KPN telefoon te vroeg afgesloten

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

KPN telefoon te vroeg afgesloten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-04 09:34

Had ik vorig jaar zoveel problemen met UPC dat ik overstapte naar KPN, begint het gezeur hier weer opnieuw!
Ik ga per 1 april verhuizen en wilde dus ook per die datum mijn telefoonaansluiting opzeggen. Ik heb dus netjes vorige week een brief hierover gestuurd aan KPN met de vraag of ze mij een bevestiging van ontvangst kunnen sturen.
Die lag zaterdag in de brievenbus. Alleen staat daarop dat mijn aansluiting per 15 maart (vandaag dus!!!) wordt afgesloten. Ik heb meteen de klantenservice gebeld en daar werd mij verteld dat ik vandaag meteen om 8 uur even zou moeten bellen om de afsluiting tegen te houden.
Nou, dat heb ik gedaan, maar helaas was de telefoon al afgesloten. Ik was al te laat. Nu heb ik dus geen telefoon meer, maar wat nog erger is, ik denk dat het internet er straks ook uitligt. Volgens de dame van de klantenservice heb je geen adsl signaal meer zodra de telefoon is afgesloten. Toch werkt het internet nu nog wel...
Ik hoop dat het dat blijft doen, want anders ben ik helemaal afgesloten en ik moet nog zoveel regelen! Ik ben eigenlijk best wel boos!

[edit:BartVB]Titel[/edit]

* To Belg, or not to Belg *


Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 09:36

Lekker geregeld dan weer van de KPN!

Ik hoop dat je het zo snel mogelijk allemaal kan regelen, want zonder bokt kun je echt niet Haha!.

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 09:38

ow die kpn toch, wij hadden er ook problemen mee...
mijn vader heeft een isdn lijn van zijn werk die binnenkort wordt afgesloten (keuze van zijn baas) wat doen die lui: sluiten ze onze eigen telefoonlijn af! (we hebben nu 2 apart lijnen...) Stoom uit je oren

---->>> e_l_m_o is nu Sitie <<<----

Learn from the mistakes of others.You can’t live long enough to make them all yourself.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-04 09:41

Opnieuw aansluiten kan niet meer, dan zou ik weer aan een jaarcontract vastzitten. Klacht indienen was wel mogelijk, maar daarmee bereik ik niks op korte termijn, ik krijg er mijn aansluiting niet mee terug.
Ik hoop echt dat mijn internet blijft werken...

* To Belg, or not to Belg *

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 09:50

Mijn ADSL bleef het wel doen nadat ik mijn telefoonabbo had opgezegd. Ik heb pas 3 maanden nadien ook mijn ADSL opgezegd vanwege verhuizing.

זכור

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-04 09:53

Dan is er nog hoop voor mij! De telefoon kan me namelijk gestolen worden, maar zonder internet (lees: zonder Bokt), voel ik me behoorlijk gehandicapt!

* To Belg, or not to Belg *

Caira
Berichten: 26055
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 10:06

En wij kunnen je natuurlijk ook niet zo lang missen!

maudy

Berichten: 1309
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Akersloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 10:21

Wij hebben precies hetzelfde gehad, ook te vroeg afgesloten. Zeker moeite met de administratie daar. Kun je niet (mobiel) bellen en vragen of ze zo snel mogelijk je aansluiting (voor 2 weken) weer aansluiten. Tuurlijk zit je dan niet aan een jaar vast, het is hun probleem dat ze je 2 weken van te voren afsluiten! Heb je niet nog je brief die je hebt gestuurd toen je het per 1 april wilde afsluiten, als bewijs?

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-04 11:25

Ik heb ze nu 2x aan de lijn gehad. De eerste dame bood haar excuses aan, maar kon verder niets voor me doen. De tweede dame die ik sprak zou haar best gaan doen. Ze belt me voor 12en terug om te vertellen of ik mijn aansluiting terug krijg. Ben benieuwd...

* To Belg, or not to Belg *

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 12:39

grrrr irritant zeg die service. Ben ook wel benieuwd of je je aansluiting nog terug krijgt. Heb je wel een mobieltje voor nood? Je zou de va maar moeten bellen ofzo.


Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-04 12:57

Jawel, een mobiel heb ik wel. Maar ik was bang dat met mijn vaste aansluiting, ook meteen mijn internetaansluiting opgeheven zou zijn. Dat blijkt niet zo te zijn, want ik heb nog steeds verbinding.

* To Belg, or not to Belg *

maudy

Berichten: 1309
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Akersloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 14:11

en ben je al teruggebeld?

Carolinef

Berichten: 4939
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Sleeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 14:28

ja hier een KPn medewerker, is natuurlijk vreselijk balen en vreselijk slordig dat ze jouw brief niet goed hebben gelezen, zou er zeker wel een klacht van maken, verhaal erop dat je door hun fout zonder telefoon zit en noodgedwongen extra kosten moet maken met je mobieltje om nog te kunnen bellen terwijl jij netjes aan hun hebt aangegeven wanneer je foon moest worden afgesloten. probeer ten minste je mobiele foon kosten te verhalen bij ze! voordeel is wel dat je het schriftelijk hebt gedaan, dat raadt ik ook iedereen aan, doe het schriftelijk daar kun je zelf altijd op terug vallen en kan je ook duidelijk aanwijzen wat je hebt geschreven!

sterkte ermee!

Ubie (Brusvein) Haakon (Hisco) en Indigo (Ismo) onze 3 Fjorden musketiers!!!
http://www.bokt.nl/markt/ad/17225/rober ... o-boek-pre

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 14:57

ik heb ook zoiets gehad!
wij zijn niet zulke bellers,en voor ons is het dus goedkoper,om alleen onze mobieltjes te houden,dus ik had per een bepaalde datum mijn telefoon opgezegd bij KPN,en werd een maand te vroeg agfesloten!!!
tot overmaat van ramp,werd de ochtend net mijn zus geopereerd,en zat ik met een heel zenuwachtig nichtje in huis,dan wil je toch wel bereikbaar zijn!!(we hadden onze nieuwe mobieltjes ook nog niet binnen)

gelukkig had ik een vriendelijke medewerker(nee,carolinef,was het niet helaas)aan de lijn,en die heeft me (eigenlijk tegen de regels in)gezorgd,dat ik weer aangesloten was,binnen een half uur!

Serieus genomen worden, of serieus genomen worden, that's the question!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-04 22:40

Ik heb mijn aansluiting niet teruggekregen
Die aardige mevrouw heeft ook niet teruggebeld. Ik voel me behoorlijk in de zeik genomen, eigenlijk.
Dat van die extra mobiele kosten, daar had ik niet eens aan gedacht. Ik ga morgen toch maar een officiële klacht indienen.

* To Belg, or not to Belg *

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 11:58

Heb je alweer nieuws, Yorghos?

KPN was bij ons ook erg vlot. Wij verhuizen per 1 april en ik had ook netjes op tijd de verhuizing doorgegeven. Kreeg vorige week een bevestiging van KPN over de verhuizing van de telefoonlijn, maar niets over ADSL. Dus nog maar even achteraan gebeld en gemeld dat ADSL ook per 1 april moest meeverhuizen.

Gisteravond bleken we ineens geen internetverbinding meer te hebben. Dus ik vanmorgen KPN gebeld, die mij doorverbond met mijn provider en daar kwam de aap uit de mouw: mijn provider had van KPN doorgekregen dat mijn ADSL-verbinding per 16 maart verhuisd moest worden. Hoe ze daar nou bij komen? Ik had toch echt 1 april doorgegeven!

Anyway, het is doorgegeven aan de technische dienst, officieel staan er 7 werkdagen voor heraansluiting maar hun praktijkervaring is dat het meestal binnen een dag weer geregeld is. Ik hoop het maar, het is toch niet echt leuk als je zonder aankondiging vooraf ineens zonder internet zit.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Ange29, Brandje_04, Dyphusion, Ellen_ov, Indy_Mouse_9, InfinityT, jen, Jungles, katinker, Kmbrly, Lalidan, Lalladidoo, MirjamRobin, Monique1963, roosjenat, Shenavallie, Siers83, Sigge, Ubermetrics, xPabloBokt, YandexBot, Zebrastreep, zonnebloem18 en 185 bezoekers