2 vrijgezelle dames naar het strand! (+ foto's)

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

2 vrijgezelle dames naar het strand! (+ foto's)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-04 12:16

2 Vrijgezelle dames hebben gisteren het strand bij Lange Velderslag onveilig gemaakt Haha! Esmeralda met haar Lunatic en ik met mijn Nappie.

Onderweg richting de kust was het behoorlijk aan het regenen en de moed zonk ons een beetje in de schoenen, althans bij mij, ze hadden namelijk mooi weer voorspelt Boos! Maar daar aangekomen bleek het allemaal wel mee te vallen en kwam er zowaar een klein zonnetje door het wolkendek heen Het waaide alleen heel erg

Nadat we de paardjes hadden opgezadeld bij de trailer..........(waar Nappie alleen maar stond te hinniken omdat hij Luna aan de andere kant van de trailer niet zag staan)
Afbeelding

en ik nog een noodstop had gemaakt bij de toilet en daarna nog even mijn viervoeter vriendje had gecontroleerd konden we op pad
Afbeelding

Het was echt super mooi weer aan het strand alleen stond er een behoorlijke harde wind. Lunatic en Nappie waren echt super braaf, en dat voor de 2e keer op het strand, maar af en toe moest Nappie er nog even over nadenken of het wel een goed plan was om zee in te gaan Haha!
Afbeelding

Heerlijk met zijn 2 lekker over van alles en nog wat kletsen........(overigens was Esmeralda hierna helemaal drijfnat omdat Luna het nodig vond om heel hard met haar benen in het water te stampen Haha! )
Afbeelding

Nadat we zo'n 3 kwartier hadden gereden zijn we omgekeerd om de andere kant onveilig te maken. Dat was heel apart omdat we op de heenweg heel veel wind en dus ook heel veel geluid om ons heen hadden en nu ineens tijdens het galopperen helemaal niets meer hoorden dan alleen maar de paardenhoeven op het harde zand! Echt heel gaaf om mee te maken....... We kwamen uiteindelijk op een stuk waar helemaal niemand liep, kilometers lange stilte en we hebben toen heerlijk met de paarden door het water gegaloppeerd. Grappig gezicht was ook dat alle strandplaviertjes heel hard voor ons uit gingen rennen om vervolgens weer op 1 pootje verder te hippen *LOL*

Na de rit stond er een heerlijke emmer met water voor de dame en heer klaar maar Nappie had denk ik al teveel zoutwater naar binnen gewerkt, die hoefde niet meer Clown Mijn moeder is trouwens wel heel heldhaftig op deze foto want ze is eigenlijk onwijs bang voor paarden *LOL*
Afbeelding

Nadat de paardjes waren afgezadeld en we ze bewonderd hadden vanwege de verschrikkelijk witte voeten van Nap en Luna en Nappie zijn onwijs witte staart en de dame en heer weer op de trailer stonden (na een paar pogingen van Esmeralda om haar Lunatic zover te krijgen de laadklep op te lopen Schijnheilig ) konden ook wij wat gaan eten, lees: Patat en kaassouffle Haha!

Uiteindelijk zijn we halverwege de terugrit in slaap gevallen, maar het was heerlijk, we zijn echt helemaal uitgewaaid


Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 12:19

jammer kan de foto's niet zien (kruisjes) maar het klinkt als een hele leuke dag. Krijg je energie van he even uitwaaien aan het strand.

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 12:24

Wauw, ziet er heerlijk uit. Fijn dat het zo geslaagd was.
Leuk verslag!

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 12:25

Leuke foto's zeg! En een super verslag. Ik wil ook een keer een dagje naar het strand met mijn paardje!!!

Wacht niet op later. Als later iets eerder komt, ben je te laat....

Op het eind van mijn geld hou ik altijd een stuk maand over......

MirZam

Berichten: 5843
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 12:30

wauw wat gaaf!!! lijkt me echt super om te doen!! mooi dat et zo goed is gegaan!!

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 12:33

zie ze nu wel mooie paarden hoor

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 12:47

ziet er goed uit! Lunatic is een prachtig paardje met die kleuren!

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 13:11

Ah gaaf he
*tikkeltje jaloers*
wil ik ook nog een keer doen voor mijn paardje verkocht wordt!
reactie op pellie: Lunatic is zeker een prachtpaard
En nappie blijft ook *kwijl*

Mrijn

Berichten: 3479
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 13:24

Heerlijk, he? Ik heb altijd veel te zeuren op de Randstad (drukte, geen weiland), maar zo'n ritje maak ik bijna iedere week!

Live is what happens to you while you're busy making plans....

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 13:35

echt lekker dat jullie naar het strand zijn gegaan!! ben al 3 x geweest en het blijft super!!! leuke foto's ook

Waar de kennis van de ruiter ophoudt,begint zijn grofheid!

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 14:35

Super joh!! Ziet er echt gaaf uit..

keep calm, I'm engaged!!! <3

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 14:42

lekker he zo uitwaaien met je paardjes !

Dag lieve mama...

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 14:51

Gave foto's, Nappie en Luna zijn echt leuk OK dan!
Ook grappig dat ze nu ineens best friends zijn Haha!

Ik heb echt nog nooit op het strand gereden, lijkt me zo gaaf!

Samantha_

Berichten: 10779
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 15:06

Leuke foto's!

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 15:10

Leuke foto's ! lijkt me echt gaaf zo'n strandrit ! helaas nog nooit de mogelijkheid gehad er een te maken !

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

Percy

Berichten: 12023
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 15:19

Ooit was er een tijd dat ik het strand een beetje zat was na jaar in jaar uit, dag in dag uit er te rijden maar als ik deze foto's zie mis ik het toch wel weer heel erg. Enige nadeel van wonen in het Limburgse land want verder is het hier geweldig wonen.

Napoleon vond ik al een leukerd maar die Lunatic is ook wel een hele aparte zeg.


zuppie
Berichten: 120
Geregistreerd: 07-02-04
Woonplaats: mooie twenteland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 15:32

*Jaloers kijkend* leuk hoor zo'n strandrit. Haha! Haha! .
Ik vind het er echt super uit zien. Leuke paardjes trouwens. En helemaal lekker dat jullie het zo rustig aantroffen op het strand. Daar moet je gebruik van maken, binnenkort zal het wel weer drukker worden, als het weer mooi weer wordt. Tong uitsteken

nano
Berichten: 998
Geregistreerd: 07-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 15:39

leuke foto's..ik wandel daar altijd met mijn hond (bordercolie) die gaat altijd achter de paarden aan als die langs komen..dan is ze altijd helemaal door het dollen heen..hahaha

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-04 15:52

nano schreef:
leuke foto's..ik wandel daar altijd met mijn hond (bordercolie) die gaat altijd achter de paarden aan als die langs komen..dan is ze altijd helemaal door het dollen heen..hahaha



Wij hadden op een heel stil stuk ineens een of ander hondje achter ons aan die heel vastberaden was om een van onze paarden in de billen te happen............. Na eindeloos en echt onwijs hard te heben gegaloppeerd (dat kleine pokke hondje hield het nog lang vol ook Boos! ) waren we van hem verlost Haha!

Verder was het idd echt heerlijk, ik ga zo maar eens naar stal om te kijken of Nappie geen spierpijn heeft Schijnheilig

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 17:59

Wat leuk zeg!!!
Het verhaal is helemaal compleet met die foto's erbij

:+: Lady & Viënna :+:
Blondes have more fun ;)
Mijn fotografiefacebook : La_Vie Photo

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 18:14

Super joh!
Fijn dat het allemaal zo goed gegaan is
Ooit..... Lachen

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 18:26

Ahh die napoleon is toch zo'n leukerd he Lachen

Gave foto's! Ziet er uit dat dat wel voor herhaling vatbaar is, gok ik zo.

Vandaag even geen achterhaalde quotes

Belker

Berichten: 15254
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 19:38

Leuk joh, ziet er lekker uit. Het strand is idd gaaf. zeker vergelekenm et al het bos om ons heen.

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 19:48

Super foto's!
lekker naarthet strand, nappie & luna zijn super! Enne mooie cap (heb hem ook *LOL*

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 20:16

wat leuk zeg!
Mooie foto's ook!

♥ Iets met diepe dalen en hoge bergen!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: KikiCelinevs, Maanon_ en 36 bezoekers