Paraat (v. Gribaldi)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Remember

Berichten: 6005
Geregistreerd: 13-06-03

Paraat (v. Gribaldi)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-04 12:24

Zat gisteren even op de site van van Uytert te kijken en kwam in het fotoboek de volgende foto tegen, blijkt Paraat te zijn.

Afbeelding

Vind dit toch wel een knappe vent, heeft er iemand meer info over? Nog hengst of niet? Google leverde niet veel op, behalve dan dat hij op een veulenveiling verkocht is (moet bijna wel dezelfde zijn!).


amen

Berichten: 5041
Geregistreerd: 19-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 13:24

Ik heb vorig jaar nog info gezocht over deze ruin ...

Zijn moeder Eltiene is de zus van mijn merrie, fokker S J Raat, zuid oost beemster,


Hij is als het goed is naar de USA verkocht. Ik heb in 2002 nakomelingen overzichten opgevraagd bij het KWPN , Daar staat Paraat ook bij, geboren 1997 , 2e bezichtiging 1.64 en staat als RUIN geregistreerd.



Als ik me goed herriner is hij ook in eigedom geweest van een mede eigenaar van de hensgt Gribaldi, maar ik weet niet wie..het was niet van yutert.


groet,

Sigrid


Suzanne F.

Berichten: 49169
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 14:13

Was het een Gribaldi x Zebulon? Of Gribaldi x Oldenburg?

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Remember

Berichten: 6005
Geregistreerd: 13-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-04 15:45

Suzanne F. schreef:
Was het een Gribaldi x Zebulon? Of Gribaldi x Oldenburg?


Gribaldi x Oldenburg x Jurriaan

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 16:51

Hij zat in de jaargang toen er 3 Gribs aangewezen werden voor Ermelo. Dit was een heel apart bewegend vosje, helaas erg weinig hengst en toen 1.62 gemeten. Siem Raat was aardig teleurgesteld dat hij niet aangewezen werd.
Hij was toen in mede-eigendom van M. de Jong, stal Wijdewormer en Joop natuurlijk.

Men kan alleen discussiƫren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

Suzanne F.

Berichten: 49169
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 20:01

Remember"]
[quote="Suzanne F. schreef:
Was het een Gribaldi x Zebulon? Of Gribaldi x Oldenburg?


Gribaldi x Oldenburg x Jurriaan
[/quote]

Aha dan ken ik m. Hij heette op stal Ollie. Ja was leuk paard...

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

_NOO_NOO_

Berichten: 232
Geregistreerd: 13-02-04
Woonplaats: Stadskanaal :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 21:12

leuk paardje !!!

Afbeelding

wij hadden ook een gribaldi op stal !!!
remember genaamd


groetjes roland !!!

niet te koop aangeboden :
3,5 jarige mini appaloosa ruin (wantsley mithril x rocky van de hoeve) deze 3,5 jarige ruin is een beetje engels aangereden en super braaf...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot, c_alsemgeest, jaap_2005 en 125 bezoekers