buitenrit met vriendin

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-01 22:03

ooh heerlijk
een vriendin van mij die heeft sinds een dag of misschien 2 definitief een verzorgpaardje op de manege staan, en vandaag is ze daar ook even mee naar buiten geweest, wat een leuk eigenwijs ding is dat!
nou hebben we afgesproken dat Ze vrijdag bij mij blijft slapen en zatervroeg naar expensive gaan en gaan poetsen en opzadelen en dan de brug over naar de manege (ongeveer 20 minuten op weg) en vanuit daar hoef je een paar paadjes in (zandpaadjes) en ben je ong met 10 minuten in het bos Lachen
en dan zadelt zij daar dus haar verzorgpaardje op en gaan we saampjes lekker de bossen in!
en natuurlijk ook even ruilen (wat zal dat een verschil zijn!!)
Ik heb er nu al zin in Party!! eerste keer met expensive naar het bos

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


D. Kay
Berichten: 56
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 20:23

Haha! Ik vind het ook heel leuk als ik met een vriendin gaan wandelen , met 2 zijn de pony's altijd rustiger en hebben wij de tijd om gezellig te kletsen ! PLezant !!! Pling

I Love Diogenes Kay !!!

ikke

Berichten: 37440
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 22:23

Moet ik hieruit konkluderen dat Assie een verzorgpony heeft? Of is dit een te voorbarig getrokken conclusie. Anyway, have a nice day.

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Collinnnnn

Berichten: 1769
Geregistreerd: 08-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 19:47

Misschien fout ged8 van mij,maar als je voor de 1e keer met expensive naar het bos gaat zou ik er de hele tijd zelf op blijven zitten,gewoon om te voelen en zien hoe hij zich gedraagd,misschien verkeerd gezien van mij,maar das mijn mening!!!

Veel plezier!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 bezoekers