Man vrijuit na seks met pony

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Les_Fjal

Berichten: 1926
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Hoogvliet

Man vrijuit na seks met pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-04 16:37


Eentje is niet genoeg...Meer...Meer...Meer !!

~`Life's there for the ones who love to live and take it all, for it is free...~` -*Sonata Arctica*-


Mer1980

Berichten: 18810
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 16:46

in 1 woord walchelijk, en het is nog vlakbij ook. Ik moet die perverse viespeuk niet tegenkomen. bah!!!!!!! Er stond ook nog bij dat er tuinartikelen bij lagen. wat als hij niet betrapt was.......

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

Calanddra

Berichten: 14120
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 16:47

Stoom uit je oren Niet strafbaar als een pony wordt verkracht maar niks oploopt???? Dit slaat echt nergens op! Als bijv. een meisje wordt verkracht maar er niks aan overhoud dan gaat hij toch ook niet vrijuit??? Ik kan hier echt zo boos om worden Stoom uit je oren en hij is nog wel op heterdaad betrapt! Sommige mensen zijn echt zulke eikels! Boos! Boos! ksnap t echt niet hoor dat hij vrijuit gaat, alsof paarden minder zijn dan de mens........ ik vind dat dus echt niet.....de mens was 'n stuk minder ver ontwikkeld geweest als de paarden er niet waren geweest....... Stoom uit je oren ik hoop echt zo dat hij toch nog goed veroordeelt word, maar ik ben bang dat dat niet gaat gebeuren..........

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 16:50

tinker_lover schreef:
-:(- Niet strafbaar als een pony wordt verkracht maar niks oploopt???? Dit slaat echt nergens op! Als bijv. een meisje wordt verkracht maar er niks aan overhoud dan gaat hij toch ook niet vrijuit??? Ik kan hier echt zo boos om worden Stoom uit je oren en hij is nog wel op heterdaad betrapt! Sommige mensen zijn echt zulke eikels! Boos! Boos! ksnap t echt niet hoor dat hij vrijuit gaat, alsof paarden minder zijn dan de mens........ ik vind dat dus echt niet.....de mens was 'n stuk minder ver ontwikkeld geweest als de paarden er niet waren geweest....... Stoom uit je oren ik hoop echt zo dat hij toch nog goed veroordeelt word, maar ik ben bang dat dat niet gaat gebeuren..........

ben ehet hier mee eens.
ik heb ook al in een andere topic gereageerd!!
dit is gewoon niet normaal meer Boos!

Waar de kennis van de ruiter ophoudt,begint zijn grofheid!

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 16:50

Getverdemme!
Te goor voor woorden!
Wat heeft nederland ook een kutregeltjes Boos!

Faber quisque fortunae suae

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 16:55

gadverdamme!
Hoe haal je het in je hoofd om met een dier sex te hebben!
Koop een opblaaspop en doe het daar mee...... gadverdamme!

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour

Qupido
Berichten: 13
Geregistreerd: 12-02-04
Woonplaats: nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 16:55

gadverdegatverredamme.............. ieuw hier heb ik egt geen woorden voor.............

jezus nou ik denk dat die pony heel erg blij moet zijn dat die viespeuk op tijd betrapt is....

maar ff btw.... je verkracht dus een pony maar t arme beesie heeft er geen verwondingen opgelopen dus het maakt nix uit???????? dat is tog egt supper belachelijk........... maar mr. de rechter vind van wel dus (eigenlijk heel nederland dus wand t is volgens de wet ????)

nou volgens mij is er maar 1 ding aan te doen..... verkracht die aap van een rechter maar let op dat ie geen schrammetjes oploopt.......... zolang hij namelijk niet gewond is maakt t namelijk niets uit ............tog????

Irismeid

Berichten: 25
Geregistreerd: 25-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 16:56

Niet strafbaar als de pony geen letsel oploopt? Boos! Is alleen al het feit dat die man bij een pony van andere mensen in de stal of wei is gevonden niet strafbaar? Tsss....

Mizz_mol

Berichten: 1619
Geregistreerd: 10-07-03
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 16:59

Hoe weten we nou of die pony geen letsel is opgelopen? Misschien lichamelijk niet meer in een paard zitten ook hersens en kunnen ook alles voelen.. Vreeselijk Ik kan hier zooow verschrikkelijk boos om worden. Boos!

Een Gouden zadel maakt van een ezel nog geen paard.

Charly

Berichten: 4787
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 17:03

Schandalig..!!! te erg voor woorden!! wie haald dat nou in zen botte hersens? Die zijn dan tog ook levenloos.. shit johh!!! En indd..wat als hij niet betrapt was, dan had het beestje waarschijnlijk wel verwondingen opgelopen, máár dan hadden ze waarschijnlijk ook niet geweten wie de dader was.. * zucht * wat moet dit in dit land hier......

*\o/* Perun's Noorse Boskatten ; www.peruns.nl *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 17:06

Belachelijk! Waar slaat dit nou op!!! BELACHELIJK!!!!!!!!
LATEN ZE DIE KLOOTZAK OPPAKKEN EN DE DOODSTRAF GEVEN DESNOODS!!!!! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos!

Charly

Berichten: 4787
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 17:08

neej j0h het paard is tog niet verwond... dus dan mag alles :S verbaasd me niks al is het een allochtoon die mogen tenslotte alles... ** o0ps.... Bloos mag niet discrimineren, maar je gaat het in deze maatschappij tog wel steeds meer d0en... **

*\o/* Perun's Noorse Boskatten ; www.peruns.nl *\o/*

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 17:10

Dit soort mensen hebben echt een zieke geest. Snap niet dat dit werkelijk zo is geregeld in Nederland dat je gerust een pony mag verkrachten als hij er maar niks aan overhoudt lichamelijk. Sjonge jonge, het gaat lekker zo. Gatver, soms wordt je echt ziek van je eigen land... Frusty

Rosemarie

Berichten: 316
Geregistreerd: 08-01-04
Woonplaats: Gorssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 17:10

In wat voor land leven we eigenlijk? Is een paardenverkrachter beter beschermd dan een dier? Jammer dat het paard niet sloeg.

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 17:15

Mijn God zeg, dit is echt walgelijk Misselijk , en er dan ook nog eens geen straf voor krijgen..
Waar gaat dit heen???

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront

yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 17:15

iiiieeeehlsk Misselijk
Ga dan naar een hoer ofzo als je tekort komt Scheve mond

(wat verschijnt er trouwens verdacht veel nieuws op de voorpagina de laatste dagen Verward ) Dit is overigens wel echt 18+ nieuws Clown

yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 17:15

ohja verboden woordjes Tong uitsteken (ahum) Ik bedoel natuurlijk een prostitue Haha!

Mizz_mol

Berichten: 1619
Geregistreerd: 10-07-03
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 17:21

Maar t lullige is we kunnen er niks tegen doen.. zo ken ik nog wel een verhaal.. Vriend van ons werd 0ver vallen door 2 marokanen.. De hond waar die toen mee liep beschermde hem dus beet.. Gaat hij naar de politie om aangifte te doen krijgt hij te horen dat ze niks kunnen doen tot die marokanen aangifte doen wegens mishandeling Boos! dat slaat toch nergens op met andere woorden dan had het beestje afgemaakt moeten worden. Deze maatschapij Boos! verschrikkelijk Boos!

Een Gouden zadel maakt van een ezel nog geen paard.


KimDai
Berichten: 836
Geregistreerd: 01-12-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 17:22

Ik hoorde net op de radio dat ze toch gaan kijken in het kabinet over een wetsvoorstel tegen sex met dieren. OK dan!
Dieren zijn er niet voor gemaakt om sex met mensen te hebben en er breken zelfs de raarste ziektes uit door zo'n idioot.

Aids is ook veroorzaakt doordat iemand het een keer met een AAP gedaan heeft!

Charly

Berichten: 4787
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 17:28

Mizz_mol schreef:
Maar t banketstaaflige is we kunnen er niks tegen doen.. zo ken ik nog wel een verhaal.. Vriend van ons werd 0ver vallen door 2 marokanen.. De hond waar die toen mee liep beschermde hem dus beet.. Gaat hij naar de politie om aangifte te doen krijgt hij te horen dat ze niks kunnen doen tot die marokanen aangifte doen wegens mishandeling Boos! dat slaat toch nergens op met andere woorden dan had het beestje afgemaakt moeten worden. Deze maatschapij Boos! verschrikkelijk Boos!


Hier dat bedoel ik nou.. en dan maar zeggen dat je niet mag discrimineren.. walgelijk deze wereld.. bah kots dr van!! Misselijk

*\o/* Perun's Noorse Boskatten ; www.peruns.nl *\o/*

Silly99

Berichten: 220
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Arendonk Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 17:29

Ik hoorde het vanochtend bij 538 Edwin Evers en dacht meteen van "nee he niet weer!!!!" Het gaat om een 65 jarige man van Marokkaanse afkomst. (is dit iets ritueels???? Boos! En dan er nog mee weg komen ook!!! We leven toch ook wel in een heel makkelijk landje. Nou kom maar met nieuwe wetsvoorstel
Deze mensen moeten minstens verplichte therapie krijgen (van hun eigen centen natuurlijk) want ze zijn echt te ziek voor woorden in hun hoofd!!! Ik zou de waakhond er met liefde op af sturen!

Predator

Berichten: 1485
Geregistreerd: 18-01-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 17:34

tinker_lover schreef:
-:(- Niet strafbaar als een pony wordt verkracht maar niks oploopt???? Dit slaat echt nergens op! Als bijv. een meisje wordt verkracht maar er niks aan overhoud dan gaat hij toch ook niet vrijuit??? Ik kan hier echt zo boos om worden Stoom uit je oren en hij is nog wel op heterdaad betrapt! Sommige mensen zijn echt zulke eikels! Boos! Boos! ksnap t echt niet hoor dat hij vrijuit gaat, alsof paarden minder zijn dan de mens........ ik vind dat dus echt niet.....de mens was 'n stuk minder ver ontwikkeld geweest als de paarden er niet waren geweest....... Stoom uit je oren ik hoop echt zo dat hij toch nog goed veroordeelt word, maar ik ben bang dat dat niet gaat gebeuren..........

Ben ik het helemaal mee eens!
Wat is dat voor een imbiciel, die rechter Stoom uit je oren dat hij zo'n gestoorde sukkel laat lopen Boos!

Maxjes for lifetime!
Peggy fan

Anoeska

Berichten: 5899
Geregistreerd: 01-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 17:38

LPF wil verbod op seks met dieren
DEN HAAG - De LPF vindt dat seks met dieren verboden moet worden. Volgens LPF-Tweede-Kamerlid Eerdmans is er bij seks met een dier sprake van " pure mishandeling". "Seks met een dier is een verregaande aantasting van de fysieke integriteit van het dier en kan nooit met instemming van het dier geschieden."
De partij wil dat minister Donner (Justitie) hier snel iets aan doet. Eerdmans komt woensdag met zijn pleidooi in reactie op het vrijuit gaan van een verdachte van paardenverkrachting in Utrecht. Het Openbaar Ministerie vervolgt de verdachte niet omdat seks met dieren niet strafbaar is.

"God gave men both a penis and a brain, but unfortunately not enough blood supply to work both at the same time."

gebruiker002
Berichten: 4620
Geregistreerd: 15-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 17:41

haha ik moest wel even lachen hoor sorry wat zou die vent allemaal uitgespookt hebben.

ik vind het te vies voor woorden.. arm beest weet niet wat zich overkomt

belachelijk dat hij niet word gestraft hiervoor Boos!

eekhoornerik

Berichten: 7261
Geregistreerd: 14-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 17:48

soms wou ik dat de mens nooit op aarde was gekomen, we verwoesten alles! en maken misbruik van de natuur en van de dieren.
wat zou de wereld toch mooi zijn zonder mensen....


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Knollboll, MaiMai, Nienke1979, OmgiliBot, soesie, Ubermetrics, zonneglans en 104 bezoekers