heerlijk buiten gereden!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
juval

Berichten: 13206
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

heerlijk buiten gereden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-04 14:55

Vanmorgen had ik met een vriendin afgesproken om samen een buitenrit te gaan maken.

Ik zag het eigenlijk best een beetje somber in, het regende heel hard toen ik wakker werd vanmorgen. Toch maar naar de stal gegaan, en toen ik daar aan kwam was het droog. Dus we zijn toch maar gaan rijden, en het was heerlijk!!!! wel een beetje winderig, maar toen we in het bos kwamen hadden we daar geen last meer van. We hebben lekker veel gestapt, sommige stukken waren wel een beetje modderig Scheve mond .

Onderweg zijn we een boel beestjes tegengekomen, eerst een eekhoorntje, daarna nog een ree, die heeft een hele tijd naar ons staan kijken, een grote buizerd en nog een fazant. Hartstikke leuk dus.

We hebben nog een flink stuk heel hard gegaloppeerd! heerlijk! en na ongeveer anderhalf uur waren we weer terug bij de stal. En toen begon het pas weer te regenen. Een heel fijne rit gehad dus. OK dan! Het was voor mij de eerste keer met Pepper in het bos, maar dus zeker voor herhaling vatbaar

Silvia_
Berichten: 156
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: Aalten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 14:59

Fijn!
Wel geluk dat je lekker kon rijden want bij ons regende en stormde het de hele dag door Scheve mond

Gitta
Berichten: 1970
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: Zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 15:01

Wij hebben geen bos heerlijk lijkt me dat zeg gewoon zo het bos inrijden en ja je hoort zeker wel een lichte mate van jaloezie
Wij moeten er altijd de trailer voor pakken en je begrijpt wel dat gebeurt dus zelden.. heerlijk hoooor!!!!

daantjexxx93
Berichten: 21
Geregistreerd: 20-03-04
Woonplaats: leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 16:17

oh...lekker zo in het bos buiten kunnen rijden
kan ik niet met mijn paard Huilen

hij is helemaal door het dolle dan!