Ontario is helemaal kaal :)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-01 17:13

Ik heb vanmorgen mijn paardje geschoren. En hij is nu helemaal mooi kaal(op een stukje bij zijn staart en onder het zadel na) Haha!
Zelfs zijn hoofd is lekker onthaard. Ik ben blij dat ik het eindelijk gedaan heb, het moest echt gebeuren. Gister na springles moest ik gewoon een half uur droogstappen en toen was hij nog niet helemaal droog...
Hij was echt superbraaf. Ik had hem maar sedalin gegeven, want hij was volgens mij nog nooit geschoren. Maar hij was echt superbraaf, ik had mijn hulp niet eens nodig, die heeft gewoon 1,5 uur met hem staan knuffelen Lovers

Ben benieuwd hoe het er straks uitziet als hij weer onder zijn nieuwe, dikke dek vandaan komt *LOL*

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-01 17:37

heeej nou kom ik helemaal snel een keer naar hem kijken, ik ben benieuwd hoe jij kan scheren hihi

groetjes Kim

Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-01 18:43

Hahahaha, ach wat een scheetje he! Lovers
Foto's???

Geef 'm maar een dikke knuffel van me! Lovers

Liefs, Danielle Party!!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-01 19:03

ooooow dus Gomir heeft hem van jou gekocht!!!!!!!!!!!!!!!!!
is dat via hier gegaan??????

zou wel cool zijn Party!!

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-01 19:09

Hij is heel mooi geworden hoor. Toen ik net zijn dek afdeed viel het ook mee Haha!
Hij was alleen nog een beetje slaperig...*LOL*

(Flair: volgens mij via een advertentie op horses, en toen kreeg ik een link naar die foto hier en ben ik gaan kijken bij Daan...En toen is hij na de levade meegegaan. Zo ben ik ook op bokt verzeild geraakt! Sorry, een beetje off-topic)

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-01 19:09

De mijne is gister ook geschoren.. Dan zijn ze lekker zacht he! Lovers Ik moest ook een half uur droogstappen en dan nog een half uur met zweetdeken op stal en dan was ze nog niet droog! Als ze geschoren zijn zweten ze helemaal niet.. Lachen

*Jolanda*

Berichten: 1483
Geregistreerd: 01-06-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-01 20:47

Mijne is maandag geschoren. Hij was altijd onwijs rustig maar nu hou ik hem zowat niet meer als ik hem naar de wei breng! Haha!