Wie had gister ook examen jurycursus?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Astridt
Berichten: 65
Geregistreerd: 18-03-04
Woonplaats: Zoetermeer

Wie had gister ook examen jurycursus?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-04 00:19

Stom he... Verward Maar had iedereen gisteren examen op de jurycursus of is dit per gebied anders? Zo ja...hoe hebben jullie je examen gemaakt? Zaten jullie een beetje gelijk met de hoofdjury? vertel, vertel, vertel!!!!


Beekie
Berichten: 6
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Heino

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 08:05

Wij hadden gisteren examen in Dwingeloo.

Iedereen kon gelukkig deelnemen aan het praktijkexamen. geen onvoldoendes voor de theorie.

het was best wel lastig, wij hadden een paard dat behoorlijk in het verzet kwam met de oefeningen... de hoofdjury (Dhr. Verwer?) had 123 punten. Ik zelf had haar op 137 punten. terwijl ik ook nog wel mensen een behoorlijk eind hoger zaten in punten. De andere 5 proeven zat ik wel redelijk in de buurt van de hoofdjury.
proef 1: hij 136, ik 143.
proef 2: hij 169, ik 173.
proef 3: hij 159, ik 157.
proef 4: hij 153, ik 151.
proef 5: hij 123, ik 137.
proef 6: hij 152, ik 150.

Tsja, wat moet ik er van denken. Het zal mij tegenvallen als ik niet gehaald heb... we horen het wel over 2 weken!

rhijnauwen

Berichten: 5043
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 08:21

je zat goed in de buurt van de hoofdjury! (ik hoop dat het mij eind april ook zo lukt tijdens het z-juryexamen!) heb je de de L-jurycursus gedaan?

facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
pensionstal sinds 1981 met veel buiten (hele jaar-hele dag)voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof/Science Park


Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 08:33

Ja je zat zeker in de buurt van de hoofdjury!! Nu moet je het wel gehaald hebben neem ik aan!

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 08:44

Kregen jullie het niet op de avond zelf te horen? Wij toen gelukkig wel. Lijkt me vreselijk om weer een paar weken op de uitslag te moeten wachten.

Er was toen wel zo'n regel. Per proef mocht je niet meer dan x-punten verschil met de jury hebben. En dan ging het niet om het totaal punten, maar het verschil per onderdeel. Meer dan 2 punten (bijv een 5 tov een 7) was een fout. En een onvoldoende tov een voldoende was ook een fout (bijv een 4 tov een 5). De plaatsing mocht ook niet meer dan een x aantal plaatsen verschillen met de hoofdjury. Is dat nu nog steeds zo?

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 08:57

Volgens mij werkt dat systeem nog steeds, maar zijn er een paar dingetjes veranderd.
Gelukkig moet je nu in ieder geval 6 paarden punten tegen vroeger 3.

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 09:03

Toen ik examen deed, was idd een verschil van 2 pnt. op een onderdeel een fout en meer dan 13 punten verschil over de totale proef leverde 5 fouten op.
In jouw geval had je dan voor die ene proef 5 strafpnt. en de rest is afwachten.

Wij kregen het ook pas 3 weken later te horen.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 09:31

Wij moesten idd 6 paarden. Bij ons was er toen 1 gezakt. Die moest een half jaar stage gaan lopen. Dwz. schrijven bij andere juryleden en dan op nieuw examen doen. Ik weet niet of hij uiteindelijk geslaagd is.

manic

Berichten: 6983
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 10:33

Toevallig gister met iemand van stal over... Die noemde het echt een drama. Haha! De examen nemers waren het er over het algemeen over eens dat een van de paarden tactfouten had, maar de hoofdjury plaatste het dier in de 180?

Vraag me af of ze het gehaald heeft... Ga in ieder geval wel eens om tips vragen Knipoog

Europe is our playground

Beekie
Berichten: 6
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Heino

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 12:43

rhijnauwen schreef:
je zat goed in de buurt van de hoofdjury! (ik hoop dat het mij eind april ook zo lukt tijdens het z-juryexamen!) heb je de de L-jurycursus gedaan?



ik heb inderdaad de B/L jury cursus gedaan in Dwingeloo van Dhr. Kloosterboer


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Selina en 8 bezoekers