Pfff... Ik krijg zo de kriebels, maar t gaat niet

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Pfff... Ik krijg zo de kriebels, maar t gaat niet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-04 20:49

Ik zit nu een tijdje op Bokt en ik ben inmiddels redelijk verslaafd. Ik heb al maanden niet meer op een paard gezeten en al jaren niet echt gereden, omdat ik chronisch ziek ben en psychisch nogal wat problemen heb daarnaast... WAO zit eraan te komen dus daar word ik ook niet vrolijk van... Verdrietig
Nou krijg ik van al die leuke bokt-verhalen over paardrijden en wedstrijden weer zoooo ontzettend de kriebels.... Ik heb wel de mogelijkheid om eens te gaan rijden als ik dat aankan (wat er voorlopig niet in lijkt te zitten), maar door al die leuke verhalen betrap ik mezelf erop dat ik aan het kijken ben naar het 'paardenaanbod' en de neiging krijg te gaan kijken als ik iets zie wat me aanspreekt.... De afgelopen maand zijn me drie paarden aangeboden voor een idioot lage prijs en daar heb ik nee tegen moeten zeggen omdat ik het gewoon nog niet aankan. En natuurlijk straks in de WAO terecht ga komen wat de financiele ruimte ook niet echt groter maakt....

Ik zou zo graag weer lekker elke dag op een paardje zitten en wat wedstrijdjes gaan rijden..... Verdrietig Maar ja, dat zit er voorlopig niet in, ik hou me maar tevreden met wat poetsen en tutten met een paardje van iemand anders... Verdorie wat frustrerend!!!

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 20:53

Jeetje , sterkte , maar gewoon doorbijten , zoals het nu gaat , kan het alleen maar beter voor je worden...

Spookie

Berichten: 935
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Loenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 20:53

Kop op joh! Even geduld hebben misschien, maar jouw tijd komt ook wel weer, zeker weten

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 21:01

minder zeg!
Lijkt me idd lastig als je dan hier al die verhalen leest...
sterkte!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 21:42

Goh wat vervelend lijkt me dat.
Maar is het geen optie om een bijrijdpaardje te nemen?

Nog even geduld in ieder geval en jou tijd gaat zeker nog komen.

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 23:56

Sterkte ermee sanna Ach gut !!

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-04 08:29

Thnx jullie...

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 08:44

jeetje, maar kan je ook niet gewoon paarden borstelen of desnoods alleen aaien?? heb je toch nog een beetje het paardengevoel!!
sterkte!!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 09:24

Is er niet iemand in je omgeving die een paard heeft waar je gewoon zo nu en dan eens op zou mogen rijden. Geen vastigheid, maar af en toe als je het aankan?

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 10:01

Heel vervelend zeg .. hopelijk gaat het snel weer wat beter met je .. ! heel veel sterkte hoor .. !

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 12:57

ik ken het!! en zeker met dit weer,dan gaat het helemaal kriebelen!! buitenritje!!!!!!

Sassieja

Berichten: 4837
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 19:13

Zo te horen kom je er wel hoor! Ach gut
En het hoeft toch allemaal niet van de ene op de andere dag.....neem er de tijd voor en overhaast jezelf niet.....dat is de beste methode....en als jij denkt dat je het aankan......dan moet je het doen...je voelt zelf het best wat je lichamelijk en psychisch aankan....

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-04 08:50

Bedankt voor jullie lieve reacties! Lachen
Ik heb wel de mogelijkheid om te rijden, maar dat kan ik gewoon bijna nooit aan... Gelukkig kan ik wel een beetje poetsen en tutten af en toe. Maar ja, met dat mooie weer en al die leuke rij-verhalen gaat het soms zo kriebelen!! Terwijl ik weet dat ik het met 2 dagen (bed)rust mag bekopen als ik het toch doe, dus laat ik het maar.... Boos! Mijn tijd komt wel weer....