pfff bouwvakkers :D echt bang...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

pfff bouwvakkers :D echt bang...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-04 10:11

aangezien omstandigheden was ik gisteren ( en vandaag ) thuisgebleven.
Alleen gister was dat niet zo'n geweldig succes, was helemaal bang geworden ed. Bij ieder minuscuul geluidje draaide ik me al om Scheve mond
Dat ging nog wel, tot er een deur dichtsloeg.Man, wat schrok ik, echt niet normaal! Toen ben ik ff naar me paardje gegaan, toen was het wel wat minder Lovers . Toen ik thuiskwam was mijn moeder er weer , gelukkig.
daarna ging het allemaal goed, tot ik ging afwassen. Op een gegeven moment hoorde ik een deur dichtslan, en verder niets. Dus ik wil me omdraaien om te vragen of het mijn moeder is, kijk ik recht in het gezicht van mijn moeder. Dus ik gillen Scheve mond , jezus, wat was ik bang. Echt niet normaal. En daarna ik gelijk keihard huilen en sorry zeggen.

Vandaag, weer alleen thuis, gaat al wel een stuk beter dan gisteren, totdat ik opeens stemmen hoorde. Dus ik loop heel zacht naar het raam,
hoorde ik opens een stem zeggen : "pak jij de kruiwagen even, ..".
dus ik natuurlijk weer super bang, zie ik ineens een ladder voor mijn raam staan.
en toen wist ik het weer: woensdag zouden wat bouvakkers iets aan het dak van het klompenhok doen, dus waarschijlijk doen ze dat nu Bloos!

maar goed, gelukkig geen inbrekers ofzo Lachen
moest ik ff kwijt, voel me nu al wat meer opgelucht...

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 10:14

als ik snachts alleen thuis ben, ben ik niet echt op mijn gemak, maar overdag heb ik daar gelukkig geen last van.

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 10:15

Vervelend is dat he, ook zo iets stoms bij mijn vriend thuis voel ik me volkomen veilig, maar als ik bij mezelf thuis ben weer stukken minder.

Ik heb een keer gehad dat mijn sleutelbos was gestolen, wat was ik als de dood zeg, dat die gene mij achterna kwam om te kijken waar ik woonde en zo te kunnen inbreken. Heb die nacht helemaal niet geslapen

vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-04 10:29

ik voel me dan ook echt zo stom...

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 15:06

missnynke schreef:
als ik snachts alleen thuis ben, ben ik niet echt op mijn gemak, maar overdag heb ik daar gelukkig geen last van.


Heb ik ook Lachen

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 16:59

maar waarom ben je dan zo bang??? je kan toch als je alleen ben alle deuren op slot doen!!

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 18:15

Pfff... bang vogeltje (niet l*llig bedoeld hoor Lachen )
Hopelijk gaat het nu weer wat beter Ach gut

Shariff_

Berichten: 1950
Geregistreerd: 30-11-03
Woonplaats: Hoogkerk (GR)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 19:03

dat heb ik alleen s'avonds..