Dilemma: Happy Valley spullen bestellen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 12:14

Pava schreef:
Ik reed vorig jaar zomer met een turquoise Esprit shirtje en een caramelkleurige rijbroek. Dat staat hardstikke mooi. Dan nog een dekje erbij in die caramel kleur (of zandkleur) en voilà..... een mooie combie!


Lijkt mij mooi! Maar ik ben ook voor donkerblauw met turqoise.
Ik houd eigenlijk helemaal niet zo van de kleur, maar heb er inderdaad vorig jaar al een vestje van gekocht.
Turqoise vind ik alleen voor mezelf mooi, niet voor mijn paard.
Daar komt echt geen schabrak op in die kleur.



essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 12:15

Trouwens, ik vind die horselover kleding wel enorm duur zeg.
Elders kan ik leukere en goedkopere kleding vinden, denk ik.

Ik ben een gelukkeling.

Loesje

vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 12:16

bij zwart, zandkleur, beige, rood, pimpelpaars Tong uitsteken

Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 12:32

essie79"]
[quote="Pava schreef:
Ik reed vorig jaar zomer met een turquoise Esprit shirtje en een caramelkleurige rijbroek. Dat staat hardstikke mooi. Dan nog een dekje erbij in die caramel kleur (of zandkleur) en voilà..... een mooie combie!


Lijkt mij mooi! Maar ik ben ook voor donkerblauw met turqoise.
Ik houd eigenlijk helemaal niet zo van de kleur, maar heb er inderdaad vorig jaar al een vestje van gekocht.
Turqoise vind ik alleen voor mezelf mooi, niet voor mijn paard.
Daar komt echt geen schabrak op in die kleur.
[/quote]

Nee, geen turqoise op mijn paard idd. Dat gaat ook mij ff te ver! Haha! Maar die turquoise (of aqua, net hoe je het noemen wilt) met caramel combi zag je vorig jaar in de gewone mode al. Persoonlijk zou ik bij donkerblauw eerder lichtblauw doen.

Bel straks ff terug mam, ik sta net de cake af te gieten - Loesje
** M2 +4 **

olga

Berichten: 1758
Geregistreerd: 28-08-01
Woonplaats: Nederweert

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 12:37

Ja hele mooie anky halsters, bijv. grijs met oranje onderlegd, ook hele mooie kwaliteit. Helaas ook anky prijs

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 12:41

Anouk, ik wist dat je erg was, maar zoooo erg?!
Hahahahah arme meid, wat een dilemma nou toch! *grin*

Ik zou vanille ook goed kunnen combineren met bruin, doet me aan ijsjes denken, mjammie!
Maar dat turquoise idee, dat vind ik toch duidelijk minder. Sjors met turquoise, eeehm, beetje niet mooi denk ik (krijg hij denk ik een "vrouwelijk" uiterlijk van if you know what I mean!)

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 15:19

Waar hebben ze die RTS broeken?

Some people look for a beautiful place, others make a place beautiful

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 16:03

Concorde schreef:
Waar hebben ze die RTS broeken?

bij http://www.rts-sportline.de, het zijn erg fijne broeken, dat bentex is lekker spul OK dan! die broeken vallen alleen heel erg klein, je moet 2 maten groter nemen dan je normale maat. ik heb normaal maat 36, rts broek maat 40 van iemand overgekocht. in het begin zat ie goed maar na hem een keer of 10 gewassen te hebben was ie toch wel een beetje gekrompen waardoor die te klein was geworden Scheve mond

Gamble

Samantha_

Berichten: 10780
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 16:06

Volgens mij vallen ze niet altijd kleiner, ik had er 1tje, maat 36, en die viel juist heel groot! Ik had bij m'n kont echt super veel ruimte over! Haha! Hij was wel heel kort, dus voor de lengte had ik wel 2 maten groter kunnen hebben, maar voor de breedte 2 maten kleiner! Bloos!

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-04 16:19

Tja, sorry, maar er komt toch echt turkoise op Sjors te liggen hoor Haha!. Misschien ook nog wel vanille, maar eerst die bamboo kleur eens uitproberen,...

Maar domme ik, heb vandaag een nieuwe jas gekocht van PK, zwart met rose,... Nu moet ik overschakelen op rose/vanille, hoe vinden jullie dat?

Samantha_

Berichten: 10780
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 16:21

Dan maak je 2 setjes, 1tje met rose vanille, en 1tje met turqoise vanille. Haha!

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 16:52

rose-vanille, nee, niet echt leuk, zeker geen rose dekje op een ruin doen dat turqoise is juist een supermooie kleur! je koopt zo'n vanille kleurige broek, een truitje en/of bodywarmer in het turqoise, eventueel nog met vanille erin. het zou helemaal mooi zijn als je een vanille kleurig shabrak heb met een turqoise rand maar ik denk niet dat je die vind. dus moet je of een vanille kleurig shabrak + bandages kopen of een turqoise kleurig shabrak+bandages alleen weet ik niet of dat binnenkort te koop is. bij je roze-vanille jas kan je toch beter een vanille-shabrak + bandages kopen. ze (horselover) hebben trouwens een supermooi turqoise halster van anky met bijpassens touw Kwijl

Gamble

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 19:30

Jeetje dilemma zeg Knipoog Haha!
Vanille met bamboo lijkt me wel gaaf, maar dat is natuurlijk weer een andere combi.
Turquoise, die kleur vind ik ook erg moeilijk te combineren, als het zomers moet blijven tenminste.
En om nou jezelf + paard helemaal in die kleur te steken lijkt me erg kermis Schijnheilig

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 19:33

Bedenk me net: als je toch die olijfkleurige rijbroek bij het bamboo setje wou kopen... dat vind ik ook wel leuk bij turqoise,
Is ook een kleurcombi van HV;

Afbeelding

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 19:35

Turqoise en lichtgeel Haha!
Ja, ik kom nu opdeef, haha.

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-04 19:42

Lydiia, vanille = lichtgeel Haha!. En van Anky komt er een turquoise pad, nu alleen de bandages nog zien te vinden,...

Rose is mooi met? Lichtblauw?

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 20:04

Ehm ja vanille lichtgeel, lichtgeel vanille, oeps idd Bloos Haha!
Nou dat is dus een leuke combi Lachen
Rose is leuk met vanille of lichtblauw is leuk, maar misschien ook een beetje (te) lief.
Kan eigenlijk ook geen 1 kleur bedenken die met roze matcht zonder dat het lieflijk wordt, roze is gewoon lief Lovers

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-04 20:12

Ik ben ook lief Haha!, maar ik hou dus ook heel erg van pastel kleuren, mijn vriend heeft me vaak zat voor zuurstok uitgescholden met al mijn roze kleertjes vorige zomer Nagelbijten / Gniffelen.

Ik ben eruit: rose, turquoise en vanille wordt het voor mij ! Nu alleen even sparen, Happy Valley wordt volgende maand wel aangeschaft Haha!.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 20:32

Wat voor kleuren heb je al aan rijbroeken in huis??

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 20:36

Volgensmij kun je beter vragen welke kleuren ze nog niet heeft, hihi Haha! *LOL*

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-04 20:38

Lovely schreef:
Wat voor kleuren heb je al aan rijbroeken in huis??


Even denken,...

Zwart, zwart/antraciet, creme, donkerbruin, lichter bruin, lichtblauw, donkerblauw, paars/blauw geruit, wit, taupe, geruit creme/wit/rose en dat was het zo uit mijn hoofd wel even. Heb het idee dat ik er nog vergeet, maar weet niet precies wat,...

gabyfedde

Berichten: 11895
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 20:42

Mijn moeder heeft zo'n jasje in het turquoize en daar zit dan een heel klein beige biesje aan.
Dat is mooi te combineren met een beige/zandkleurig dekje en bandages.

Don't dream your life, live your dreams!

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-04 20:58

Ja, ook van Happy Valley Gabyfedde? Ik ga toch meer voor vanille denk ik, al is het fijn om te weten dat zand/beige er ook goed bij kan!

Samantha_

Berichten: 10780
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 20:59

Anoukie"]
[quote="Lovely schreef:
Wat voor kleuren heb je al aan rijbroeken in huis??


Even denken,...

Zwart, zwart/antraciet, creme, donkerbruin, lichter bruin, lichtblauw, donkerblauw, paars/blauw geruit, wit, taupe, geruit creme/wit/rose en dat was het zo uit mijn hoofd wel even. Heb het idee dat ik er nog vergeet, maar weet niet precies wat,...
[/quote]
Dan heb je, even rekenen, 11 rijbroeken? Bloos!
Zooo dan wel veel zeg! Haha!

gabyfedde

Berichten: 11895
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 21:01

Anoukie schreef:
Ja, ook van Happy Valley Gabyfedde? Ik ga toch meer voor vanille denk ik, al is het fijn om te weten dat zand/beige er ook goed bij kan!


Ja ook van Happy Valley.
Het is net zo'n jasje als wat hierboven staat, alleen is de hoofdkleur dan turquoize.
Alleen de biesjes zijn heel anders, het is echt een zand/beige kleur. Zo'n kleur als dat de enveloppen van de postbank zijn.
Ik vind het jasje alleen te mooi om mee te rijden Bloos!

Don't dream your life, live your dreams!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Frummel01, Googlebot, kimwilliam, Lui_ en 39 bezoekers