Jaaaa! Eindelijk afgestudeerd!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Imre

Berichten: 14198
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Jaaaa! Eindelijk afgestudeerd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-04 10:48

Gisteren had ik de eindpresentatie van mijn afstudeer onderzoek. Ik heb een vreselijke hekel aan presenteren en maandag tijdens de proefpresentatie voor onze begeleidende docenten liep ook alles mis. Scheve mond Gister ging het na aanpassingen in de tekst en heel veel oefenen veel beter! We waren allebei nog steeds heel zenuwachtig, maar we hebben gezegd wat we moesten zeggen en daarna nog een hoop vragen uit het publiek beantwoord. Reslutaat: GESLAAGD!!! Haha!

Na afloop zijn we (vriendin/afstudeermaatje en ik) met onze families naar een cafe gegaan waar we een uurtje hebben gefeest. We waren allebei doodop! We hadden de hele week slecht geslapen vanwege de stress en nauwelijks gegeten. Dus het eerste dat ik heb gedaan was een tosti bestellen Vork De wodka-sju die ik daarbij nam bevatte extra wodka (afstudeerkadootje van de barjongen) en hakte er flink in!

Nu ben ik vreselijk opgelucht! Nog twee kleine opdrachten regelen en dan kan ik op 7 juli mijn diploma ophalen! Ik heb dan 6 jaar over mn opleiding gedaan Bloos maar goed, papiertje is nu zo goed als binnen! OK dan!

Oeh, ik heb als afstudeerkadootje een digi gehad (nikon coolpix 2100) Haha! Die gaat volgende week mee naar Vlieland!


Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 10:50

Wat goed zeg! Maar als die 2 opdrachten niet goed zijn ben je alsnog geslaagd of wel??/
In ieder geval gefeliciteerd Lachen Party!!

Live,LOve,'ndLaugh

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 11:14

Super! Gefeliciteerd! OK dan!

Welke studie heb je gedaan?

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Imre

Berichten: 14198
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-04 11:15

Diermanagement in Leeuwarden (geen aanrader!), ben blij dat het nu bijna achter de rug is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 11:58

Gefeliciteerd!!!! Goed gedaan joh!!! OK dan!

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 12:23

gefeliciteerd!

Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei!

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 12:24

van harte Lachen !

Check http://www.vivalaveluwe.nl : onze Bed & Breakfast en Vakantiewoning op unieke locatie midden in het bos op de Veluwe! Veel wild rondom ons terrein, en volop wandel- en fietsmogelijkheden. Ook ideaal voor natuurfotografen! Open vanaf maart 2015 :).

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 12:37

Gefeliciteerd in iedergeval!! Toch wel erg fijn als je het wel gehaald hebt!!

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Samantha_

Berichten: 10796
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 12:55

Gefeliciteerd!!! OK dan! OK dan!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 12:56

Wind schreef:
Diermanagement in Leeuwarden (geen aanrader!), ben blij dat het nu bijna achter de rug is.

Heb er ook nog over gedacht om dit te gaan doen, ben dan maar blij met mijn keuze geloof ik Knipoog

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Liesbethje

Berichten: 1070
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Oud Beijerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 13:03

Gefeliciteerd OK dan!

Ik ben nu bezig met afstuderen en moet over een kleine twee maanden mn scriptie gaan verdedigen, en ik ben absoluut geen held met presenteren dus dat wordt nog wat Verward

Maar nogmaals gefeliciteerd enne lekker foto's maken van vlieland want ik en een vriendin gaan daar na de afstudeerverdediging een weekendje naar toe Haha!

Trots! Z2+ 1 met mijn gouden topper *\o/*
Trots! Rubriekskampioen Z1 NHPS Divoza dressuurcompetitie 2015

Imre

Berichten: 14198
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-04 13:05

Liesbethje schreef:
Gefeliciteerd OK dan!

Maar nogmaals gefeliciteerd enne lekker foto's maken van vlieland want ik en een vriendin gaan daar na de afstudeerverdediging een weekendje naar toe Haha!


Vlieland is een prima plek om je afstudeerfrustraties lekker van je af te laten waaien!! Haha! Er staan ook wat foto's in mn profiel als je nu alvast nieuwsgierig bent!

Liesbethje

Berichten: 1070
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Oud Beijerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 13:21

Wind"]
[quote="Liesbethje schreef:
Gefeliciteerd OK dan!

Maar nogmaals gefeliciteerd enne lekker foto's maken van vlieland want ik en een vriendin gaan daar na de afstudeerverdediging een weekendje naar toe Haha!


Vlieland is een prima plek om je afstudeerfrustraties lekker van je af te laten waaien!! Haha! Er staan ook wat foto's in mn profiel als je nu alvast nieuwsgierig bent!
[/quote]


Ow... k wou dat t al zover was, krijg er helemaal zin in als ik je foto's zo zie Haha!

Trots! Z2+ 1 met mijn gouden topper *\o/*
Trots! Rubriekskampioen Z1 NHPS Divoza dressuurcompetitie 2015

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 13:29

gefeliciteerd!! Haha!

'Wil je me alsjeblieft vertellen welke kant ik op moet vanaf hier?'
'Dat ligt er aan waar jij naar toe moet,' zei de kat.
'Dat kan mij niets schelen,' zei Alice.
'Dan doet het er niet toe welke kant je opgaat' zei de kat.

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 13:58

Richtje"]
[quote="Wind schreef:
Diermanagement in Leeuwarden (geen aanrader!), ben blij dat het nu bijna achter de rug is.

Heb er ook nog over gedacht om dit te gaan doen, ben dan maar blij met mijn keuze geloof ik Knipoog
[/quote]

Ik ook maar bij nader inzien, blij dat ik het niet gedaan heb Clown

Gefeliciteerd iig! OK dan!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, BingBot, Clairtje_Sun, Clmr, desi92, Emmaa_92, HappyBuddha, Mar_M, Pferdchen, Pommier, rider, VosjeN, Zil en 167 bezoekers