Vrachtwagentje gekocht!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Vrachtwagentje gekocht!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-04 13:01

Na een redelijk korte zoektoch heb ik nu al een b-rijbewijs vrachtwagentje gevonden!

De grap is dat ik het ding zelf alleen nog van foto's gezien heb.

Ik belde net mijn moeder en kreeg te horen dat ze hem net aan het overschrijven waren. Aangezien ik zelf echt de ballen verstand heb ervan heb ik mijn broer bereid gevonden om mee te gaan kijken. Hij is namelijk al jaren vrachtwagenchauffeur en doet ook redelijk veel van het onderhoud zelf. Dus meer verstand ervan dan ik. Mijn ouders dan nog mee voor de papierzooi (hij mag op naam van mijn vader staan aangezien dit meer dan de helft van de verzekeringspremie scheelde en hij wil er ook weleens gebruik van maken dus mooie oplossing).

Vanochtend om negen uur was iedereen hier al de deur uit terwijl ik nog sliep dus nu dacht ik laat ik maar eens bellen en het is dus allemaal al rond.

Het is een tweepaards nissan. Achterlader met ruimte voorin voor zadel en dergelijke.
Ik hoor net van mijn moeder dat het een mooi klein wagentje is. Prima voor mij aangezien ik al bang was dat het een groot bakbeest zou zijn.

Er hebben twee grote paarden ingestaan dus mijn e-pony moet ook prima lukken. (volgens mijn moeder waren het "enorme paarden" hahaha)

Iedereen hier bedankt voor de tips OK dan!

Ik had nooit gedacht dat ik uiteindelijk zo snel al iets zou kopen en dan ook nog niet eens zelf gezien zou hebben Haha!

Maar goed foto's heb ik wel maar ik weet zo even geen uploadsite.
Zo nu moet ik gauw opschieten want ik moet zo weg (dat was dus de reden dat ik niet mee kon om de wagen uit te proberen)

Ikke is blij *LOL* Haha!

gillian

Berichten: 4421
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 13:14

fijn joh!!
ben ook op zoek naar zo'n ding...

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-04 13:23

Jij ook veel succes met zoeken dan maar!

Ik hoop dat je net zo vlug als ik wat gevonden hebt.

Ik moet over een kwartiertje weg dus ik kan het ding pas vanavond zelf zien... Ik kan bijna niet wachten!