Sharonne en Longeren..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DoosBrigade

Berichten: 30
Geregistreerd: 15-02-04

Sharonne en Longeren..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-04 13:08

Gisteren heb ik Sharonne weer voor het eerst in een HEELE lange tijd gelongeerd, Sharonne heb r nogal een houtje van om je door de bak te sleuren omdat ze denkt dat je Zandsurfen leuk vind in de wind maar gister was ze heel braaf!! ze heeft me geen een keer door de bak gesleurd en sprong netjes aan in de goede galop na 1 keertje bokken en gek doen! ( oke het is niet echt een interesant onderwerp) maar ik ben heel trots op haar en dat wil ik even delen met jullie hahaha!

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 16:25

Fijn zeg, dat ze zo braaf was ! lekker gevoel geeft dat he ..
Hopen dat ze in het vervolg ook een beetje braaf blijft !

DoosBrigade

Berichten: 30
Geregistreerd: 15-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-04 09:49

jep!! ik ga het vandaag nog een keer proberen en hopen dat het weer lukt Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 09:51

Leuk het skiles krijgen van je paard? Ik ken het..! heb er ervaring mee! Leuk dat het nu wel goed ging! Wat ik tegenwoordig doe om skiles te voorkomen is een kleiner bakje uitzetten..! Dan heb je je paard eerder weer terug onder controle..!

Veel suc6..!

DoosBrigade

Berichten: 30
Geregistreerd: 15-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-04 09:58

Nou ik denk niet dat het zal helpen want dan denk ik dat ze tog maar over of door het touwtje heen komt ik heb het nog niet geprobeerd, maar als ik haar een beetje ken dan doet ze dat wel, tegewoordig doe ik gewoon de bijzet teugel een gaatje strakker en longeertouw over haar hoofd en dan op haar bit dan heb je wat meer te vertellen omdat je heel dat hoofd om kan trekken mocht ze gaan rennen en dat vind ze niet zo leuk Schijnheilig Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 10:00

goh de jouwe ook niet..raar he? hehe ach misschien denkt ze nu van hmm die is toch wel lief laat ik mijn best maar doen!

DoosBrigade

Berichten: 30
Geregistreerd: 15-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-04 10:01

Ja ik denk het ook, ze weet dat als ze braaf is dat ze dan altijd slobber krijgt *LOL* ghehe maarja ze is nog jong ( gebruikte ik zelf altijd als smoesje als ik weer eens door de bak gesleurd was en helemaal onder de modder zat en mensen heel lievig vroegen zo heb je gesurft? ) Schijnheilig

Dnies90
Berichten: 3411
Geregistreerd: 24-01-04
Woonplaats: De Meern.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 10:41

leuk voor je dat je paard goed liep vandaag hopelijk at het nu altijd zo voor je

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 10:42

is altijd fijn als je paardje zo lekker braaf is!
ze blijven je verassen he die viervoeters van ons Haha!

DoosBrigade

Berichten: 30
Geregistreerd: 15-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-04 23:15

Jep en dan te hoopen dat het ook zo blijft anders ga ik weer surfen en das best wel eng af en toe Bloos Verdrietig