Hebben jullie dat ook wel eens..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Hebben jullie dat ook wel eens..

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 18:03

Dat je je eigenlijk een enorme bofkont ( Haha! ) voelt omdat je de mogelijkheid hebt om paard te rijden enzo?
Ik rijd maar een keer in de week en verzorg Moon (waar ik niet op rijd), en zou natuurlijk supergraag een eigen paard willen maar eigenlijk bedenk ik dan dat ik al hartstikke veel geluk hebt híérmee! Hoeveel meisjes/jongens zijn er wel niet die ook dolgraag zullen willen rijden, maar niet mogen/kunnen?
Ik vind dat mensen die de mogelijkheid hebben om met paarden om te gaan al heel erg geluk hebben. Wat vinden jullie? Lachen

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 18:45

Nou, eerlijk gezegd heb ik dit gevoel ook op dit moment. Ik rij sinds dit weekend een merrie bij. Ik heb haar 4 dagen in de week tot m'n beschikking, mag zelf kijken wanneer ik kom, hoef alleen maar te rijden en niet uit te mesten of zo. Goh... echt geweldig!

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 18:48

ja, en of ik dat heb! ik heb nu een eigen, en heel vaak is dat besef er nog niet echt. Ben super blij met mijn kleine ijsbeer, en erg gelukkig saampjes met hem Lovers

Gjilke

Berichten: 4695
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 18:54

Ik zit eigenlijk al een hele tijd met het idee van: "ik ben gewoon te gelukkig"
Ik heb eigenlijk alles wat ik wil hebben, mijn familie en vrienden zijn gezond, wat wil ik nog meer!!!

lenny35
Berichten: 17
Geregistreerd: 28-02-04
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 19:25

ja zeker voel ik mij een ""bofkont".
Nu als moeder zijnde is het toch een droom die is uitgekomen,die ik als klein meisje altijd hebt gehad.

Onze eerste pony twee jaar geleden gekocht voor onze dochter,maar ik kan niet ontkennen dat ik net zo blij was!

nu hebben we er een paardje bij,en het is nog steeds niet "werkelijk hoor,
laatst waren mijn dochter en ik samen aan het rijden,zij op de pony ik op het paard.Wat een geluk zeg!

ik besef al te goed dat het voor vele het een droom blijft......

iris_oo

Berichten: 1792
Geregistreerd: 22-02-04
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 19:30

Ik ben al een tijdje op zoek naar een verzorgpony maar ik ben al blij dat ik nu 1 of 2 keer per week lekker bezig ben/kan zijn op de manege Haha!

o0Steffie0o

Berichten: 4578
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 19:55

jah ik sta er ook wel eens bij stil, hoeveel mensen zijn er wel niet die niet kunnen rijden omdat het bv te duur is of omdat ouders het gevaarlijk vinden, ik voel me dan ook zeker een bofkont dat ik een verzorgpony heb gevonden waar ik echt alles mee mag.

Fredt

Berichten: 7984
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 22:52

Ik voel mij inderdaad ook een hele grote bofkont,
ik rijd een super gafe Haflinger 5x inde week.. ze staat lekker in pension op een manege met binnenbak etc. Echt super lekker .. Het is een super pony !

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 23:25

Ik voel mij zeker weten een enorme bofkont!! Iedere dag weer,prijs ik mij enorm gelukkig,met mijn eigen paard.

TaNjAlOvEr

Berichten: 41
Geregistreerd: 10-03-04
Woonplaats: zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 23:38

daar ben ik het helemaal mee eens.
ik ben eig al blij als ik die ene x in de week mag rijden het is natuurlijk leuk als je een eigen paard hebt maar zo vind ik het eigenlijk ook wel best.
ik rij nu ongeveer al 5 jaar en ik heb een hele lieve verzorgpony genaamd tanja en met haar ben ik ook erg blij dus jah voor mij is het voorlopig zo wel even genoeg Haha! maarja tanja wordt nu al oud Huilen want ze is al 32 dus best oud al jah en jah je weet niet hoelang ze nog heeft mja ik probeer het altijd gewoon positief te bekijken want ze is er nu nog Haha!

Artemide

Berichten: 1336
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 00:01

Ja, ik vind het ook geweldig, ik bedoel, ik heb tenminste de KANS om te gaan rijden, ook al is het (maar) 2x per week.
Ook al heb je geen eigen paard, toch kun je er plezier aan beleven!

En ok de mensen met eigen paard zijn SUPERBOFKONTEN Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 08:23

Ik ben dus niet de enigste die zo denkt. Haha!

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 10:11

Ik heb dat gevoel als ik heel erg lekker heb gereden!
En vooral als ik de pony zie lopen die ik vorig jaar heb gereden! (milkshake)
En ook dat ik wedstrijden mag rijden en dat mn vader me altijd wel wil brengen enzo..
Ik ben de grootste Bofkont Tong uitsteken

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 10:19

ikke dan, ik woon als 22-jarige samen met mijn vriend op een boerderij met 1 ha. grond, en we hebben 3 paarden en een koe, en een bak.....en we betalen geen huur of hypotheek (wel bergen geld aan verzekeringen verbouwingen maja)
ik schaam me er bijna voor.....
ik heb vrienden waarvan de ouders altijd in een klein huurhuisje zijn blijven wonen (en die zijn dan ook wel eens jaloers.....dan kraken ze de boel lekker af....nou ja als ik hier maar gelukkig ben toch?\

EN DAT BEN IK!

gentlelover

Berichten: 142
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: Ergens in Noord Holland ..

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 11:15

Jah ikvoelde me ook zo toen ik voor het eerst op een paard zat ik voelde me ook heel blij toen ik op een paard zat voor het eerst Party!! nou ik hoop voor je dat je snel op een paard mag rijden *LOL*

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 11:38

Ik voel me ook altijd een bofkont als ik weer naar Maus toe ga Lachen Het is dan wel niet mn eigen paard, maar het voelt wel zo! Het is zo verschrikkelijk fijn om bij je paard te zijn! lekker je hoofd leegmaken op de heerlijkste manier! Wat wil je nog meer?! Haha!

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 12:58

Ik besef keer op keer weer dat ik een enorme bofkont ben met mijn eigen paardje . Iets waar ik vroeger alleen maar van kon dromen is nu al weer 2 jaar werkelijkheid. Geweldig !!!

Feufollet

Berichten: 561
Geregistreerd: 27-02-04
Woonplaats: bij Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 13:02

Ja!
Ik ben elke dag weer dolblij met onze 2 paarden! En ik heb al een half jaar helemaal niet eens meer gereden door een rugblessure. Het jaar daarvoor heel weinig vanwege een verhuizing.
Maar we wonen nu wel in een vrijstaand huis met een stukje grond net groot genoeg voor een bak. En als ik 's ochtends de gordijnen van de slaapkamer opentrek en ik zie mijn paardjes staan voel ik me heeeeeel gelukkig!

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 13:06

ja elke ochtend als ik de deur open gooi van de schuur en begroet word door 6 hinnikende paardenbeesten die me vrolijk aankijken.

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 14:24

Ja Lachen Ben blij dat ik mag lessen van me ouders en dat ik 2 lieve verzorgpony's heb Lachen

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 14:34

Als ik op stal kom en wordt begroet met een lieve hinnik, die snuit in mijn gezicht Lovers
Iedere dag besef ik wel dat ik mijn paard zoveel voor mij betekend.

Van de week had ik engels mondeling en die leraar vroeg wat ik nou zo leuk vond aan paardrijden en aan mijn paard. Tja, dat is niet uit te drukken en al helemaal niet in het engels Haha!