Weer op mijn paardje geklommen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
patos

Berichten: 4502
Geregistreerd: 23-04-03

Weer op mijn paardje geklommen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-04 22:20

Na een week ziek te zijn geweest en dus ook niet getraind te hebben, Scheve mond ben ik vandaag weer op mijn paardje geklommen. Mijn vader was even mee om me even in de gaten te houden aangezien ik nog een beetje wiebelig ben. Ik heb hem dus meteen de opdracht gegeven om maar wat leuke plaatjes te schieten Haha!

Het was alleen maar even wat spieren los maken. Let aub niet op mijn zieke witte hoofd of mijn vreemde kapsel (over het algemeen zie ik er niet zo uit Bloos ). Commentaar is welkom, mits opbouwend en op een leuke manier. Houd er dus wel rekening mee dat ik een week niet gereden heb en het er niet uitziet zoals het eruit zou moeten zien.

Afbeelding

Na een stevige warming-up een middendrafje

Afbeelding

Schouderbinnenwaarts, maar net 3 sporen en te weinig lengtebuiging Bloos . Normaal gesproken hebben we meestal een 7 voor de schouderbinnenwaarts Knipoog .

Afbeelding

Close-up van haar hoofdje, ze wilde niet eens dr oortjes naar voren doen voor de Cheese!

Afbeelding

Midden/uitgestrekte draf, of iets er tussen in, ligt eraan op welke moment de foto is genomen Haha!

Afbeelding

Een beetje een wilde foto, geschrokken door laag overvliegende ganzen Rolleyes

Afbeelding

Travers, daar zijn we nog maar een week of 2 mee bezig, maar er mist nog behoorlijk wat lengtebuiging. En vanzelfsprekend hoor ik recht vooruit te kijken... Tong uitsteken

Afbeelding

Nog niet veel beter, daar moet duidelijk nog flink aan gewerkt worden. En vooral Patos dr achterkant is erg interessant Doei, doei

Afbeelding

Van behoorlijk ver weg, achterhand is er niet genoeg bij, toch vind ik het plaatje niet onaardig

Suusje1986

Berichten: 1153
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 22:44

Jammer, kruisjes...

Loeser

Berichten: 2578
Geregistreerd: 09-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 22:53

idd erg jammer, kruisjes!

bowena_84
Berichten: 2543
Geregistreerd: 11-10-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 22:54

kruisjes jammer

patos

Berichten: 4502
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-04 09:41

Ik zal het van de week nog wel een keertje proberen, gisteren zag ik foto's, maar nu zie ik ook kruisjes Boos!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132002
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 11:33

Jammer dat de foto's het niet doen.
Ik zal dit topic afsluiten, en dan mag je een nieuw topic openen zodra je foto's weer tot leven zijn gekomen Knipoog