Collega's met het IQ van een gemberwortel [deel 4]

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-01 13:36

Op verzoek deel 4: Nou, afgezien van het feit dat er na vriendelijk vragen nog steeds halve bakken soep op het aanrecht "te vondeling" worden gezet.... ze hebben weer wat nieuws bedacht! Er moet een PV worden opgericht. Ik heb me daar lang geleden al als vrijwilliger voor opgegeven, maar als uitzendkracht mag je niet... Frusty Om een lang verhaal kort te maken: er hebben zich 12 mensen verkiesbaar gesteld. Vanmorgen kwamen er 4 bij me, of ik van ieder apart een (digitale) foto wilde maken. Voor de "verkiezingscampagne" op intranet. Dat moest dan buiten. Omdat ik geen zin heb om twee verdiepingen naar beneden te lopen, de kou in, heb ik ze de camera gegeven en voorgesteld dat ze van ELKAAR wel foto's konden maken. Nou, dat was een wereld-idee! Komen ze 5 minuten later hijgend terug, of ze de foto's kunnen zien. Dus ik laat ze op de camera zien, staan ze met z'n vieren letterlijk in m'n nek te hijgen. Zelfs toen ik zei "jongens, pepermuntje nemen of wegwezen" bleven ze nog hijgen... Frusty Hebben ze foto's gemaakt van 15 meter afstand. Resultaat: een foto van 1500 pixels breed, met in het midden ergens een poppetje van 20 pixels hoog... *zucht* Waren ze nog iemand vergeten (van de VIER), dus weer terug. Na 5 minuten stonden ze weer hijgend bij m'n bureau. Of het zo goed was.... AAAAAAAARGH! Net een stel kleuters die hun tekening aan de juf laten zien. "Is het zo goed juf?" Dus ergens ben ik wel blij dat ik niet in die PV mag. Je zult er maar mee moeten samenwerken... Koe Koe Koe Koe

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 13:45

HAHAHAHAHA sorry hoor, maar ik begrijp goed hoe je je voelt. Die zijn niet echt snugger nee Clown En dat ze dan ook nog terug komen zonder dat ze van alle vier een foto hadden hahaha. Veel sterkte en succes nog! Tong uitsteken

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 14:59

hahaha... Elles op naar deel 5.
Ik kan hier ook wel een boek schrijven over een directeur met het IQ van een grote gemberwortel Knipoog
Hij is te slim zo slim dat hij simpele dingen niet meer weet en aan ons komt vragen. Ik werk hier nog geen 4 mnd en hij komt aan MIJ vragen hoe hij de foto's van de digicam af moet halen haha. Ik heb het ook nog nooit gedaan maar ik zeg geef maar hier, is een fluitje van een cent! En het lukt me nog ook. Party!!

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 15:08

Hoi Elles, Sjimmie: daar is een gezegde voor: Zelfkennis is het begin van de wijsheid. Blijkbaar wisten die anderen dat jullie alles veel beter kunnen dan zij, daarom zijn jullie dus voor jullie werk aangenomen.

In sommige gevallen is het dus veel belangrijker wie je kent, dan wat je kunt..

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-01 16:10

Hè Joost, niet zo serieus hoor! Moet ik dit soort dingen in 't vervolg dan helemaal in m'n eentje verwerken? Jullie zijn aanmerkelijk goedkoper dan een psychiater hoor. Helemáál met kabel! Haha! Cool
Ennehhh... zie jouw berichtje hierboven er bij jou ook zo raar uit? Ook na het opnieuw oproepen van de pagina blijft jouw tekst in de linkerkolom staan...
_________________
BERTA FOR PRESIDENT!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Elles op 2001-12-10 15:11 ]</font>

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 17:27

it was my fault, ik had joostvangestel gequoot, maar dat pikte de PC niet (html tags). BartVB heeft het opgelost Haha! .

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 17:34

hahaha go elles go elles
wat een dombo's zeg....
elles de kindernanny Haha!

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 22:27

Jeetje elles, je kunt er wel een boek over schrijven!
Wat voor opleiding hebben die mensen gedaan?

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 00:38

Hahaha...ik wacht met smart op deel 5... Schijnheilig Zo kan je er tenminste nog om lachen...

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 12:08

Citaat:
Resultaat: een foto van 1500 pixels breed, met in het midden ergens een poppetje van 20 pixels hoog... *zucht*
Ohhhhhhh, ik lig helemaal onder tafel... ik zie het al voor me... KIES EEN "SCHIM" VOOR DE PV Party!!

(het verbaast me overigens dat ze uberhaupt met een foto terugkwamen... -na al die verhalen over de cup-a-soup automaat- blijkbaar weten ze dus wel het knopje op de camera te vinden. Is dat dan oost-indisch blind???)