaan lezen.

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 12:59

Wij mogen nu al een 3-tal weken genieten van de Twentsche Courant op zondag (die was lekker eerder dan de Telegraaf Tong uitsteken).
En ik moet zeggen: ik ben er niet weg van Alleen dan afgelopen zondag met het overlijden van Juliana was ie wel interessant verder ben ik niet echt van plan om voor die zondagkrant te gaan betalen.

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 16:21

Assiej bezorgt hem op zondag ochtend vroeg Knipoog